Jeśli mogę dodać coś od siebie:
- słupy są wymodelowane, czekają na tekstury
- jest koncepcja wysięgnika w 100% edytowalnego, który dostosowywać się będzie do wyliczonych wymiarów lokalnych (nowa generacja generatora), modele czekają na tekstury, koncepcja programu generatora dopracowana w 95%, czeka na realizację
- z uwagi na koncepcję połączenia tekstur (i nie tylko) dwóch powyższych elementów raczej nie przewiduje się wydania rozłącznego
- przęsła naprężania wymagają dopracowania koncepcji w zakresie rozwiązania tymczasowego, przy czym w planach są bardziej rozbudowane twory, ciężko stwierdzić co pierwsze ujrzy światło dnia
- uwzględnienie przechyłki toru (zarówno w kwestii punktu podwieszenia jak i profilowania przęsła) nie jest wielkim problemem, pozostają jednak pewne braki koncepcyjne (w zakresie zapisu takiego przęsła), ma to być częścią generatora przęseł - tu niestety mam spore braki "programowe" i nie jestem w stanie dopracować koncepcji, także ten element odchodzi na razie na dalszy plan (przynajmniej w docelowej formie), koncepcja rozwiązania tymczasowego jest raczej dość prosta, aczkolwiek mam jeszcze pewne braki merytoryczne, które muszę uzupełnić
- zamiast weryfikować poprawność zygzakowania, segmentację, czy rozstaw słupów raczej docelowym rozwiązaniem jest po prostu zestaw skryptów, który będzie uzupełniał odpowiednie dane według zadanych parametrów (sugerowane umieszczenie kolejnego słupa, automatyczne sugerowanie punktu zawieszenia trakcji w przestrzeni - uwzględniając zygzakowanie właśnie)
- w temacie różnych typów sieci vide generator przęseł
Do tego wszystkiego na pewno będę tworzył dokumentację, choć nie wykluczam, że przyda się pomoc, także zapraszam na gg, jeśli masz ochotę.