Cześć wam.
Potrzebuję nieraz czasem zasięgnąć pomocy bardziej doświadczonych. Otóż jest problem. I to nie banalny.
Mianowicie, od jakiegoś czasu robię pewien przyczajony projekt, który wykorzystuje stary pierwotny model obecnego 4E. Czyli ten ze starymi wężami. Do wydania paczki PC13 wszystko pięknie cacy hulało. Jednak do momentu, kiedy pojawiła się możliwość zamiany węży po publikacji modeli *.t3d. Przeniosłem więc nowe węże do starego modelu. I tu się problem zaczął. Odkąd pozmieniałem węże i poprawiłem leciutko kabinę, kamera w modelu buja niemiłosiernie. Próbowałem już wszystkiego. Nawet konwersji t3d do E3D i kabin i modelu. I nic.
Co najśmieszniejsze, problem ten nie dotyczy normalnej paczki 4E_v1 (i pozostałych). Jednak, gdy pliki kabiny, modelu i mmd przeniose z 4E_v1 do folderu z projektem (po ówczesnym wywaleniu z niego wszystkiego), problem jest dalej wciąż ten sam mimo iż wzięte pliki są z modelu poprawnie działającego.
Przyznam szczerze, że już nie mam pojęcia co dalej z tym fantem zrobić. A jest to projekt, który sukcesywnie pchany jest do przodu i powiem szczerze, nie chciał bym żeby się skończył w tak głupi sposób.
Metody których używałem:
*convertmodels 6
*poprawki bananów
*ustawianie odwrotnych wartości transform dla bryły kabiny
*dodawanie pustych obiektów których: parent: none, name: banan i dalej reszta
*wywalanie wielkich liter z name i parent
I nic.
Nie wiem jak forumowe przepisy traktują pliki starsze niż publikowane, ale zaznaczam, że jest to projekt w ciągłej fazie rozwoju.
Pozdrawiam