@Ra chodzi chyba bardziej o konkretne wdrażanie jakichś rozwiązań, a ty, z tego co zrozumiałem, masz na myśli bardziej listę zagadnień, dla których trzeba znaleźć rozwiązanie. Niezależnie czy tym rozwiązaniem będzie wymodelowanie jakiegoś obiektu, stworzenie tekstury, czy zaprogramowanie modelu silnika asynchronicznego z rozruchem tyrystorowym.
Mnie by interesowała jeszcze jedna odmiana planu, mianowicie rozpiska, w której określone byłyby "programowe" poziomy złożoności (chodzi mi o ilość trójkątów) modeli dla kolejnych stopni LoD, w zależności od roli jaką pełni dany obiekt w symulatorze. Tak, żeby ktoś nie produkował super-wiaty na przystanku osobowym, przez który przelatujemy 160kmph, albo bardzo realistycznego wiaduktu kolejowego, którego i tak nie widać, bo jedziemy po nim.
Swoją drogą, @Ra jak tam prace nad wdrożeniem konstrukcji schematowych (nie wiem jak to profesjonalnie nazywacie, o wy, mądrzy ludzie). Chodzi mi o ten pomysł, żeby schemat elektryczny czy pneumatyczny czy hydrauliczny lokomotywy (czy czegokolwiek innego) odwzorowywać konstruując układ jak na schemacie, z przygotowanych wcześniej obiektów.