Autor Wątek:  Parę propozycji  (Przeczytany 3687 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

AK-47

  • Gość
Parę propozycji
« dnia: 21 Czerwca 2003, 21:26:37 »
Mam tu parę propozycji:
1.Zrobić dźwięk szumu wiatru przy dużych prędkościach.
2.Wszystkie dźwięki żeby były w jednakowych częstotliwościach (22050 Hz 16-bit Mono).
3.Przyciski w kabinie ET-22 są za blisko pulpitu i czasami ucina ich kawałki (ale to tylko detal).

MJ

  • Gość
Re: Parę propozycji
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Lipca 2003, 00:21:45 »
1.Czy nie dało by się zrobic aby przy zaczynaniu gry wyjeżdzać do składu z szopy i się do niego podczepiać.(prowadzenie mogłoby się odbywać za pomocą tarcz manewrowych)
2.Czy po dojechaniu do stacji docelowej nie mozna by było kierowac lokomotywy do szopy lub na tory postojowe,a po do jechaniu i zatrzymaniu lokomotywy uzyskać jakieś dane dotyczące swojej jazdy(np. punkty karne,spóźnienia,itp.)
3.Wydaje mi się też że niektóre trasy sa za długie i za mało urozmaicone.
4.Czemu przy przekraczaniu dozwolonej prędkości skład nie wypada z torów(np. 120 przy dopuszczalnej 50 kmh).

[%sig%]

Offline Romano

  • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Re: Parę propozycji
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Lipca 2003, 18:44:34 »
A spróbuj te 120km/h mieć w rozjazdach gdy cię biorą na bok. Wykolejka murowana.
Na Zielono!

Romano.

MECHANIK NADWIŚLAŃSKI

  • Gość
Re: Parę propozycji
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Lipca 2003, 17:23:49 »
Cieszy mnie całość dostępnych w symulatorze możliwości. Z wielką radością przyjmuję każde uaktualnienia. Swoją zabawę z symkiem zaczynałem od EN-57. EU-07 jest o niebo lepszy, ale brakuje mi dwóch dobrych rzeczy zapamiętanych z EN. Pierwsza to zdecydowanie za mało stacji i zwolnień. Druga to brak sygnału do odjazdu jak w EN np. 1533 odjazd-podane skrzypiącym głosem kierownika. Po za tym drobne odstępstwa od rzeczywistości (np. przy nagłym hamowaniu nie rozłącza silników i wali nadmiarowy, przyciśnięty czuwak przez kilka sekund nie powoduje nagłego hamowania) nie martwią mnie zbytnio. TAK TRZYMAĆ. BRAWA DLA AUTORÓW Pozdrawiam wszystkich mechaników.

[%sig%]