Po pierwsze Wielkie Gratulacje!
Pozwolę sobie "na gorąco" na kilka uwag, ale proszę je traktować pozytywnie. Niczego nie będę krytykował, bo sam bym tego lepiej nie zrobił...
Oczywiście rewelacją jest fps. Bez żadnych zmian osiągnąłem 16 - 20, co jest bardzo dobrym wynikiem - ogólnie na innych trasach mam ok. 10.
W pierwszej misji rzeczywiście zamiast na "angliku" pójść na bok, Clayton przejechał przez D1 i po torze nieczynnym pojechał prosto. Zauważyłem przy okazji, że Fiat nie zmieścił się z ostatnim wagonem po zatrzymaniu.
Jeśli chodzi o infrastrukturę to jest bardzo OK. Świetnie wyglądają słupy telegraficzne, słupki hektometrowe no i obiekty inżynieryjne (mosty/wiadukty/przepusty, budynki stacji, nastawnie itd.). Zatrzymał bym się jednak przy mostach... Fajnie, że są, ale ich konstrukcje są zbyt filigranowe i troszkę mało realne, choć powaliło mnie zastosowanie odbojnic. Tak czy inaczej wraz z ukształtowaniem terenu (bardzo przemyślanym!) dodają klimatu całej trasie.
Zwróciłem uwagę także na przejazdy. Fantastycznie wyglądają słupki kamienne przy podjazdach. Takie szczegóły są bardzo ważne.
Textury budynków też są wysokich lotów i razem z resztą powalają z nóg:).
Można mieć zastrzeżenia co do niektórych ograniczeń V (za Całkowem dałbym raczej 20 a nie jak zdaje się jest 40), ale to nie jest problem. Poza tym można by jeszcze jakieś dołożyć, bo widać, że tor w niektórych miejscach jest zdeformowany.
Ogólnie bardzo pozytywnie odnoszę się do tej trasy, gdyż autor zwrócił uwagę na bardzo wiele szczegółów nawet takich jak przekreślone semafory, czy otoczenie stacji (Pomianki, Wiliś).
W drugiej misji zauważyłem, że przy wyjeździe na szlak, semafory dla przeciwnego kierunku zezwalają na wjazd na stację... Na szczęście nie miałem spotkania z innym składem na szlaku.
Generalnie: jeszcze raz Gratuluję, wspaniała i przemyślana trasa jakby żywcem z Pomorza lub okolic Kościerzyny!
Pozdrawiam!
BTW: trasa u mnie chodzi na unofficjalu 160704.