« Odpowiedź #11 dnia: 27 Października 2012, 19:35:19 »
Nie chce mi się w to wierzyć.
Nie chce Ci się w to wierzyć boś po "ślunsku" nie jeździł ;) Zapewniam Cię, że tak robiono i jest gro maszynistów co tak jeździło. Nawet co poniektórzy dyżurni wspominają jak u nich na stacji "przygotowywano" w ten sposób pociągi. A, że to co robili gryzło się z instrukcjami to inna sprawa. Ale wtedy najważniejsze było przewieźć ładunek nie ważne jakim sposobem. Tym bardziej, że nawet jak by się gdzieś to urwało to nie dość, że prędkości rzędu 20km/h to takie doły, że wagony daleko by nie uciekły ;)
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76