W załączeniu propozycja układu tekstury. Białe pola to miejsca na płyty (3 obok siebie). Pomiędzy nimi można umieścić teksturę kostki, asfaltu, betonu, żużla albo podkłady drewniane. Mapowanie jest proporcjonalne - tekstura jest kwadratem o boku 12m. Rozstaw torów to 4.5m, ich osie są na 1/4 oraz 5/8 wysokości tekstury. Dla innego rozstawu trzeba zrobić oddzielny model, z uwzględnieniem przesunięcia mapowania (ta sama tekstura). Dla jednotoru cześć tekstury nie będzie użyta. Jeśli przejazd ma jedną albo dwie płyty na szerokość, należy pominąć kolumny płyt przy mapowaniu (są 3, bo mogą być np. na nich narysowane linie oddzielające część dla pieszych). Brzegi tekstury można wykorzystać do własnych potrzeb, np. umieścić kamienie i roślinność, albo nawet słupki spotykane przy przejazdach.
Dodałem jeszcze zwymiarowany rysunek przekroju.
Trzeci załącznik zawiera pliki PNG z propozycjami tekstur. Mniejszy obrazek jest zgodny z tym opisanym, natomiast większy (1024×1024) zawiera mapowanie 1px/cm, dzięki czemu płytę 1.3m×3m wpasowuje się w prostokąt 130px×300px, a nie 55.4667x×128px, jak w pierwszym przypadku.