Autor Wątek:  Całkowo  (Przeczytany 87600 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ST44

  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Całkowo
« Odpowiedź #30 dnia: 22 Stycznia 2005, 17:28:34 »
Cytat: "EU07-457"
Cytat: "slimson"
Dla pokrzepienia kilka screenow:
http://members.lycos.co.uk/schmeling/Calkowo/Screeny/


Po obejrzeniu tych screenów czuję się pokrzepiony :)

Cytat: "vampirek1"
No moim zdaniem Całkowo pobije Quarka, Bochnie, Jelitkowo, a nawet Konieckowo.


Co do tego to chyba nie ma wątpliwości :)
Bartek

Offline TruckeR

  • Wiadomości: 309
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Całkowo
« Odpowiedź #31 dnia: 22 Stycznia 2005, 20:37:05 »
Quarka ? Nie wiem , to moze być trudne. Dla mnie Quark ma przedewszystkim klimat, zwłaszcza jak teraz go nieco zmieniłem, zeby było tylko AI. Zamiast SN61 z BDu  dałem SM42 z Bonanzą, poczkeałem w Bruchniewie... Nie wiem czy cokolwiek zdoła to pobić. Ale czekam na traskę :)
Pozdrawiam serdecznie!

Offline ST44

  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Całkowo
« Odpowiedź #32 dnia: 22 Stycznia 2005, 21:09:35 »
Cytat: "TruckeR"
Quarka ? Nie wiem , to moze być trudne. Dla mnie Quark ma przedewszystkim klimat, zwłaszcza jak teraz go nieco zmieniłem, zeby było tylko AI.


Żeby Quark chodził płynnie to trzeba mieć kompa bardzo mocnego. Z tego co było mówione na Całkowie nie powinno być problemu z FPS nawet przy słabszych kompach. Tak więc większość chyba woli płynną jazdę niż pokaz slajdów
Bartek

Offline TruckeR

  • Wiadomości: 309
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Całkowo
« Odpowiedź #33 dnia: 22 Stycznia 2005, 21:43:56 »
No, płynność to wielka bolączka Quarka. Ale to dalej jedna z niewielu tras gdzie standardowo władowana/y jest SM31, he he :) Czy dalej niewiadomo kiedy mozna się spodziewać Całkowa do pobrania ?
Pozdrawiam serdecznie!

Offline Sierakowiczanin

  • Wiadomości: 148
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Całkowo
« Odpowiedź #34 dnia: 23 Stycznia 2005, 00:45:47 »
Mi Quark działa bardzo dobrze.Jednak trzeba porzucić przeszłość i uznać wyższość Całkowa ;)Z przyjemnością muszę zauważyć,że powstają coraz lepsze trasy.

Offline Doktor M

  • Wiadomości: 83
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Całkowo
« Odpowiedź #35 dnia: 23 Stycznia 2005, 08:33:40 »
Co do płynności  trasy Quarka, to nawet na słabszych komputerach (Athlon 900 GF2MX200) przy odrobince starań (skrócenie kilku składów (eaos-y) i zmiana z node -1 na node 800) da się grać bez pokazu slajdów. Po tych zabiegach, jak kiedyś nie przepadałem za tą scenerią właśnie z powodu pokazu slajdów, tak teraz zacząłem ja doceniać :)
A wracając do tematu, to screeny wyglądają bardzo zachęcająco. Zapowiada się naprawdę świetna trasa! Czekam na ostateczny rezultat z próbami dorobienia kabiny do SM42, bo ten lok moim zdaniem pasuje tam bardzo.

Offline TruckeR

  • Wiadomości: 309
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Całkowo
« Odpowiedź #36 dnia: 23 Stycznia 2005, 13:11:42 »
Ja tam mam wszystko ustawione tak jak było i na dużych stacjach (Quark, Koniewice) mam jakieś 5FPS, na Skwarkach z 15, a na szlaku ... 125FPS. Nie mogę się doczekać tej kabinki.. Piekna ona jest, co tu dużo mówić..
Pozdrawiam serdecznie!

Offline ST44

  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Całkowo
« Odpowiedź #37 dnia: 04 Lutego 2005, 18:45:48 »
Cytat: "Doktor M"
Co do płynności  trasy Quarka, to nawet na słabszych komputerach (Athlon 900 GF2MX200) przy odrobince starań (skrócenie kilku składów (eaos-y) i zmiana z node -1 na node 800) da się grać bez pokazu slajdów. Po tych zabiegach, jak kiedyś nie przepadałem za tą scenerią właśnie z powodu pokazu slajdów, tak teraz zacząłem ja doceniać :)
A wracając do tematu, to screeny wyglądają bardzo zachęcająco. Zapowiada się naprawdę świetna trasa! Czekam na ostateczny rezultat z próbami dorobienia kabiny do SM42, bo ten lok moim zdaniem pasuje tam bardzo.


Z ciekawości zrobiłem tak jak mówiłeś. Zmieniłem wszystkie node -1 na node 800, wywaliłem przeszkadzajki i skróciłem wszystkie towary (oprócz tego z ET41) do kilku wagonów. Rezultatem jest 25-30 FPS na szlaku (przy poprzednim 12-18 FPS), 6-8 FPS w Wielkim Kacu (poprzednio 3-4 FPS), 15-17 FPS w Koniewicach (wcześniej 8-11 FPS). Ogólnie jeździ się dużo lepiej. Trasa nie chodzi płynnie jedynie w Wielkim Kacu i podczas mijania z SU45 w Dejawach Kopalni (Podczas tego mijania FPS spada z 15-17 do 8-9). Ponownie mogę się cieszyć płynną jazdą na tej trasie :) Po tym jak YouBe zrobił kabinkę do SM42 wstawiłem ją sobie zamiast SN61. Jedzie się bardzo fajnie zwłaszcza, że "dolna" trasa jest dość klimatyczna (super jest ta mijanka z sygnalizacją kształtową). SU46 też wyleciała kosztem SM42. Tym sposobem mam jeden pociąg więcej do prowadzenia :) Noszę się też z zamiarem pojeżdżenia na quarku zgodnie z rozkładem, czego do tej pory tego nie praktykowałem :)
Bartek

Offline slimson

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Całkowo
« Odpowiedź #38 dnia: 14 Lutego 2005, 21:18:07 »
Trzeba wierzyć, że wrócą najlepsze kolejarskie tradycje
 
„Stukot kół”

Czasem jest oficjalne "97023 odjazd!", czasem koleżeńskie "Mietek, jedziemy!". Której wersji by nie wybrać, po chwili wagon motorowy SN61,
z węgierskim rodowodem, powoli rusza ze stacji w Macierzewie, ciągnąc zazwyczaj dwa "ryflaki"... Jadą w nich ludzie: z pracy i do pracy, ze szkół i do szkół, na zakupy, do urzędu, do cioci na urodziny... Ta kolej, żyje, zdążyła się wpisać w lokalny krajobraz i w lokalną koniunkturę. Z bocznic korzystają tartaki, zakłady przemysłowe, niegdyś także wojsko. Dziennie przejeżdża kilka pociągów towarowych, prowadzonych najczęściej ciężkimi lokomotywami ST44, żargonowo zwanymi "gagarinami"...
Zwykle nie doceniamy kolei, bo jest ona normalnym elementem naszego codziennego życia. Wstajemy rano, by zdążyć na pociąg, potem gonimy
z pracy, by złapać powrotny... Co by się stało, gdyby nagle kolei zabrakło? Lepiej nie myśleć... A może jednak warto się nad tym zastanowić? Wszak słychać już gdzieniegdzie głosy, że w wraz z wejściem w życie nowego rozkładu jazdy może zostać wstrzymany ruch pasażerski na odcinku Wiliś
- Jarkawki.

Trochę historii

Główną dwutorową linię kolejową, biegnącą między innymi przez Macierzewo (Mutterburg) i Subotowice (Subbotowitz), a stanowiącą niegdyś ważną magistralę, która łączyła zasadniczy obszar państwa niemieckiego z prowincją Prusy, oddano
do użytku w 1869 roku. Dla wielu miejscowości jej utworzenie było początkiem okresu doskonałej prosperity. Obszary agrarne zyskały nowe rynki zbytu, natomiast towary przemysłowe, sprowadzane z Niemiec, były znacznie tańsze i przedstawiały nową na tych terenach, wysoką jakość. Fakt, z czasem przyczyniło się to do osłabienia koniunktury niektórych lokalnych sektorów, takich jak na przykład drobne hutnictwo żelaza, jednak w ostatecznym rozrachunku kolej działała na plus, dając przy tym wiele miejsc pracy. No i podróże stały się znacznie łatwiejsze.
Rozwój sieci dróg żelaznych przypomina plecienie misternej pajęczyny, dlatego należało się spodziewać, że wkrótce zaczną powstawać miejscowe odgałęzienia od głównego szlaku. I faktycznie. W roku 1878 rozpoczęły się prace inżynierskie na odcinku z Macierzewa do Wilisia (Willissburg). Prowadzono je na tyle szybko, że w 1879, dnia 1 maja, przejechał tamtędy pierwszy planowy pociąg osobowy. W tym czasie trwała już budowa kolejnych fragmentów: Wiliś - Jarkawki (Jarkau) - Zabrzeże (Zammendorf) oraz Subotowice - Wiliś. Ten pierwszy ukończono 1 sierpnia 1879 roku, drugi zaś cztery miesiące później. Upośledzone dotychczas pod względem komunikacyjnym tereny nagle stały się łatwo dostępne i przyjazne. Wszystko dzięki szynom i węglowym rumakom – parowozom, będącym kwintesencją myśli Stephensona.
Kolej pod zarządem niemieckim prosperowała dobrze do 1945 roku. Kontrofensywa Armii Czerwonej przyniosła jednak duże zniszczenia, które dotyczyły również infrastruktury kolejowej. Popalono dworce, padły wieże wodne, skradziono dziesiątki kilometrów toru.
Po wojnie przystąpiono do natychmiastowej odbudowy. W 1946 udrożniono główny dwutorowy szlak, natomiast rok później jednotorowe odcinki Macierzewo
- Wiliś - Jarkawki oraz Subotowice - Wiliś. Niestety, planowane odtworzenie połączenia z Zabrzeżem nigdy nie doszło do skutku, mimo istniejącej dokumentacji. Tym samym Jarkawki stały się kolejowym końcem świata.
Za czasów PRL pobudowano w okolicy wiele bocznic, między innymi do tartaku w Całkowie, bocznice zakładowe w Wilisiu. Wyprawiano dziennie kilkadziesiąt
do kilkuset wagonów. Do tego doszło jeszcze wojsko. W okolicach Wilisia powstał poligon. Wyposażono go we własną stację kolejową, widzianą z okien pociągu przy wjeździe od strony Macierzewa. Posterunek ten, jako pierwszy na szlaku, posiadał semafory świetlne (dziś już nieczynne), a także łącznicę z linią wiodącą
od strony Subotowic.
Obecnie ruch na okolicznych stalowych szlakach wykazuje tendencję spadkową. Dotyczy to zwłaszcza odcinka Wiliś – Jarkawki, gdzie pociągi mogą poruszać się z maksymalną prędkością 40 km/h. Już od kilku lat jeżdżą tam tylko dwie pary pociągów dziennie (ruch towarowy zamarł dokumentnie), a wszystkie posterunki, łącznie z końcowym w Jarkawkach, są pozamykane. Nie wróży
to najlepiej...
Trzeba jednak wierzyć, że powrócą najlepsze czasy dróg żelaznych
i świetne, kolejarskie tradycje. Że do Jarkawek znów będzie można jechać
z prędkością 80 km/h. Ciągle spory ruch towarowy na węźle Wiliś utwierdza nas
w przekonaniu, iż nadzieje takie nie są do końca płonne.

Na „loku”

- Panie! No pewno, że kiedyś jeździło tu więcej, ale dziś nie jest jeszcze źle! Bywają dni, że Wiliś się dusi, takie są nadania. Sam ostatnio prowadziłem pociąg towarowy z czterdziestoma "gruchami" [wagony do przewozu pasz sypkich]. Tylko faktycznie, osobowych jakby mniej - mówi mi jeden z tutejszych maszynistów. Namawiam go do tego, aby pozwolił mi przejechać się na „loku”. Udaje się!!!
Po czterdziestu minutach siedzę w kabinie wspomnianego wyżej "ganza" (SN61) i podziwiam, z jaką wprawą i wyczuciem mechanik manipuluje wszystkimi przyciskami i wajchami - To jest kran hamulca zespolonego, a to hamulec pomocniczy! - tłumaczy mi, kompletnemu laikowi w tej dziedzinie. O dziwo, z czasem zaczynam co nieco rozumieć. Nie mogę się doczekać odjazdu.
Wreszcie widzę, że na semaforze pojawia się zielone światło i po chwili mechanik, ze skupieniem operując nastawnikiem, wprawia cudowną maszynę w ruch. Pytam, skąd te kłęby pary pod wagonami - To ogrzewanie parowe. "Ganz" posiada specjalny kocioł generujący parę, ta zaś zapewnia pasażerom ciepło. - Po chwili mijamy wiadukt pod główną linią i już wkraczamy w świat tej mniejszej kolei, biegnącej wśród sosnowych lasów i czystych jezior. Na pierwszym przystanku nie stajemy. Macierzewo Jezioro czynne jest wyłącznie latem, ponieważ znajduje się praktycznie przy samej plaży - Panie, jakie tu kiedyś tłumy jeździły. Pamiętam, jak dawniej zapędzały się tu pociągi dalekobieżne. Turystów nie brakowało, w kilku wagonach panował straszny ścisk. Bywało, że peron na tym niewielkim przystanku był zapełniony!!!
Wyjeżdżamy z lasu i wkraczamy w jeden z piękniejszych odcinków naszej linii kolejowej. Tor biegnie wspaniałym, łukowym nasypem, ale najpierw przechodzi kratowym mostem nad rzeką. Czas na nostalgię - Mój kolega zatrzymał niegdyś swój pociąg właśnie na tym moście, ponieważ zobaczył tonącego chłopca. Wyskoczył
z lokomotywy parowej i jakimś cudem udało mu się gościa uratować... Wspaniały był człowiek, wszyscy go lubili. Zawsze uśmiechnięty, zawsze żartował... Dziś nie ma go wśród nas. Zginął w pamiętnym wypadku pod Subotowicami [zderzenie z ciężarówką na strzeżonym przejeździe kolejowym].
W Paszkach Wielkich stoimy dwie minuty, w oczekiwaniu na pociąg jadący
z przeciwka. To tak zwane "krzyżowanie",  niezbędny element życia lokalnej linii jednotorowej. Mechanik przez radio łączy się z maszynistą tamtego składu: Heniek,
a krawat to żeś dzisiaj założył? Nieeeee????? O k... A ja "gazeciarza" wiozę!
- Padam ze śmiechu. Po chwili brzęk dzwonków, przejazd zamknięty, pojawia się niebiesko-turkusowy "ganz".
Za moment i my dostaniemy wolną drogę. Dojadę do następnego przystanku, tam wysiądę. Chcę na piechotę kontemplować otoczenie. Jakby na pożegnanie, usłyszę w oddali syrenę SN61-183, którym odbyłem cudowną wycieczkę. Tak, teraz mam już pewność: kolej jest jedyna w swoim rodzaju! Nie ma prawa zabraknąć jej wśród nas…

fragment reportażu "Nasze codzienne życie", opublikowanego
w "Dzienniku Macierzewskim"

Autor: Adam Dąbrowski


Tym oto fragmentem z gazety pragne zapowiedziec prace wykonczyniowie trasy Całkowo. Prace ida pelna para, ale doba ma niestety tylko 24 godziny, a ja tez czasem spac musze :)
Uchylam rabka tajemnicy w postaci screenow
http://members.lycos.co.uk/slimson/calka/
Pozdrawiam serdecznie
Pozdrawiam

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Całkowo
« Odpowiedź #39 dnia: 14 Lutego 2005, 21:36:01 »
zostałem porażony :) wrażenia totalne poprostu brak mi słów
podziw maxymalny

trasa i screeny niesamowite cos pięknego

Gratuluje :)

Pozdrawiam serdecznie Maciek KoZi
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline Mati_An

  • Wiadomości: 630
  • Trasopisarz i fotograf
    • Zobacz profil
    • Moje Fotki
  • Otrzymane polubienia: 1
Całkowo
« Odpowiedź #40 dnia: 14 Lutego 2005, 22:51:29 »
Coś niesamowitego. Aż chce się robić ładniejsze scenerie :-). Oby moja następna była choć w połowie tak świetna jak ta.
Bajka o czasie - trza się brać tylko za trasy... a może nie tylko?

Offline ST44

  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Całkowo
« Odpowiedź #41 dnia: 16 Lutego 2005, 19:07:53 »
Cytat: "Slimson bardzo dużo napisał"
Ciach Ciach



W kwestii opowiadań możesz chyba śmiało rywalizować z Covalusem ;)



Cytat: "slimson"

Tym oto fragmentem z gazety pragne zapowiedziec prace wykonczyniowie trasy Całkowo.
Uchylam rabka tajemnicy w postaci screenow
http://members.lycos.co.uk/slimson/calka/



Screeny i trasa powalają. Gratulacje. Obawiam się tylko o FPS w miejscach "zadrzewionych", czyli tam gdzie jest nastawiane bardzo dużo pojedyńczych drzew. Miałem juz z tym problem na trasie sc1.scn (3-4 FPS zamiast 18 FPS). Wraz z  kolejnymi partiami screenów rosną moje obawy o ogólne FPS na trasie :)
Bartek

Offline Mati_An

  • Wiadomości: 630
  • Trasopisarz i fotograf
    • Zobacz profil
    • Moje Fotki
  • Otrzymane polubienia: 1
Całkowo
« Odpowiedź #42 dnia: 16 Lutego 2005, 19:55:45 »
Na mojej następnej trasie już nie będzie tego typu "zadrzewień", będą takie lasy jak na trasie Quarka.
Bajka o czasie - trza się brać tylko za trasy... a może nie tylko?

Offline slimson

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Całkowo
« Odpowiedź #43 dnia: 17 Lutego 2005, 10:35:38 »
Cytat: "ST44"
W kwestii opowiadań możesz chyba śmiało rywalizować z Covalusem ;)


Chyba musze zrobic wielkie sprostowanie, otoz caly tekst jest autorstwa Adama Dąbrowskiego vel Adampkp. Ja czasami mam problemy z rzeczowym wyslowieniem sie, a co dopiero napisaniem takiego tekstu.

Co do FPSow to sam zauwazylem pewne problemy z czego nie jestem mocno zadowolony, otoz na szlaku srednio jest 18 FPS a na wiekszych stacjach (Macierzewo, Wilis) troche mniej. Postaram sie cos z tym zrobic zeby nie bylo ze produkuje pocztowki.

Co do premiery to niestety nie mam pojecia kiedy to nastapi, bo caly czas wykrywam jakies niedorobki, wiec sugeruje uzbroic sie w cierpliwosc.
Mysle ze warto jest jeszcze troche poczekac :)
Pozdrawiam

Offline Grand

  • Wiadomości: 382
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Całkowo
« Odpowiedź #44 dnia: 17 Lutego 2005, 15:32:54 »
Cytat: "slimson"
Zwykle nie doceniamy kolei, bo jest ona normalnym elementem naszego codziennego życia


No chyba zartujesz :) To zdanie mysle ze nas forumowiczow nie dotyczy :) Mam racje ?:)

Bardzo ladna ta trasa, urozmaicona i w ogole kawal dobrej roboty, oby szybko pojawila sie w dziale "scenerie" na stronie gl.

Pozdrawiam
/ \  / \  / \

Offline Sierakowiczanin

  • Wiadomości: 148
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Całkowo
« Odpowiedź #45 dnia: 17 Lutego 2005, 16:15:28 »
Ostatnio jechałem pociągiem w sierpniu ;)))))))

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Całkowo
« Odpowiedź #46 dnia: 17 Lutego 2005, 18:04:28 »
Cytat: "Sierakowiczanin"
Ostatnio jechałem pociągiem w sierpniu ;)))))))

Ja w lipcu ;]

Offline slimson

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Całkowo
« Odpowiedź #47 dnia: 17 Lutego 2005, 18:16:52 »
A ja wczoraj na linii lokalnej Macierzewo-Jarkawki :P
Szkoda ze te pociagi sie tak wleka na niektorych odcinkach :)
Pozdrawiam

Offline ST44

  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Całkowo
« Odpowiedź #48 dnia: 17 Lutego 2005, 19:36:15 »
Cytat: "slimson"
Co do FPSow to sam zauwazylem pewne problemy z czego nie jestem mocno zadowolony, otoz na szlaku srednio jest 18 FPS a na wiekszych stacjach (Macierzewo, Wilis) troche mniej. Postaram sie cos z tym zrobic zeby nie bylo ze produkuje pocztowki.


Z tego co zauważyłem od początku mojego użytkowania MaSzyny, to FPS najczęściej siadało mi przy dużej ilości takich pojedyńczych drzew (chodzi mi o coś takiego tak np na tym screenie lub na tym.

Czy każdy taki model/tekstura drzewa obciąża FPS tak samo jak inny model/tekstura (np. budynek)?
Bartek

Offline syn_maszynisty

  • Wiadomości: 34
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Całkowo
« Odpowiedź #49 dnia: 17 Lutego 2005, 19:56:48 »
Cytat: "Mateu"
Cytat: "Sierakowiczanin"
Ostatnio jechałem pociągiem w sierpniu ;)))))))

Ja w lipcu ;]

A ja wczoraj na odcinku Kępno Ostrów Wlkp :) Zresztą sami zobaczcie :)
Lokomotywonia Kępno rulz (chociaż już zlikwidowana:-(.)

Offline slimson

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Całkowo
« Odpowiedź #50 dnia: 17 Lutego 2005, 21:16:22 »
Cytat: "ST44"
Z tego co zauważyłem od początku mojego użytkowania MaSzyny, to FPS najczęściej siadało mi przy dużej ilości takich pojedyńczych drzew

Czy każdy taki model/tekstura drzewa obciąża FPS tak samo jak inny model/tekstura (np. budynek)?


Nie wiem jak to jest w Maszynie, ale w Vbusie ktos przetestowal ze jak sie wstawia kopie jakiegos modelu to karta jest mniej obciazona czy jakos tak.
Model drzewka to sa bodajrze 4 trojkaty. A budynek to zalezy od modelu.
Moje dworce staram sie robic z jaknajmniejszej ilosci trojkacikow, ale drzewko wypada tutaj jako male piwo.
BTW Te screeny ktore podales to pokazuja naprawde mala ilosc drzewek.
Jutro moze pokaze taki co pokazuje prawdziwy lasek. :)
Pozdrawiam

Offline Etek41

  • Wiadomości: 66
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Całkowo
« Odpowiedź #51 dnia: 20 Lutego 2005, 12:05:20 »
Witam serdecznie!
To jest prześliczne! :) Od razu widać że trasa ma klimat i jest profesjonalnie wykonana :) A nawiązując do zdjęcia cosik14.jpg... radziłbym dać mniejszą lokomotywę to takiego krótkiego składu, bo taki kolos jak ST44 dziwnie wygląda z 4 cysternami ;)

Offline TruckeR

  • Wiadomości: 309
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Całkowo
« Odpowiedź #52 dnia: 20 Lutego 2005, 14:50:37 »
Cytat: "Etek41"
A nawiązując do zdjęcia cosik14.jpg... radziłbym dać mniejszą lokomotywę to takiego krótkiego składu, bo taki kolos jak ST44 dziwnie wygląda z 4 cysternami ;)
A co powiesz na to, zeby wstawić Sm42 ? W ten sposób moze zyskamy pojazd do prowadzenie :-) Byłoby super..
Pozdrawiam !
Pozdrawiam serdecznie!

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Całkowo
« Odpowiedź #53 dnia: 20 Lutego 2005, 15:39:06 »
Cytat: "TruckeR"
Cytat: "Etek41"
A nawiązując do zdjęcia cosik14.jpg... radziłbym dać mniejszą lokomotywę to takiego krótkiego składu, bo taki kolos jak ST44 dziwnie wygląda z 4 cysternami ;)
A co powiesz na to, zeby wstawić Sm42 ? W ten sposób moze zyskamy pojazd do prowadzenie :-) Byłoby super..
Pozdrawiam !

Przeciez kazdy moze sobie sam zmienic loka :) Po za tym gagarin jedzie tylko z Wilisia do Całkowa ;]

Offline Etek41

  • Wiadomości: 66
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Całkowo
« Odpowiedź #54 dnia: 20 Lutego 2005, 20:12:17 »
Cytuj
Przeciez kazdy moze sobie sam zmienic loka :)

No tak ;-) *wali głową o ścianę*
Cytuj
A co powiesz na to, zeby wstawić Sm42 ? W ten sposób moze zyskamy pojazd do prowadzenie :-) Byłoby super..
Pozdrawiam !

Dobry pomysł, ale trzeba poczekać aż youBy skończy kabinę ;-)

Offline slimson

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Całkowo
« Odpowiedź #55 dnia: 20 Lutego 2005, 20:51:50 »
Tak jak napisal Mat gagar prowadzi towara z Wilisia do Calkowa. Jest to tzw przeszkadzajka, tyle ze jak ktos go usunie, to polowe eventow szlag trafi. Na screenie jest sklad testowy, prace sa wykonczeniu i sklad towarowy na pewno sie zmieni.
Pozdrawiam

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6132
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 813
Całkowo
« Odpowiedź #56 dnia: 21 Lutego 2005, 09:11:07 »
widzę, że wszyscy czekają na kabinę SM42, w sumie to na takiej trasie będzie się nadawać. Ganz chyba 20 węglarek nie uciągnie :)
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline ST44

  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Całkowo
« Odpowiedź #57 dnia: 21 Lutego 2005, 19:53:17 »
Cytat: "TruckeR"
A co powiesz na to, zeby wstawić Sm42 ? W ten sposób moze zyskamy pojazd do prowadzenie :-) Byłoby super..
Pozdrawiam !


ST44 też jest do prowadzenia :) Tylko z kabiną od siódemki. Faktycznie do tych 4 cystern można by dać SM42 :)

Cytat: "slimson"
Tak jak napisal Mat gagar prowadzi towara z Wilisia do Calkowa.


Jeśli zrobi się tego towara do prowadzenia to będzie to jakaś sensowna jazda? Czy postój na pierwszej stacji bo nie ma pociagu do krzyżowania?

Cytat: "slimson"
Jest to tzw przeszkadzajka, tyle ze jak ktos go usunie, to polowe eventow szlag trafi.


Rozumiem przez to, że FPS poszło by w górę :) Jeśli tak to byłbym skłonny wywalić gagara ze scenerii :D Czy przez usunięcie tego pociągu nie będzie zakłócać jazdy pozostałych pociągów?
Bartek

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2301
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 157
Całkowo
« Odpowiedź #58 dnia: 21 Lutego 2005, 19:56:31 »
Jego usunięcie spowoduje ze na kolejnej stacji SN61 będzie czekać na mijanke z nim do nieskończoności...
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline slimson

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Całkowo
« Odpowiedź #59 dnia: 21 Lutego 2005, 20:51:31 »
Nad tym towarem to sie pomysli, narazie znow mam checi tworcze na poziomie wod gruntowych :P

I tak jak mowil kolega wyzej, usuniecie gagara postawi jednego Ganza w sytuacji zignorowania sr1 i rozpruciu kilku zwrotnic :P
Pozdrawiam