Autor Wątek:  Modele  (Przeczytany 3308 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline PEKAP

  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Modele
« dnia: 23 Listopada 2004, 15:48:47 »
Robię model w gmaxie wg instrukcji podanej w FAQ. Wstawiam go do trasy. Podczas ładowania scenerii wyskakuje mi błąd że ten model nie istnieje. A potem wyświetla się następny błąd Scene parse error near node. I wyskakuje program wykonał nieprawidłową opercję i nastąpi jego zamkniecie... . Co mam zrobić aby te błędy się nie pokazywały i model był widoczny w scenerii.
-//-

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Modele
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Listopada 2004, 15:56:09 »
Loga...o loga bysmy prosili :)

Offline PEKAP

  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Modele
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Listopada 2004, 16:09:01 »
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 080604v02
Renderer:
Savage3D
Vendor:
S3
OpenGl Version::
1.1 6.13.10
Supported Extensions:
GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_vertex_array GL_EXT_stencil_wrap GL_KTX_buffer_region GL_S3_s3tc GL_SGI_cull_vertex GL_SGI_index_array_formats GL_SGI_index_func GL_SGI_index_material GL_SGI_index_texture GL_WIN_swap_hint
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);  
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.5);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glDisable(GL_BLEND);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);   
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Loading - texture: textures\beton.bmp
OK
Model: box.t3d Does not exist <----TU SIĘ POKAZUJĄ BŁĘDY
Scene parse error near node <----
-//-

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Modele
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Listopada 2004, 17:05:36 »
Moze zrob inca z tym modelem i jako inca go wrzuc do scenerii...Jesli juz masz inca, to pewnie dales zly wpis, lub nie wrzuciles t3d do odpowiedniego katalogu.

Offline PEKAP

  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Modele
« Odpowiedź #4 dnia: 23 Listopada 2004, 20:03:54 »
Mam inca. Model jest umieszczony w foldefrze models. Wpis jest zrobiony przez program pt. GMAX.
-//-

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Modele
« Odpowiedź #5 dnia: 24 Listopada 2004, 13:15:48 »
mhm...a wyeksportuj model do t3d, wrzuc do models, a inca do scenery...i zrob wpis przez passive inc.

Offline PEKAP

  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Modele
« Odpowiedź #6 dnia: 24 Listopada 2004, 14:58:30 »
Zrobiłem wpis przez passive. Błędy się nie pokazują ale jak włączę symulator to tego modelu niema. Poprostu tam gdzie powinien być to go niema. Czy ktoś wie co robić, czy ktoś miał podobny problem?
-//-