Autor Wątek:  Wpisy w CHK w SPKS  (Przeczytany 3290 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline siódemka8

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Wpisy w CHK w SPKS
« dnia: 10 Lutego 2013, 16:26:47 »
Witam.

Czy istnieje możliwość w SPKS zmieniania wpisów hamulca w plikach chk. danej lokomotywy. Jeśli tak to które wpisy są odpowiedzialne za szybkość luzowania i napełniania i który wpis jest odpowiedzialny za moc hamowania. np. aby przy 2 barach jednostka hamowała mocniej

Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc 

Offline CovaluS

  • Wiadomości: 92
  • STK S.A. & Majkoltrans S.A. dwa bratanki :D
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Wpisy w CHK w SPKS
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Lutego 2013, 16:34:27 »
I ja podepnę się do tematu z pytaniem dotyczącym wpisu odpowiadającemu częstotliwości załączania się sprężarki.

Offline popatrz

  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Wpisy w CHK w SPKS
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Lutego 2013, 16:47:33 »
Panowie "Obserwowani" ;), dla dobra sprawy i higieny forum warto byłoby takie kwestie poruszać w tym wątku. SPKS to system "testowy", i dzięki waszym spostrzeżeniom i uwagom w odpowiednim miejscu, łatwiej będzie osiągnąć status "gotowy".

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Wpisy w CHK w SPKS
« Odpowiedź #3 dnia: 11 Lutego 2013, 16:49:20 »
I ja podepnę się do tematu z pytaniem dotyczącym wpisu odpowiadającemu częstotliwości załączania się sprężarki.
Nie ma jako takiego. Sprężarka załącza się przy spadku ciśnienia w zbiorniku poniżej wartości MinCP. Jest to więc wypadkowa:
- wielkości zbiornika głównego
- różnicy nastawień regulatora sprężarki
- rozchodu powietrza (zapotrzebowanie składu, nieszczelności, częstość luzowania).
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline CovaluS

  • Wiadomości: 92
  • STK S.A. & Majkoltrans S.A. dwa bratanki :D
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Wpisy w CHK w SPKS
« Odpowiedź #4 dnia: 11 Lutego 2013, 18:05:18 »
I które to konkretnie parametry są ? Bo praktyka mi podpowiada, że sprężarka załącza się częściej.

Offline popatrz

  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Wpisy w CHK w SPKS
« Odpowiedź #5 dnia: 11 Lutego 2013, 18:17:40 »
Konkretniej Panowie - w jakiej lokomotywie, jak często, przy jakim ciśnieniu. Kreatywnie piszmy.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Wpisy w CHK w SPKS
« Odpowiedź #6 dnia: 11 Lutego 2013, 18:24:49 »
Cytat: info.txt z SPKS
3. OPIS PARAMETRÓW LINIJKI BRAKE
BrakeValve — rodzaj zaworu rozrządczego
MBF — nacisk hamulca ręcznego, kN
MaxBP — najwyższe „normalne” ciśnienie w cylindrach, bar
TareMaxBP — najwyższe ciśnienie w cylindrach na nastawieniu próżny, bar
MedMaxBP — najwyższe ciśnienie w cylindrach na nastawieniu ładowny I, bar
MaxASBP — ciśnienie przy użyciu hamowania przeciwpoślizgowego, bar
MaxLBP — najwyższe ciśnienie w cylindrach przy hamulcu dodatkowym, bar
RM — stosunek ciśnień na niskim i wysokim stopniu hamowania
BCN — liczba cylindrów hamulcowych
BCR — promień cylindra hamulcowego, m
BCD — skok tłoka cylindra hamulcowego, m
BCM — całkowite przełożenie przekładni hamulcowej (niezmienne) na cylinder
BCMLo — przełożenie na nastawieniu próżny
BCMHi — przełożenie na nastawieniu ładowny
NBpA — liczba par ciernych na oś
BM — rodzaj pary ciernej
BCS — siła nacisku sprężyny powrotnej i tarcia w cylindrze, kN
BSA — siła przeciwstawiająca się nastawiacza skoku tłoka, kN
BVV — pojemność zbiornika pomocniczego,
BRE — sprawność przekładni hamulcowej
Vv — pojemność zbiornika głównego, m3
MinCP — dolne nastawienie regulatora sprężarki, bar
MaxCP — górne nastawienie regulatora sprężarki, bar
CompressorSpeed — wydajność łączna sprężarek na ssaniu, m3/s
CompressorPower — zasilanie/napęd sprężarki
Pogrubione — parametry dotyczące zasilania, podkreślone — parametry dotyczące wagonów. Nieszczelności są obecnie zaszyte na stałe w exe. Inna sprawa, że parametry dla najpopularniejszego taboru zostały wpisane na podstawie rzeczywistych pojazdów.
« Ostatnia zmiana: 11 Lutego 2013, 18:25:58 wysłana przez youBy »
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.