Autor Wątek:  Zmiana lokomotywy w zwierzyniec_transport  (Przeczytany 21926 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Zmiana lokomotywy w zwierzyniec_transport
« Odpowiedź #30 dnia: 12 Listopada 2012, 19:42:20 »
A wybierałeś te exeki ze startera czy może domyślnie miałeś tam eu07.exe i pozostałe exeki eu07_NR.exe sobie wrzucałeś?

Offline D1Accord

  • Wiadomości: 102
  • Maszynista w Icc.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Zmiana lokomotywy w zwierzyniec_transport
« Odpowiedź #31 dnia: 12 Listopada 2012, 19:48:56 »
Wybierałem ze startera w rubryce opcje wybranego exe Wybierz exe i tam po kolei tak jak wcześniej pisałem te 3 opcje.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 744
Odp: Zmiana lokomotywy w zwierzyniec_transport
« Odpowiedź #32 dnia: 12 Listopada 2012, 22:34:15 »
A ja chciałem dodać, że na żadnym exe niemoge przejść do siódemki. I w żaden sposób niemoge tego zrobić!!
Tak bardzo ciekawe to co piszesz, ale dementuje od razu. Działa to bez zarzutu, tylko musisz zbliżyć się do czoła tego loka.
No i dotego dochodzi jeszcze problem z rozpędzaniem bardzo długo to trwa.
Było już o tym i zostało wyjaśnione czemu tak, a nie inaczej. Pisał o tym @szogun.
« Ostatnia zmiana: 12 Listopada 2012, 22:37:30 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".