Autor Wątek:  Wydzielone z: Parowozy  (Przeczytany 1139 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ligus

  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Wydzielone z: Parowozy
« dnia: 23 Maja 2012, 08:30:53 »
Jak pewnie pamiętacie na którejś z tras na o wiele starszych wersjach exe można było zobaczyć stojącego obok lokomotywowni TY2 ale tak se tylko samotnie stał. Kiedyś znalazłem naprawdę bardzo ciekawą stronę o modelarstwie gdzie jeden gościu choć to był model w skali HO jak kolejki piko, to był on nie możliwe realistyczny aż można było z radości zapisywać sobie zdjęcia textór. Szczerze mówiąc wiele myślałem o tym jak rozwiązać np ustawienia klawiatury musiał bym też zobaczyć jak uruchamia się taki parowóz i prześledzić. Oczywiście textóry i dźwięki nie stanowią zbytnio problemu trudniej będzie to zrobić wszystko do kupy. Macie z parowozem na baczności a więc miejcie na uwadze sporą ilość ruchomych textur jak tłoki para oraz ogień. Super by było np wcisnąć rp1 I obserwować parę z gwizdka. Jak coś to trochę textur posiadam pytanie kto zrobi model 3d ale taki naprawdę mega! oraz fizykę? moglibyśmy pomyśleć dalej nad klawiszami. Pozdrawiam Ligus!

1. Wiadomość nieczytelna.
2. Regulamin, zakazy 10 (zgadzam się ze zgłaszającymi - te tekstUry bolą...)
Bocznica
Quark-t
« Ostatnia zmiana: 23 Maja 2012, 10:22:54 wysłana przez Quark-t »

Offline Przemek77

  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Wydzielone z: Parowozy
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Maja 2012, 09:28:17 »
No nie wiem jak Ty to sobie wyobrażasz. Znajdź programistę i specjalistę od mechaniki parowozu, którzy zaimplementują w exe całą, kompletną "fizykę pary" (że tak to ogólnie nazwę), działanie wszystkich tych jakże odmiennych od elektro/spalinowych urządzeń i "kontrolek" jak przepustnica, nastawnica, kurki przedmuchowe, palenisko, inżektory, wszystkie wskaźniki.
Do tego model z ruszającymi się tłokami, parą, odwzorowanymi detalami...

Parowóz to nie jest, że "włączasz szybki, przetwornicę, sprężarę, 'D' i z buta". To jest INNA FILOZOFIA prowadzenia maszyny. Prowadzenie parowozu jest odwieczną walką człowieka z maszyną posiadająca przecież duszę. Choćby sama kontrola prędkości - masz tam zarówno ustawianie napełnienia cylindrów, kierunek jazdy, ciśnienie w kotle a nie tylko nastawnik z bocznikami.

Może kiedyś, obecnie to raczej pieśń odległej przyszłości. No chyba, że "do stania", tak jak kiedyś był taki "kulawy" model teigreka w starych paczkach z Maszyną.
« Ostatnia zmiana: 23 Maja 2012, 09:30:43 wysłana przez Przemek77 »