0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Napęd zwrotnicy 10 posiada urządzenie do nastawiania lokalnego - pozwala to na prowadzenie manewrów na torach 5, 7 i 9 samodzielnie przez drużynę manewrową. Aby przekazać zwrotnicę 10 do sterowania lokalnego, należy przestawić zwrotnicę 11 w położenie kierujące na tory 5, 7 i 9 (minus) oraz parę zwrotnic 24/28 w położenie ochronne (plus), a następnie wcisnąć stabilny przycisk L10. Przekazanie sterowania sygnalizowane jest zapaleniem się lampki przy przycisku L10. Możliwe staje się wówczas przestawianie zwrotnicy 10 z poziomu podglądu terenu (polecenia "plus" i "minus" w menu kontekstowym zwrotnicy, analogicznie do zwrotnic ręcznych), a uniemożliwione jest przestawianie jej z pulpitu nastawczego. Przy przestawianiu zwrotnicy 10 nastawnikiem lokalnym nie jest kontrolowana niezajętość odcinka izolowanego. Odwołanie sterowania lokalnego następuje przez zwolnienie (wyciągnięcie) przycisku L10.