Odpuszczę, mam 1,57 GB do przejrzenia. Ale...| |tutaj zgodzę się z szukającym :) U mnie w Jeleniej EM10 - na zmianę najpierw 002 potem 001 (wymiana silnika między nimi) śmigały od września 2000 do późnego końca roku 2003 na ośmiu parach osobowych do i z Szklarskiej Poręby wraz z EN71-34, ostatnim jamnikiem planowo w JG. Maszyny nadawały się na tę linię ale kursowały na zmianę z powodu...| |braku sprawnego silnika w Polsce. W praktyce maszyny często defektowały. Co ciekawe, pierwszy rok wymagał obsługi dwuosobowej - wiadomo, lecz później mechanicy jeździli na nich w pojedynkę. Krótko po rozpoczęciu jazd w JG zdemontowano układ utrzymywania prędkości w obu maszynach. Zaznaczam, że wtedy do Szklarskiej Poręby prędkość szlakowa nie była wyższa niż 50 i 30km/h. Dla mnie to wspaniałe, choć nieudane lokomotywy.
Pamiętaj, że zdanie zaczynamy od dużej litery. Po znakach interpunkcyjnych stawiaj spację oraz czytaj wiadomość przed wysłaniem by sprawdzić czy nie ma błędu.
Rozi