Autor Wątek:  Prace nad teksturami hanysa  (Przeczytany 128854 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2416
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 963
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #90 dnia: 09 Października 2012, 18:28:00 »
No to chyba logiczne, jeżeli kilka detali nie ma wymienionych a zwłaszcza czołownica :D

  Dodano: 12 Października 2012, 18:36:39
Tekstura EU07-538 jest już gotowa! Niestety chyba ten bubel na łączeniu BOK+CZOŁO niestety zostanie. Na teksturze jest ładny łuk, a niestety na modelu załamanie. Zapewne spowodowane jest to mapowaniem tekstury. Jak zauważyliście tekstura siódemki 4e za moją jest nieco jaśniejsza. Niestety autor tej tekstury trochę za jasną ją zrobił. Siódemka moja jest mniej więcej taka jak sfotografowałem ją, może i nawet nieco jaśniejsza oraz spasowana na wzór jasności z moim Traxxem KMowym. Kolejnym lokiem na warsztacie będzie czekoladowa EU07-185 sp. Przewozy Regionalne.

  Dodano: 12 Października 2012, 18:44:02
« Ostatnia zmiana: 12 Października 2012, 18:44:02 wysłana przez hanys »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9178
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 705
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #91 dnia: 12 Października 2012, 19:31:28 »
@hanys może być też tak, że tamta 4E była robiona niedługo po malowaniu, a ta Twoja 303E już zdążyła po prostu wyblaknąć.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2416
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 963
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #92 dnia: 12 Października 2012, 19:36:48 »
@hanys może być też tak, że tamta 4E była robiona niedługo po malowaniu, a ta Twoja 303E już zdążyła po prostu wyblaknąć.
Traxx był fotografowany kilka tygodni po opuszczeniu fabryki. I jakoś nie świecił się jak psu jajca pod względem jasności ;) Aczkolwiek jest możliwe że autor tej 4e miał fotki ze słonecznego dnia i taki oto odcień zostawił. Nie wnikam ;)

Offline BLAcKboY

  • Wiadomości: 440
  • Trydencki monarchista
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #93 dnia: 12 Października 2012, 21:11:38 »
Niestety chyba ten bubel na łączeniu BOK+CZOŁO niestety zostanie. Na teksturze jest ładny łuk, a niestety na modelu załamanie.
[przekąśnie]A co mnie obchodzi ładny łuk na teksturze?[/przekąśnie]  Na teksturze mogą być esy floresy, aby na modelu ładnie się układało ;)
My personal favourites: 2TE10, 240 and 750
Fan mjuzjk 1
Fan mjuzjk 2

Offline matfre96

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 594
  • m-sta
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #94 dnia: 12 Października 2012, 21:21:05 »
Powiem szczerze że musiałem się przypatrzeć żeby wyłapać to łączenie. A już przy ewentualnej mijance na pewno nie będzie tego widać. A teksturka zacna.
Autoryzacja: EU07, EP07, EP08, EP09, EU160, ED160, ED161, ED250, SM42, 18D, 6Dh-1, 15D, E6ACTd, E6ACTadb, T448p, 6Dg

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2416
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 963
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #95 dnia: 13 Października 2012, 10:11:15 »
Może dla normalnych użytkowników to jest niewidoczne, ale ja takie pierdy od razu zauważam. Niestety, już bardziej zredukować nie potrafię. Dzisiaj lok ląduję w dziale testów.

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2416
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 963
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #96 dnia: 02 Listopada 2012, 09:47:27 »
Mała zapowiedź. (czoło kombinowane ponieważ nie posiadam fot do tego egzemplarza)

Offline matfre96

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 594
  • m-sta
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #97 dnia: 02 Listopada 2012, 10:20:40 »
Nie gadaj, eleganckie jest. Nawet nie widać że jest z innego pojazdu.
Autoryzacja: EU07, EP07, EP08, EP09, EU160, ED160, ED161, ED250, SM42, 18D, 6Dh-1, 15D, E6ACTd, E6ACTadb, T448p, 6Dg

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #98 dnia: 02 Listopada 2012, 11:26:47 »
W sumie nie rzuca się w oczy. Gniazda są jako submodele czy płaska tex?

Offline blondasek

  • Wiadomości: 50
  • Lubię placki. I EU06.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #99 dnia: 02 Listopada 2012, 11:49:24 »
Hanys na drugim boku będą takie same oznaczenia kabin, czy będą zamienione? Jak da radę, to ustaw tak, by nr kabin były przy tych samych kabinach.
66105 odjazd.

Offline szogun

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5600
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 465
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #100 dnia: 02 Listopada 2012, 12:24:25 »
Nie da się.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2416
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 963
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #101 dnia: 02 Listopada 2012, 12:49:01 »
W sumie nie rzuca się w oczy. Gniazda są jako submodele czy płaska tex?
Płaska tex.

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #102 dnia: 02 Listopada 2012, 14:28:09 »
W sumie nie rzuca się w oczy. Gniazda są jako submodele czy płaska tex?
Płaska tex.

W sumie można zrobić w prosty sposób gniazda jako submodele. Ja to widze tak: Uruchamiamy maxa i umieszczamy gniazda (skopiowane z EP09) i łączymy je w jeden submodel. i eksportujemy, albo utworzyć wpisy do T3D i je umieścić w pliku dla tej siódemki.

Offline szogun

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5600
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 465
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #103 dnia: 02 Listopada 2012, 14:39:24 »
To do dzieła.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #104 dnia: 02 Listopada 2012, 14:43:08 »
Chyba że @hanys nie potrzebuje pomocy, ale jak będzie potrzeba to pomogę :P.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #105 dnia: 02 Listopada 2012, 15:06:23 »
To ja napiszę, żeby nie było za słodko - straszne odblaski na tej tex;D.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline MaciejM

  • Administrator
  • Wiadomości: 4049
  • Wydział Promocji
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1117
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #106 dnia: 02 Listopada 2012, 15:37:26 »
Na 07-303 też są.
PKP Intercity BZW | 12 lat z MaSzyną! (eu07-160110) | Skrypty 3dsMAX

Offline ST44-003

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2894
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 238
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #107 dnia: 02 Listopada 2012, 15:57:15 »
Na mojej 443 też nie lepsze ;)

Offline Husarz

  • Wiadomości: 285
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #108 dnia: 02 Listopada 2012, 15:59:04 »
Moim zdaniem nadaje to też trochę klimatu teksturze :D

Offline matfre96

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 594
  • m-sta
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #109 dnia: 02 Listopada 2012, 16:49:20 »
Aż widać że świeża.
Autoryzacja: EU07, EP07, EP08, EP09, EU160, ED160, ED161, ED250, SM42, 18D, 6Dh-1, 15D, E6ACTd, E6ACTadb, T448p, 6Dg

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2416
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 963
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #110 dnia: 02 Listopada 2012, 20:32:31 »
Chyba że @hanys nie potrzebuje pomocy, ale jak będzie potrzeba to pomogę :P.
Ja sam nie mam zamiaru żadnych submodeli czy innych bajerów dorabiać, doklejać i etc. Ktoś chce to proszę bardzo. Ja ze swojej strony nic odnośnie modelowania 3D nie będę robił.

Offline blondasek

  • Wiadomości: 50
  • Lubię placki. I EU06.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #111 dnia: 08 Listopada 2012, 17:39:02 »
Nie da się.

Napisałeś szogun, że nie da się zrobić tak, by Kabina B była z obydwu stron [boków lokomotywy] w tym samym miejscu.
Jakoś na modelu ST44-859 kabina A i B jest oznaczona dobrze. Więc kiedyś się dało, a teraz już nie?
66105 odjazd.

Offline szogun

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5600
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 465
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #112 dnia: 08 Listopada 2012, 17:54:25 »
Bo to wynika z układu tekstury, a nie że kiedyś się dało a teraz nie.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline blondasek

  • Wiadomości: 50
  • Lubię placki. I EU06.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #113 dnia: 08 Listopada 2012, 18:21:39 »
To nowych tekstur nie da się ułożyć tak, by kabiny pasowały?
66105 odjazd.

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 5577
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1762
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #114 dnia: 08 Listopada 2012, 18:28:59 »
Potrzebna byłaby ingerencja w model.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline szogun

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5600
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 465
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #115 dnia: 08 Listopada 2012, 18:45:58 »
To nowych tekstur nie da się ułożyć tak, by kabiny pasowały?
Nieistotne czy tekstura nowa czy stara, nie da się tego zmienić. A poprawienie tego w modelu jest warte świeczki.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline blondasek

  • Wiadomości: 50
  • Lubię placki. I EU06.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #116 dnia: 08 Listopada 2012, 19:16:19 »
Ok, zrozumiałem. Dzięki za odpowiedzi :> Rozumiem, że ST44 ma model, w którym obydwa boki są osobno o teksturowane, co pozwala dać kabiny A i B osobno na czole pojazdu. Dzięki za odpowiedzi.
66105 odjazd.

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2416
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 963
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #117 dnia: 12 Listopada 2012, 17:00:16 »
Model EU07-185 oraz EU07-133 czekoladki właśnie są już na ukończeniu. Teraz tylko trzeba czekać na oficjalną publikację zmodyfikowanej 4e :D
« Ostatnia zmiana: 12 Listopada 2012, 17:03:36 wysłana przez hanys »

Offline inoworclawpkp

  • Wiadomości: 125
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #118 dnia: 12 Listopada 2012, 17:10:43 »
Jeszcze brakuje tylko szarej kabiny:)

Online EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4242
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 253
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #119 dnia: 12 Listopada 2012, 17:56:45 »
Taka kabina byla kiedys.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015