Autor Wątek:  EN57  (Przeczytany 4338 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Grzegorz

  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
EN57
« dnia: 31 Grudnia 2012, 17:31:38 »
Witam mam pewien problem z EN57 a dokładnie z prowadzeniem go.
Bardzo lubię kibelka ale kiedy zaczymam się nim na stacji to już nie mogę jechać dalej.
Nawet auto-pilot nie rusza go?
Nie wiem co zrobić innymi pociągami potrafię jeździć.

Jak nauczysz się regulaminu dopiero zacznij korzystanie z forum.
Dla pokory wątek na bocznice.
/ Żuk
« Ostatnia zmiana: 01 Stycznia 2013, 19:50:32 wysłana przez Żuk »

Offline oscyp

  • Wiadomości: 182
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: EN57
« Odpowiedź #1 dnia: 31 Grudnia 2012, 17:57:00 »
Czytałeś klawiszologie? Daj log, zobaczymy co robisz źle, lub opisz jak uruchamiasz EN57.
« Ostatnia zmiana: 31 Grudnia 2012, 17:59:54 wysłana przez oscyp »
Pozdrawiam

Offline Grzegorz

  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: EN57
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Grudnia 2012, 18:12:23 »
Podnoszę pantografy- Shift+O/P
Włączam przetwornicę Shift+M nie wiem o co dokładnie w kibelku z tym chodzi bo raz się załączają 2 czerwone lamki a jak jest na przód wrzucone to jedna Biała
 Następnie włączam sprężarkę SHIFT+C
zwalniam hamulce num 4
wrzucam bieg 2xd
i na koniec ruszam nastawnikiem kilka razy raz rusz i jedzie a jak nie jedzie to daję Shift+Q Auto pilot i rusza
Potem jak go zatrzymuję na stacji wykonując następujące czynności nastawnik na 0
Num 2,5,8-8,5,2
ruszając zwalniam Hamulce num 4 i num 6

i ruszając nastawnikiem nic się nie dzieje nie pomaga nawet Shift+Q

Wersja paczka całościowa 2011

Moja konfiguracja to

Płyta głw.P4 Dual 915Gl

1,5 Gb ram DDR1

Procesor p4 3,6 Ghz

Karta Graf.Nvidia Gf 8500GT 512 Mb

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4095
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1232
Odp: EN57
« Odpowiedź #3 dnia: 31 Grudnia 2012, 18:16:18 »
Cytuj
zwalniam hamulce num 4
I tutaj odsyłam to solidnego przestudiowania pliku readme.html dołączonego do Paczki Całościowej. Temat wyczerpany.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline Grzegorz

  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: EN57
« Odpowiedź #4 dnia: 31 Grudnia 2012, 18:34:04 »
Rozumiem że mam poczytać readme w plikach paczki całościowej 2011
Dziękuję za Pomoc

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1315
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: EN57
« Odpowiedź #5 dnia: 31 Grudnia 2012, 18:42:22 »
Po podniesieniu pantografów najpierw wciskasz shift+m i przytrzymujesz tą kombinację przez chwile. Jak zapalają się dwie czerwone lampki to wywala ci nadmiarowy przetwornicy wyłącza się go ctrl+n. Taki prezent masz żebyś nie musiał szukać.

Offline janek32

  • Wiadomości: 567
  • EMIT Ghp400M4C
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: EN57
« Odpowiedź #6 dnia: 31 Grudnia 2012, 19:21:33 »
Ale tu chyba chodzi o niewłaściwy sposób odhamowania.
-Środa 844012.
-Zgłaszam się.
-Zapytaj energetykę, czy zapłacili rachunki, luzem ciągniemy i jest 2900.

Offline mikol

  • Wiadomości: 206
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: EN57
« Odpowiedź #7 dnia: 31 Grudnia 2012, 19:33:52 »
Ehem, nikt nie zauważył, że w dziale "Forum"?
Pozdrawiam!
Symulator Pojazdów Szynowych MaSzyna EU07-424

Offline Anrej

  • Wiadomości: 825
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: EN57
« Odpowiedź #8 dnia: 31 Grudnia 2012, 19:37:26 »
Witam mam pewien problem z EN57 a dokładnie z prowadzeniem go.
Bardzo lubię kibelka ale kiedy zaczymam się nim na stacji to już nie mogę jechać dalej.
Nawet auto-pilot nie rusza go?
Nie wiem co zrobić innymi pociągami potrafię jeździć.
Włączam przetwornicę Shift+M nie wiem o co dokładnie w kibelku z tym chodzi bo raz się załączają 2 czerwone lamki a jak jest na przód wrzucone to jedna Biała
Shift+M włacza obwody główne, Shift+X włącza przetwornice.
zwalniam hamulce num 4
W EN57 num.4 nie  powoduje luzowania składu. Jak dasz numer.4, klikasz numer.9 niestabilny trzymasz tak długo aż wyluzuje. To może być przyczyną  problemu.
wrzucam bieg 2xd i na koniec ruszam nastawnikiem kilka razy raz rusz i jedzie a jak nie jedzie to daję Shift+Q Auto pilot i rusza
Tylko nie wiesz dlaczego Auto-Pilot rusza.

Potem jak go zatrzymuję na stacji wykonując następujące czynności nastawnik na 0
Num 2,5,8-8,5,2
Tylko po co? Klikasz numer.2 lub 1 pozycja numer.3 hamowanie elektropneumatyczne. Jak ciśnienie w cylindrze będzie odpowiednie klikasz numer.4. Klawisz numer.5 pozycja neutralna, numer.8 hamowanie pneumatyczne.
ruszając zwalniam Hamulce num 4 i num 6 i ruszając nastawnikiem nic się nie dzieje nie pomaga nawet Shift+Q
Prawidłowo. Numer.4 nie luzuje składu, tylko luzuje numer.9. Numer.6 luzuje lokomotywę w EN57 nie ma takiej opcji.
Jak załadujesz scenerie kliknij F2 będziesz miał ułatwienie.

Cytuj
zwalniam hamulce num 4
I tutaj odsyłam to solidnego przestudiowania pliku readme.html dołączonego do Paczki Całościowej. Temat wyczerpany.
Ale tu chyba chodzi o niewłaściwy sposób odhamowania.
Na tym polega wasza pomoc.
« Ostatnia zmiana: 31 Grudnia 2012, 21:19:03 wysłana przez Anrej »

Offline matikolejarz

  • Wiadomości: 240
  • EP07- 361
    • Zobacz profil
    • Shakes and Fidget
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: EN57
« Odpowiedź #9 dnia: 31 Grudnia 2012, 19:43:31 »

Na tym polega wasza pomoc.
To wszystko jest napisane w pilku readme.html. Nie po to ktoś go napisał, żebyś Ty potem wszystko wykładał jak na tacy na forum.

Offline mikol

  • Wiadomości: 206
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: EN57
« Odpowiedź #10 dnia: 31 Grudnia 2012, 19:47:58 »
Panowie, i tak zdajmy sobie sprawę z tego, że % ludzi czytających readme jest bardzo mały. Dzisiaj dla prawie wszystkich wszystko musi być podane na tacy, niestety takie czasy nastały.
Pozdrawiam!
Symulator Pojazdów Szynowych MaSzyna EU07-424

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: EN57
« Odpowiedź #11 dnia: 01 Stycznia 2013, 19:12:22 »
Panowie, i tak zdajmy sobie sprawę z tego, że % ludzi czytających readme jest bardzo mały. Dzisiaj dla prawie wszystkich wszystko musi być podane na tacy, niestety takie czasy nastały.

Ciężko się nie zgodzić zważywszy na opis tego działu.