Autor Wątek:  EN57  (Przeczytany 1750 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Daxon

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
EN57
« dnia: 28 Czerwca 2013, 17:42:36 »
Dość długo grałem na zwykłych elektrowozach typu ET-22 i chciałem się przerzucić na pociągi pasażerskie EN-57 i mam poważny problem z opanowaniem tych że pociągów gdyż kompletnie nie wiem jak nimi ruszyć tzn. nie da się odhamować składu jak włączę Sprężarkę i Przetwornice (X i C) załącza się jakaś kontrolka i nic nie da się zrobić. Nie pozostaje mi nic innego niż włączać autopilota i czekać aż on uruchomi i odhamuje mój skład. PROSZE O SZYBKĄ ODPOWIEDŹ I PODANIE PROCEDURY STARTU TZN. PODANIE DOBREJ KOLEJNOŚCI KLAWISZY. Z GÓRY DZIĘKUJE

Regulamin, zakazy, pkt 6, obowiązki, pkt 5. Stawiaj też przecinki we właściwych miejscach. Proszę poprawić.
adsim
« Ostatnia zmiana: 28 Czerwca 2013, 19:47:48 wysłana przez adsim »

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: EN57
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Czerwca 2013, 17:50:12 »
W Readme jest nawet punkt „Naciskam Shift + c, a mimo to sprężarka się nie włącza.” TO JEST NAJSZYBSZA OPOWIEDŹ, PROSZĘ.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Daxon

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: EN57
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Czerwca 2013, 17:51:56 »
Tylko ze wtedy włącza sie co innego na głównej tablicy z przełącznikami.

Zdecyduj, albo piszesz z polskimi znakami, albo bez. Ostatnie ustne ostrzeżenie.
adsim
« Ostatnia zmiana: 28 Czerwca 2013, 19:46:14 wysłana przez adsim »

Offline PiterCC

  • Wiadomości: 211
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: EN57
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Czerwca 2013, 22:05:41 »
Nastawnik do przodu [d], włączasz obwód główny [shift + m], sprężarka [shift + c], luzowanie [num del].

Jeśli nie możesz wyluzować to najprostszym sposobem jest wyjście F4 z kabiny, przenosisz się ponad dach i naciskach [num 6]

Offline janek32

  • Wiadomości: 567
  • EMIT Ghp400M4C
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: EN57
« Odpowiedź #4 dnia: 28 Czerwca 2013, 23:18:28 »
Warto jeszcze dodać, że przy luzowaniu trzeba cały czas trzymać [num .], inaczej kran się przestawi w pozycję jazdy.
-Środa 844012.
-Zgłaszam się.
-Zapytaj energetykę, czy zapłacili rachunki, luzem ciągniemy i jest 2900.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6093
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2068
Odp: EN57
« Odpowiedź #5 dnia: 28 Czerwca 2013, 23:29:14 »
Warto przeczytać plik informacyjny, ponieważ EN57 inaczej  działa niż normalny elektrowóz.

Temat wyczerpany, a autor nie wykazuje zainteresowania. Poza tym, wszystkie informacje dostępne są w readme. Bocznica.
adsim
« Ostatnia zmiana: 04 Lipca 2013, 20:10:19 wysłana przez adsim »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.