Autor Wątek:  Wydzielone z: Zmodernizowane EU07 dla PKP IC  (Przeczytany 1550 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mk1991

  • Deweloper
  • Wiadomości: 599
  • Niech żyje EU43!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 207
Wydzielone z: Zmodernizowane EU07 dla PKP IC
« dnia: 14 Grudnia 2011, 12:53:53 »
Być może PR wydzierżawi te siódemki i przeznaczy do ciągnięcia regio-expresów. IC miało by wtedy przyzwoitego konkurenta.

Bez komentarza. Bocznica.
Quark-t
« Ostatnia zmiana: 14 Grudnia 2011, 12:57:22 wysłana przez Quark-t »
Prawda jest okruchem lodu.

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Zmodernizowane EU07 dla PKP IC
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Grudnia 2011, 14:44:52 »
Dowiedziałem się, że EU07A niezupełnie się popsuła - szwankował system kontroli temperatury silników i przy stosunkowo niskiej temperaturze włączyło się ograniczenie prędkości do 70 km/h. Po drodze naprawiono i dojechała do Wrocławia zgodnie z prędkościami szlakowymi, ale bez pasażerów, którzy przesiedli się do Chrobrego.

Przecież tego samego (niemal słowo w słowo) dowiemy się klikając na link przytoczony przez @Sodabeer ;)

Offline Mikołaj Kobryński

  • Wiadomości: 79
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Zmodernizowane EU07 dla PKP IC
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Grudnia 2011, 14:10:45 »
Dowiedziałem się, że EU07A niezupełnie się popsuła - szwankował system kontroli temperatury silników i przy stosunkowo niskiej temperaturze włączyło się ograniczenie prędkości do 70 km/h. Po drodze naprawiono i dojechała do Wrocławia zgodnie z prędkościami szlakowymi, ale bez pasażerów, którzy przesiedli się do Chrobrego.

Informacja z poprzedzającego posta. Niepotrzebne dublowanie wiadomości. Bocznica.
Quark-t
« Ostatnia zmiana: 16 Grudnia 2011, 18:59:49 wysłana przez Quark-t »