Autor Wątek:  Błąd po exporcie do .t3d  (Przeczytany 2444 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Błąd po exporcie do .t3d
« dnia: 20 Marca 2012, 17:26:43 »
Witam. Model w 3ds max wygląda normalnie, a w maszynie wygląda wywrócone na lewą stronę. Co może być nie tak?
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Błąd po exporcie do .t3d
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Marca 2012, 18:00:49 »
W maxie użyj Reset XForm (ostatnia zakładka tam gdzie masz Box, Cylinder itd.) po zaznaczeniu submodeli, później Convert To Editable Mesch, zaznaczasz wszystkie polygony i używasz modyfikatora Flip. Po exporcie powinno być ok (dzieje się tak bo na pewno używałeś Mirror).
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Błąd po exporcie do .t3d
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Marca 2012, 18:09:16 »
Dziękuję, pomogło.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1228
Odp: Błąd po exporcie do .t3d
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Marca 2012, 18:12:48 »
Swoją drogą słup nie za szeroki?
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Błąd po exporcie do .t3d
« Odpowiedź #4 dnia: 20 Marca 2012, 18:17:08 »
Dzięki. Teraz sobie uświadomiłem, że zamiast promienia dałem średnicę.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.