> > - Dla trakcji nie ma sensu podawanie NominalVoltage - to
> > będzie definiować PowerSource
>
> To prawda - zastanawiam sie czy to wywalic czy
> zinterpretowac
> jakos inaczej, np. maksymalne napiecie przebicia itp ?
Przebicia czego? Co ma przebujać? Nie popadajmy w skrajności i nie róbmy modelu doświadczalnego. Standaryzujemy - wszystko jest przystosowane i tyle.
>
> > - Czy materiał i grubość drutu jest potrzebna? Jeśli chodzi
> o
> > rezystancję, to lepiej byłoby podawać ją jako współczynnik
> > ohm/m
>
> Te parametry na razie uzywane sa ze wzgledu na grafike
> (im grubszy tym slabiej blendowany z odlegloscia,
> a material to kolor w zaleznosci tez od pierwszego bitu
> damageflag).
> Ale skoro sa ze wzgledu na grafike to po co dawac
> rezystywnosc skoro mozna policzyc z tego co jest.
Może chociaż po to, żeby było szybciej (chyba, że bedzie liczone podczas ładowania i zapisywany wynik w pamięci, bo liczenie rezystywności na podstawie materiału i grubości drutu w realtime jest zbytecznym obciążaniem procka.
> > - Czy odległość liczona po przewodach od źródła mocy
> będzie
> > uwzględniana przy wyliczaniu oporu linii na odcinku do
> > lokomotywy?
> W przyszlosci tak, ale w prymitywny sposob (nie po
> przewodach
> tylko w linii prostej).
W lini prostej od stacji? To chyba za bardzo uproszczone. No bo np mamy tak:
....##C###...
...#............#..
..#..............#.
.#...............#..
.A*..............B..
A,B,C,# <- tory
* <- stacja
I teraz okaże się, że opór z A-B jest mniejszy niż A-C?
[%sig%]