Autor Wątek:  "Latające" elementy lokomotywy w exe 212  (Przeczytany 4918 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Irek_Wd

  • Wiadomości: 558
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 84
"Latające" elementy lokomotywy w exe 212
« dnia: 03 Marca 2012, 13:35:48 »
Witam gorąco i serdecznie. Podczas manewrów na scenerii "elektrociepłownia Dobre" i używając exe 291 zauważyłem, że w kabinie przy jeździe do przodu jest wszystko ok, ale przy "przejściu do tylnej kabiny" nieważne czy w SM04 czy w SM42 albo "lata" kran hamulca, albo wskazówka w haslerze albo nastawnik kierunku-Ogólnie rzecz ujmując coś jest nie w porządku. Jak temu zaradzić?

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 444
Odp: "Latające" elementy lokomotywy w exe 212
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Marca 2012, 13:43:43 »
Tak napisałeś jakby tylko na wymienionym exe był problem. Rada jest prosta, nie używaj go. Pobierz inne exe stąd: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19208.msg242977.html#msg242977
Nie zapomnij odpisać, czy zmiana exe pomogła.

Offline RossleVelts

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 0
  • True Story...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: "Latające" elementy lokomotywy w exe 212
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Marca 2012, 13:43:52 »
Usuń pliki E3D z folderów pojazdów.

Offline Irek_Wd

  • Wiadomości: 558
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 84
Odp: "Latające" elementy lokomotywy w exe 212
« Odpowiedź #3 dnia: 03 Marca 2012, 14:25:06 »
Tak tak. Pomogła. Bóg wam zapłać za pomoc. Niech ten temat będzie pomocą dla innych. Niestety po załączeniu exe 291 sytuacja nie ulega zmianie. Nadal nie ma wskazówek w manometrach i nastawnik kierunku przy zmianie kierunku "wisi" w powietrzu. Pliki .e3d wykasowałem,ale ten uparciuch sam sobie je zapisał. Jest na to rozwiązanie?

Offline RossleVelts

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 0
  • True Story...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: "Latające" elementy lokomotywy w exe 212
« Odpowiedź #4 dnia: 03 Marca 2012, 14:40:28 »
Możesz spróbować ze zmianą tekstury lokomotywy, albo po zmianie EXE na 291 ponownie skasować E3D i uruchomić z nowym EXE.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: "Latające" elementy lokomotywy w exe 212
« Odpowiedź #5 dnia: 03 Marca 2012, 14:44:29 »
Exe, którego używasz jest niekompatybilne z PC2010. Oprócz tych elementów, część scenerii może działać na nim niepoprawnie. Dopiero kolejna PC rozwiąże te problemy.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 570
Odp: "Latające" elementy lokomotywy w exe 212
« Odpowiedź #6 dnia: 03 Marca 2012, 14:45:44 »
Możesz spróbować ze zmianą tekstury lokomotywy
żal.pl

@Irek_Wd możesz używać nowego EXE bez E3D. W eu07.ini należy dodać wpis convertmodels 0 i wykasować te "błędne" pliki E3D (nie będą już się tworzyć).
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Irek_Wd

  • Wiadomości: 558
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 84
Odp: "Latające" elementy lokomotywy w exe 212
« Odpowiedź #7 dnia: 03 Marca 2012, 16:05:00 »
Kurczę... przywróciłem to co miałem w koszu i zrąbałem sobie maSzynę... Jak to cofnąc...

Offline Tomaszek_Łódź

  • Wiadomości: 852
    • Zobacz profil
    • http://www.youtube.com/user/Tomaszek1980lodzlodz?feature=guide
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: "Latające" elementy lokomotywy w exe 212
« Odpowiedź #8 dnia: 03 Marca 2012, 16:06:33 »
Co przywróciłeś? Najprościej wyrzucić to z powrotem do kosza, albo rozpakuj PC od nowa. I jak napisał @Adsim, nie kombinuj nic z nowym exe, bo jest niekompatybilne z PC. Używaj starszych exe i nie będzie problemów.
« Ostatnia zmiana: 03 Marca 2012, 16:09:14 wysłana przez Tomaszek_Lodz »

Offline Irek_Wd

  • Wiadomości: 558
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 84
Odp: "Latające" elementy lokomotywy w exe 212
« Odpowiedź #9 dnia: 03 Marca 2012, 16:12:29 »
Gorzej bo mam jakiś błąd. Kiedy klikam "Sprawdź posiadany tabor pisze: Acces Voilation at adress 77B16B72 in module 'ntl.dll write of adress 40004DB9. Jak się z TYM uporać?

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6323
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 361
Odp: "Latające" elementy lokomotywy w exe 212
« Odpowiedź #10 dnia: 03 Marca 2012, 16:13:16 »
Przysłać mi przez PW plik RAINSTED.INI, a potem sobie usunąć.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni