Autor Wątek:  Rewident i dyżurny ruchu  (Przeczytany 4665 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kilczuk

  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
    • http://raillens.net/
  • Otrzymane polubienia: 0
Rewident i dyżurny ruchu
« dnia: 19 Lutego 2005, 14:19:39 »
Skoro jest sokista łażący po peronie, to być może ktoś byłby w stanie stworzyć animacje rewidenta podającego sygnały podczas uproszczonej próby hamulca oraz dyżurnego/dyżurnej ruchu peronowej podającej sygnał Rd1 "Nakaz jazdy"?

Trzeba będzie tylko zdobyć tekstury ;-)
Kolej w obiektywie: http://Raillens.Net/

  • Gość
Rewident i dyżurny ruchu
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Lutego 2005, 18:35:10 »
ZTCW (moge sie mylic) bylby z tym problem, bowiem sokista jest obiektem poroszajacym sie po ustalonej drodze (podobnie jak utobus, czy loki), wiec sprawa nie konczy sie na utworzeniu tekstur, ale na stworzeniu normalnych ruchomych obiektow, a to wiaze sie z tym, ze dodatkowe ruchome obiekty spowoduja spadek fps - to zas dla ludzi nie posiadajacych mocnego sprzetu oznaczac moze slide-show na niektorych sceneriach (Quark).

Offline kilczuk

  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
    • http://raillens.net/
  • Otrzymane polubienia: 0
Rewident i dyżurny ruchu
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Lutego 2005, 18:45:27 »
Cytat: "SherifF"
ZTCW (moge sie mylic) bylby z tym problem, bowiem sokista jest obiektem poroszajacym sie po ustalonej drodze (podobnie jak utobus, czy loki), wiec sprawa nie konczy sie na utworzeniu tekstur


Oczywiście, że się nie kończy. Tylko mówię, że ciekawie by wyglądało robienie tekstur rewidenta i dyżurnego. Zwłaszcza zbieranie materiału fotograficznego.

No a dyżurnego lub rewidenta można zawsze zakomentować.
Kolej w obiektywie: http://Raillens.Net/

Offline ET22_RULZ

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 594
  • User #13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Rewident i dyżurny ruchu
« Odpowiedź #3 dnia: 19 Lutego 2005, 19:00:02 »
Takiego rewidenta albo dyzurnego ruchu mozna zrobic jako semafor, ktory bedzie wyswietlal odpowiednie sygnaly. :)
"Nudzą Jacka takie sprawy, ciągła praca, brak zabawy"
Pozdrawiam,
Bartosz "ET22_RULZ" Wojciechowski

  • Gość
Rewident i dyżurny ruchu
« Odpowiedź #4 dnia: 22 Lutego 2005, 00:20:50 »
i przynajmniej fps bylby w normie...

Offline mw158979

  • Wiadomości: 209
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Rewident i dyżurny ruchu
« Odpowiedź #5 dnia: 22 Lutego 2005, 23:54:00 »
Cytat: "ET22_RULZ"
Takiego rewidenta albo dyzurnego ruchu mozna zrobic jako semafor, ktory bedzie wyswietlal odpowiednie sygnaly. :)


Mozna, ale docelowo to chyba powinno byc AI.
Tylko, ze to dalekie plany, o wiele predzej da sie zrobic atrape.
(Przy okazji: IMO tak samo AI powinien byc zwrotniczy, kierpoc i inni)
http://www.marchewa.alleluja.pl

GUI edytora scenerii (nebula) -