Autor Wątek:  Error podczas eksportu (.max ---> .t3d)  (Przeczytany 2444 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline PanMechanik

  • Wiadomości: 838
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Error podczas eksportu (.max ---> .t3d)
« dnia: 06 Września 2012, 22:01:59 »
Panowie mam problem. Podczas eksportu z formatu .max do formatu .t3d wyskakuje error (załącznik), udało mi się dojść do tego, że za ten problem odpowiada mapowanie, czyli na jeden submodel przypada więcej niż jedna tekstura. Ok, pobawiłem się trochę i zmapowałem całość z jednego pliku tekstury. Po skończeniu mapowania zrobiłem convert do mesha i próbowałem eksportować do .t3d, jednak błąd pozostał.

Kolejnym problemem jest to, że za nic w świecie nie mogę zaznaczyć modelu (chociażby celem ustawienia pivota), model nie reaguje na nic. Dodam też, że próbowałem w meshu oraz w poly. Bez skutku. Zrobiłem model od nowa ... zmapowałem, ale nadal nie szło go w żaden sposób zaznaczyć. Jak to rozwiązać? Jest na to jakaś metoda?

Offline SKP

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1692
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
    • Śledź na bieżąco odjazdy z Twojego ulubionego przystanku - Gdańsk
  • Otrzymane polubienia: 32
Odp: Error podczas eksportu (.max ---> .t3d)
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Września 2012, 22:11:07 »
Nie wiem co masz przez to na myśli:
Dodam też, że próbowałem w meshu oraz w poly.

Jeśli jakiś obiekt jest skonwertowany do Editable Mesh i "świeci się" jedna z pięciu ikonek w Selection, to jesteś w trybie edycji tego konkretnego obiektu i innych edytować nie można. Jeśli chcesz wyjść z tego trybu, PPM i Convert to Editable Mesh, następnie zaznacz interesujący Cię obiekt.

Co do pierwszego błędu - jesteś pewien, że ustawiłeś dobre kolory A, D, S w Material Editor? Wszystkie powinny być białe, inaczej skrypt wywali błąd.
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.

Offline PanMechanik

  • Wiadomości: 838
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Error podczas eksportu (.max ---> .t3d)
« Odpowiedź #2 dnia: 06 Września 2012, 22:13:35 »
Co do pierwszego błędu - jesteś pewien, że ustawiłeś dobre kolory A, D, S w Material Editor? Wszystkie powinny być białe, inaczej skrypt wywali błąd.

Jeśli tutaj tkwi problem, to muszę robić mapowanie od nowa? Czy da radę to zmienić/poprawić na aktualnym układzie mapowania lub w material editorze?

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17