Autor Wątek:  Odp: Prace nad teksturami hanysa  (Przeczytany 1113 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Irek_Wd

  • Wiadomości: 550
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« dnia: 22 Kwietnia 2013, 08:47:43 »
Patryk, czy nie mógłbyś przekonwertować starych tekstur SN61 na rozszerzenie .dds? Sprawdzałem na paczce 2010, gdzie model w ogóle nie różni się od obecnego i ma to sens. Stare tekstury nie są tak "paintowe" jak obecne i widać, że są robione ze zdjęć,poza tym wpis w textures.txt jest już gotowy, tylko wgrać stare tekstury "Claytona"

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2475
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1091
Odp: Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Kwietnia 2013, 09:05:10 »
Patryk, czy nie mógłbyś przekonwertować starych tekstur SN61 na rozszerzenie .dds? Sprawdzałem na paczce 2010, gdzie model w ogóle nie różni się od obecnego i ma to sens. Stare tekstury nie są tak "paintowe" jak obecne i widać, że są robione ze zdjęć,poza tym wpis w textures.txt jest już gotowy, tylko wgrać stare tekstury "Claytona"
Zapodaj pliki to się przerobi na dds.

Offline Irek_Wd

  • Wiadomości: 550
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Kwietnia 2013, 10:02:57 »
Proszę bardzo, oto i one.

Już trochę za dużo tego offtopa. Załatwcie to sobie na PW.
Swoją drogą, konwertowanie tych tekstur jest bez sensu, bo tga działają normalnie na najnowszej paczce.
adsim
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2013, 11:52:43 wysłana przez adsim »