Autor Wątek:  Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)  (Przeczytany 137022 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki
« Odpowiedź #150 dnia: 09 Sierpnia 2012, 16:29:29 »
Ponadto jakby ktoś mógł zrobić krzyże św. Andrzeja, byłoby miło :)
Czy jest to nadal aktualne?

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4093
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1228
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #151 dnia: 09 Sierpnia 2012, 16:32:02 »
Tak, możesz podesłać. Dzięki bardzo.

  Dodano: 09 Sierpnia 2012, 17:46:41
Początek magistrali, przystanek Moczniki Przedmieście. Uprzedzając uwagi - peron będzie inny.
« Ostatnia zmiana: 09 Sierpnia 2012, 17:47:16 wysłana przez macius5991 »
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline WojTTek

  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #152 dnia: 09 Sierpnia 2012, 19:45:26 »
@macius5991 robisz cuda z tych niegdyś "pustynnych" Moczników :)
Pierwsza sprawa: czy będą zmieniane nazwy stacji/p.o./scenerii ? Umówmy się Moczniki to taka śmierdząca nazwa i mało poważna jak inne stacje na tej trasie a tymczasem sceneria Moczniki v2 może stać się jedną z "flagowych" scenerii symulatora.
Przykładowo nowa nazwa Maciejewice: od autora, lub inne byle bardziej strawialne od tych fizjologicznych nazw.
Druga sprawa: czy jest możliwość połączenia magistrali z Moczników z linią magistralną Bałtyku ? Czy projekt połączenia obu scenerii ma sens ? Rozbudowałoby to obie scenerie i wreszcie magistrala Alakowice-Bałtyk została by wykorzystana. Uzyskalibyśmy wtedy dość długą i ciekawą trasę wprost na pociągi IC/Ex/TLK/Posp.
To tylko luźna sugestia, życzę powodzenia w pracach.

Offline Husarz

  • Wiadomości: 285
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #153 dnia: 09 Sierpnia 2012, 19:56:28 »
Maciek ty to teraz takie smaczki robisz że nie wiem co. A co do posta wyżej: całkiem ciekawe pomysł.

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4093
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1228
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #154 dnia: 09 Sierpnia 2012, 20:01:27 »
Co do nazwy scenerii to już w pierwszej wiadomości zaznaczyłem że Moczniki, Kałowo i Stolce Duże to mało poważne nazwy. Co do połączenia dwóch scenerii - jeżeli taki pomysł uzyska poparcie to bez przeszkód mogę te scenerie połączyć, nie wymaga to wielkiego nakładu pracy.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline mikol

  • Wiadomości: 206
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #155 dnia: 09 Sierpnia 2012, 20:03:06 »
Co do połączenia dwóch scenerii - jeżeli taki pomysł uzyska poparcie to bez przeszkód mogę te scenerie połączyć, nie wymaga to wielkiego nakładu pracy.
Moje poparcie już masz ;)

  Dodano: 09 Sierpnia 2012, 20:03:56
Uważam, że to dobry pomysł. Można sobie pojeździć na dłużej :)
Pozdrawiam!
Symulator Pojazdów Szynowych MaSzyna EU07-424

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4093
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1228
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #156 dnia: 09 Sierpnia 2012, 20:52:30 »
Magistrala.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline Exe

  • Wiadomości: 581
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #157 dnia: 09 Sierpnia 2012, 21:02:32 »
Można by połączyć i była by trasa z morza po góry, w końcu sceneria Monczki jest taką trochę górzystą scenerią.
Maszynista Stażysta - PKP Cargo Północny Zakład Spółki, Sekcja Przewozów i Eksploatacji Bydgoszcz

Offline inoworclawpkp

  • Wiadomości: 125
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #158 dnia: 09 Sierpnia 2012, 21:04:08 »
Bardzo ciekawy pomysł z tym połączeniem.

Offline Matz32

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 71
  • Raczkujacy ;) Scenarzysta.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #159 dnia: 09 Sierpnia 2012, 21:05:31 »
Ladnie to sie prezentuje.Czy beda juz ne nowe perony na PKP z czerwonych plyt ?
Z jednej strony ciekawy pomysl polaczenia Alakowic z Mocznikami -to jedyna latwa mozliwosc polaczenia obu scenerii, ale  pomiedzy tym  przydaloby sie pare kolometrow szlaku,jakis p.o pomiedzy tym a niewiadomo czy Maciek chcialby to robic.Lepiej to wykonac jako osobny projekt.Z drugiej od gor do morza jest kawalek wiec gdzie tu realizm.Co innego  jakby polaczyc inne scenerie jak @Ra proponowal.
« Ostatnia zmiana: 09 Sierpnia 2012, 21:07:09 wysłana przez Matz32 »
NA Warsztacie

Baltyk SKM - 60%
Prace  po problemach wznowione

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 936
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 726
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #160 dnia: 09 Sierpnia 2012, 21:09:50 »
Ja bym do Bałtyku raczej drawinowo dołączył, jako przedłużenie magistrali. PS. Maciek, na tej polnej drodze biegającego kunia postaw :)
« Ostatnia zmiana: 09 Sierpnia 2012, 21:10:56 wysłana przez KrzysztofGliwice »
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline Husarz

  • Wiadomości: 285
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #161 dnia: 09 Sierpnia 2012, 21:13:38 »
Ladnie to sie prezentuje.Czy beda juz ne nowe perony na PKP z czerwonych plyt ?
Z jednej strony ciekawy pomysl polaczenia Alakowic z Mocznikami -to jedyna latwa mozliwosc polaczenia obu scenerii, ale  pomiedzy tym  przydaloby sie pare kolometrow szlaku,jakis p.o pomiedzy tym a niewiadomo czy Maciek chcialby to robic.Lepiej to wykonac jako osobny projekt.Z drugiej od gor do morza jest kawalek wiec gdzie tu realizm.Co innego  jakby polaczyc inne scenerie jak @Ra proponowal.

Nie koniecznie. Można połączyć to jakimś przedłużeniem magistrali. 2 torowy szlak - v-max 160 a obok jakiś 1 torowy szlak z P.O. Fajnie by to wyglądało: magistrala na nasypie a poniżej taki klimatyczny tor w lasku.

Edit:

Po przemyśleniu lepiej dać 2 torowy szlak z P.O po jednej stronie nasypu - dla poc. osobowych, a po drugiej stronie 1 torowa linia towarowa - v-max 70km/h :)
« Ostatnia zmiana: 09 Sierpnia 2012, 21:17:50 wysłana przez Husarz »

Offline Matz32

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 71
  • Raczkujacy ;) Scenarzysta.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #162 dnia: 09 Sierpnia 2012, 21:15:30 »
Prawie jak moja wizja na przedluzenie Baltyku na Poludniowy-Zachod :P 3 tory od Alakowic z paroma P.o w mierzy czasie odgalezienie na wschod do wiekszego miasta/portu na wschod.A glowna magistala  na vmax 200 lecialaby by dalej i laczylaby sie  wieksza stacja z inna sceneria ala Drawinowo naprzyklad:Probowalem kiedy cos robic i Mialem polozone juz kilkanascie kilometrow torow w RAINSTED ale z reinstalka wszystko poszlo sie kochac :/ . Moczniki  tez by szlo wpasowac , choc takie owalne scenerie mniej sie na jakies polaczenia nadaja.

EDIT:Niema co gdybac ale ja bym proponowal Myslenice jako nastepne odswierzyc :P Wiem napiszecie sam zrob -ale  teraz  robie co innego choc narazie prace stoja :(
« Ostatnia zmiana: 09 Sierpnia 2012, 21:26:45 wysłana przez Matz32 »
NA Warsztacie

Baltyk SKM - 60%
Prace  po problemach wznowione

Offline Husarz

  • Wiadomości: 285
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #163 dnia: 09 Sierpnia 2012, 21:23:03 »
Dobra! Koniec z fantazjami - zatrzymajmy się na temacie Moczników i Bałtyku. Oczywiście popieram ten projekt.

Offline Maszynista_94

  • Wiadomości: 216
  • Z MZK Skierniewice zawsze po drodze...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 24
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #164 dnia: 09 Sierpnia 2012, 21:23:37 »
Powiem tak: nie chcę wymuszać na Maćku jak ma wyglądać sceneria, ale wyglądałoby to jak dla mnie tak, jak na odcinku Jaktorów-Warszawa, czyli dwa tory - magistrala a'la CMK na V=160 km/h, bez żadnych przystanków, i linia podmiejska, również dwa tory na V=100 km/h z kilkoma przystankami, biegnąca równolegle do torów CMK.
Panowie, czapki z głów przed Maćkiem!
P.S. Czy te ekrany dźwiękochłonne nie są tak nienaturalnie prosto ułożone? Projekt Bałtyku i Mocznik/ów (niepotrzebne skreślić) również popieram.
« Ostatnia zmiana: 09 Sierpnia 2012, 21:25:45 wysłana przez Maszynista_94 »

Offline oko

  • Wiadomości: 283
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #165 dnia: 09 Sierpnia 2012, 21:49:15 »
Fantazje fantazjami ale moim zdaniem jeżeli kolega chce łączyć 2 scenerie to Bałtykowi też by się przydał mały lifting aby utrzymać klimat Nowych Moczników. Chodzi mi generalnie o parę kilometrów przed Alkowicami. Za pusto tam czyż nie?

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #166 dnia: 09 Sierpnia 2012, 23:00:59 »
Powiem tak: nie chcę wymuszać na Maćku jak ma wyglądać sceneria, ale wyglądałoby to jak dla mnie tak, jak na odcinku Jaktorów-Warszawa, czyli dwa tory - magistrala a'la CMK na V=160 km/h, bez żadnych przystanków, i linia podmiejska, również dwa tory na V=100 km/h z kilkoma przystankami, biegnąca równolegle do torów CMK.
Panowie, czapki z głów przed Maćkiem!
P.S. Czy te ekrany dźwiękochłonne nie są tak nienaturalnie prosto ułożone? Projekt Bałtyku i Mocznik/ów (niepotrzebne skreślić) również popieram.

Już Drawinowo ma takie coś w sumie.

Bo ekrany dźwiękochłonne to tylko tex jak ściana z tex lasu.
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline Jeżyk

  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #167 dnia: 10 Sierpnia 2012, 08:41:31 »
A czy taka trasa z morza aż do gór, w tym wypadku nie wydaje się za krótka jak na polskie krajobrazy(wiem, że to sceneria fikcyjna)?
Powróciło średniowiecze, ale bronią nie są miecze...

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 654
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 505
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #168 dnia: 10 Sierpnia 2012, 10:30:15 »
wiem, że to sceneria fikcyjna
Sam sobie odpowiedziales na to pytanie.
Tez uwazam, ze polaczenie tych 2-och scenerii to swietny pomysl. Musial by wtedy powstac odcinek laczacy Alkowice i Moczniki Glowne.
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline P.J.

  • Wiadomości: 176
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #169 dnia: 10 Sierpnia 2012, 12:15:08 »
Cytuj
Tez uwazam, ze polaczenie tych 2-och scenerii to swietny pomysl. Musial by wtedy powstac odcinek laczacy Alkowice i Moczniki Glowne.
No właśnie chodzi o to żeby między Alkowicami i Mocznikami wstawić jakąś inną długą scenerie jak np. Drawinowo.
Prawdziwy Wielkopolanin: Poznań  Główny - Środa Wielkopolska - Jarocin - Ostrów Wielkopolski - Kępno - Kluczbork - Lubliniec - Tarnowskie Góry - Bytom - Katowice - Kraków Główny i 170 kilometrów wielkopolskiego szlaku.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5623
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 546
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #170 dnia: 10 Sierpnia 2012, 12:18:33 »
Powodzenia, Drawinowo to dobre 50km.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6294
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 321
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #171 dnia: 10 Sierpnia 2012, 12:20:28 »
Hm, moim zdaniem nie ma sensu doraźnie lepić scenerii, lepiej jest zrobić projekt sieci kolejowej, w której będzie można uruchamiać objazdy.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Husarz

  • Wiadomości: 285
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #172 dnia: 10 Sierpnia 2012, 12:20:38 »
Cytuj
Tez uwazam, ze polaczenie tych 2-och scenerii to swietny pomysl. Musial by wtedy powstac odcinek laczacy Alkowice i Moczniki Glowne.
No właśnie chodzi o to żeby między Alkowicami i Mocznikami wstawić jakąś inną długą scenerie jak np. Drawinowo.

Może za parę lat.... Lepszym pomysłem jest magistrala.

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 654
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 505
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #173 dnia: 10 Sierpnia 2012, 12:41:02 »
No właśnie chodzi o to żeby między Alkowicami i Mocznikami wstawić jakąś inną długą scenerie jak np. Drawinowo.

Tylko czy to ma sens skoro sa problemy , aby polaczyc L144 z L61.
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline Exe

  • Wiadomości: 581
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #174 dnia: 10 Sierpnia 2012, 14:01:59 »
Tylko czy to ma sens skoro sa problemy , aby polaczyc L144 z L61.

Tylko zauważ, że L144 i L61 są długimi trasami, a Bałtyk i Monczki nie są takimi długimi.
Maszynista Stażysta - PKP Cargo Północny Zakład Spółki, Sekcja Przewozów i Eksploatacji Bydgoszcz

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 654
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 505
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #175 dnia: 10 Sierpnia 2012, 14:15:19 »
Tylko zauwaz, iz moj post odnosil sie do pomyslu kolegi P.J., ktory pisal o dolaczeniu kolejnej (juz dlugiej) scenerii...
« Ostatnia zmiana: 10 Sierpnia 2012, 14:25:54 wysłana przez AIR »
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline Husarz

  • Wiadomości: 285
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #176 dnia: 10 Sierpnia 2012, 14:17:51 »
Tylko zauwaz, iz moj post odnosil sie do pomyslu kolegi Husarza, ktory pisal o dolaczeniu kolejne (juz dlugiej) scenerii...

Wybacz ale pomysł z Drawinowem to kolegi @P.J. Ja zarzuciłem tylko pomysł z magistralą.

Offline WojTTek

  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #177 dnia: 10 Sierpnia 2012, 21:38:55 »
Nie róbmy OT, miałem na myśli sklejenie obu scenerii w jedną wykonując odcinek łączący Moczniki z Alakowicami o parametrach i charakterze jak na obu tych trasach, bez wydziwiania, choć może to przedsięwzięcie na Moczniki v3 ?
Podrzuciłem pomysł, teraz wszystko w rękach autora :)

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4093
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1228
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #178 dnia: 13 Sierpnia 2012, 18:24:30 »
Pierwsze moje jeziorko, troszkę nieudane.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline Mytnik

  • Wiadomości: 576
  • Administrator
    • Zobacz profil
    • Mój kanał na YT
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #179 dnia: 13 Sierpnia 2012, 19:26:29 »
Maciek, pozaznaczaj w 3dsie te płaszczyzny wokół jeziora i użyj modyfikatora smooth.