Dawno nie jeździłem w MaSzynie, ale naszło mnie i o dziwo na lapku poszła i śmiga całkiem całkiem. Ale do rzeczy. Słyszałem, że w EW58 nie ma przełączania silników z układu szeregowego na szeregowo-równoległy, i rozruch jest cały czas oporowy, a potem bocznikowanie. Tymczasem w symulatorze (mam najnowszą wersję) mamy tak: pozycję przetokową (wszystkie opory), następnie pozycję przy której jest rozruch i lekko powyżej 30 km/h nam się wyłączają opory, i można jechać bezoporowo, i po niej kolejną pozycję rozruchu samoczynnego, przy której dochodzimy już do dużych prędkości i bocznikowania. Z czego to wynika? Tak jest w realu? Jak przy braku przełączania silników mogą być 2 pozycje bezoporowe?
Ja sobie zdaję sprawę, że to może być wynikiem ograniczeń symulatora, i OK, tylko interesuje mnie, czy realnie jest tak jak u nas, czy inaczej. A do Gdańska, żeby Ewką się przejechać, daleko ;)