Marcin Czapnik (Techniks):
Nie przejmuj sie, jak ja osmielam sie napisac ze w symku cos jest nie tak (a ja pisalem jego silnik, czyli to ja jestem winny ze kiepsko chodzi :) to od razu znajduja sie fanboye ktorzy by mnie najchetniej spalili na stosie za takie herezje :)
A co do tych nieszczesnych nasypow/wykopow i ogolnej plaskosci tras to staram sie w edytorze dla nowego symka problem rozwiazac miedzy innymi poprzez:
- pobieranie domyslnej wysokosci wstawianych obiektow z map wysokosciowych srtm
- jesli jest juz zrobiony teren to wysokosci bierze z niego zamiast z srtm
Dzieki temu robienie wypuklego terenu (pod warunkiem ze opartego na realnym miejscu) jest o wiele prostrze a wstawianie roznych obiektow na wypuklym terenie praktycznie niczym nie rozni sie od wstawiania na plaskim.
Kto robil trase w 3dsmaxie ten wie, ze jesli nie chce sie zmarnowac masy czasu na poprawianiu to mozna robic albo plaskie trasy z wieloma obiektami albo pagorkowate ale za to te pagorki beda prawie lyse. Nie mowiac juz o komplikacjach z trakcja.
PS
Ciakawe ile czasu uplynie zanim jakis fanboy zmajstruje pojedynczego screena pokazujacego cale miasto na pagorkach coby mi pokazac ze mam isc precz z moimi herezjami i w symku jedynie sluszne sa trasy wyssane z palca ;)