Skoro posterunek ruchu ma inne kanały radiołączności pociągowej to chyba po to aby na nich też pracować, bo wyłączać ich nie wolno. Jeżeli wrjp st. węzłowa ma mieć wykazany tylko jeden i ten sam kanał dla każdego kierunku skąd pociągi są przyjmowane, to może to wprowadzić w błąd kierowników pociągów. Bo ten na podstawie zapisu w wrjp przełączy się na ostatnim posterunku na kanał stacji węzłowej a maszynista nie, bo nie będzie tam wskaźnika zmiany kanału W28, chyba że będzie taka organizacja radiołączności pociągowej, jak w Opolu czy w Ostrowie Wielkopolskim, gdzie dyżurni ruchu mają na wyposażeniu jedno radio w sieci radiołączności pociągowej. Wykazanie w wrjp innego kanału na stacji następnej jest interpretowane, że na tej bieżącej stacji, za ostatnim rozjazdem jest ustawiony wskaźnik W28. Wskaźnik ten może być ustawiony tylko na st. węzłowych i na posterunkach odgałęźnych, gdzie jest możliwość przejazdu na inną linię kolejową z innym kanałem. Tak przynajmniej stanową przepisy dot. sygnalizacji. Mam wrażenie, że przepisy sobie a życie sobie, czyli bałagan organizacyjny. Jakie więc zapisy winne być w wrjp. Często widać, że stacje węzłowe mają wykazany kanał, który będzie obowiązywał, ale po wjeździe i wyjeździe pociągu, czyli z linii następnej, a pociąg jest przed tą stacją na innym kanale. W przeciwną stronę jest odwrotnie. Chyba coś jest nie tak.