Autor Wątek:  Dodatki taborowe - pliki t3d.  (Przeczytany 5524 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2978
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 339
Dodatki taborowe - pliki t3d.
« dnia: 30 Listopada 2011, 12:14:59 »
Czołem.
Jest taka oddolna prośba do twórców, aby jednak dodatki w postaci taborów miały w plikach *.t3d zawarte w mapowaniu końcówki tga i dds. Są tu też użytkownicy innych EXE, którzy niekoniecznie mają chęć i czas poprawiania sobie tego z marszu sami.
Pozdrawiam.

(prosił bym od razu o zamknięcie, jest to po prostu zwykła, ogólna prośba do wszystkich autorów modeli)

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Dodatki taborowe - pliki t3d.
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Listopada 2011, 12:28:32 »
Są tu też użytkownicy innych EXE, którzy niekoniecznie mają chęć i czas poprawiania sobie tego z marszu sami.
Trudno. Exe 162 nie potrzebuje jawnych rozszerzeń. Przynajmniej ja nie zamierzam się uwsteczniać. Są nowe narzędzia, należy z tego korzystać, przy okazji zmniejsza się waga dodatków. Ra nie na darmo to poprawiał, więc trzeba to docenić. Jeśli dostosowujesz coś na swoje potrzeby to nikogo to nie obchodzi. Taka jest brutalna prawda.

Pozdro :)

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2978
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 339
Odp: Dodatki taborowe - pliki t3d.
« Odpowiedź #2 dnia: 30 Listopada 2011, 12:57:59 »
Ale jest też o niebo (jak dla mnie) lepsze exe którym jest SPKS, które na chwile obecną ma najrealniejsze hamowanie składów. Są też tutaj tacy którzy w nosie mają nierealistyczną jazdę na obecnym exe w PC2010 i wolą sobie ciut realniej pojeździć. Jakże żałuje, że dba się tylko o pierdoły w symku, a nie dba o najistotniejszą rzecz symulatora jaką jest realność.
Z drugiej jednak strony, chyba mam prawo jako użytkownik symulatora i członek forum zgłosić tego typu wniosek.

Trudno. Exe 162 nie potrzebuje jawnych rozszerzeń. Przynajmniej ja nie zamierzam się uwsteczniać. Są nowe narzędzia, należy z tego korzystać, przy okazji zmniejsza się waga dodatków. Ra nie na darmo to poprawiał, więc trzeba to docenić. Jeśli dostosowujesz coś na swoje potrzeby to nikogo to nie obchodzi. Taka jest brutalna prawda.
Uwsteczniać może nie, ale skoro wolisz jeździć na fizykach które niewiele mają wspólnego z rzeczywistością, to proszę bardzo.
Nie mam nic do pracy Ra, szanuje to co robi, ale mógł by zmienić jednak priorytety rozbudowy symka. Najpierw realizm, potem jakość. Takie jest moje zdanie.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Dodatki taborowe - pliki t3d.
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Listopada 2011, 13:13:47 »
Spoko loko, trwają prace nad dodaniem SPKS do ostatniego exe, które ujrzało światło dzienne.

Jakże żałuje, że dba się tylko o pierdoły w symku, a nie dba o najistotniejszą rzecz symulatora jaką jest realność.
Jeśli żałujesz to popraw exe. Ja żałowałem, że nie ma wielu rzeczy w symulatorze, więc sam się nauczyłem tworzyć i sobie poprawiłem.

Z drugiej jednak strony, chyba mam prawo jako użytkownik symulatora i członek forum zgłosić tego typu wniosek.
Jasne, tylko że ja Ci odpowiadam, że to raczej niemożliwe. Gdyby tak było, to w PC miałbyś exe z SPKS-em.

Uwsteczniać może nie, ale skoro wolisz jeździć na fizykach które niewiele mają wspólnego z rzeczywistością, to proszę bardzo.
Nie wolę, ale wolę np. by mi AI poprawnie się zachowywało, bo jego złe zachowanie uniemożliwiało mi pisanie scenariuszy.

Nie mam nic do pracy Ra, szanuje to co robi, ale mógł by zmienić jednak priorytety rozbudowy symka. Najpierw realizm, potem jakość. Takie jest moje zdanie.
Ra nie zna się aż tak dobrze na hamulcach jak youBy. Poza tym Ra kierował się tym: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,18639.0.html
I rzeczywiście zgodnie z ankietą poprawił owe rzeczy w exe. Jakbyś dał mu algorytm działania hamulców to zaimplementowałby go do exe. Często o tym pisał na forum.

Podsumowując: poprosiłeś o pewną sprawę. Odpowiadam po pełnym przeanalizowaniu za i przeciw:
Póki co nie jest to możliwe, ale trwają prace by było jak najlepiej.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Dodatki taborowe - pliki t3d.
« Odpowiedź #4 dnia: 30 Listopada 2011, 14:23:44 »
Ale jest też o niebo (jak dla mnie) lepsze exe którym jest SPKS.

Nie ma wsparcia dla niepublicznych dodatków. Koniec, kropka.

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Dodatki taborowe - pliki t3d.
« Odpowiedź #5 dnia: 30 Listopada 2011, 14:32:51 »
Jest taka oddolna prośba do twórców, aby jednak dodatki w postaci taborów miały w plikach *.t3d zawarte w mapowaniu końcówki tga i dds.
Aktualnie jest wymóg aby dodatki nie zawierały jawnych rozszerzeń w T3D, co też realizujemy.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2978
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 339
Odp: Dodatki taborowe - pliki t3d.
« Odpowiedź #6 dnia: 30 Listopada 2011, 16:01:24 »
Niepublicznych dodatków (w tym wypadku exe) się zgodzę, ale PACZKA była jak najbardziej publiczna. Zostałem przekonany przez @Benka (było tak od razu napisać swoją drogą), co, gdzie i dlaczego tak jest, jak być niekoniecznie powinno. Co do pewnych rzeczy w symku, poprawić poprawię sobie to i owo, ale też nie jestem cudotwórcą, stąd ta prośba.

Gwoli ścisłości: czy Ja, przygotowując dodatek, też muszę go dostosować pod exe którego nie używam?

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Dodatki taborowe - pliki t3d.
« Odpowiedź #7 dnia: 30 Listopada 2011, 16:03:22 »
Tak.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: Dodatki taborowe - pliki t3d.
« Odpowiedź #8 dnia: 30 Listopada 2011, 21:34:32 »
Jakże żałuje, że dba się tylko o pierdoły w symku, a nie dba o najistotniejszą rzecz symulatora jaką jest realność.
Z drugiej jednak strony, chyba mam prawo jako użytkownik symulatora i członek forum zgłosić tego typu wniosek.
Dla jednych to pierdoły, dla drugich coś ważnego. Spoko wniosek zgłosiłeś, ale nie uśmiecha mi się ponownie dodawać . tga tylko dlatego, że ty tak chcesz. To było jedno z zagadnień i zostało wykonane proste, a to po to aby modele i scenerie nie narzucały rozszerzeń dla plików tekstur, dzięki czemu będą działać z dowolnym zestawem tekstur DDS albo TGA. Nie podoba się Tobie, to trudno. Reasumując w nowej paczce rozszerzeń jawnych nie ma i kropka.
Jakże żałuje, że dba się tylko o pierdoły w symku, a nie dba o najistotniejszą rzecz symulatora jaką jest realność.
Pierdoły powiadasz, tak sobie myślę jeśli Tobie tak źle to sam zacznij poprawiać exe i wtedy będziesz miał to co chcesz
Nie mam nic do pracy Ra, szanuje to co robi, ale mógł by zmienić jednak priorytety rozbudowy symka. Najpierw realizm, potem jakość. Takie jest moje zdanie.
Ja mam za to inne zdanie. Nie szanujesz pracy @Ra, a wiesz czemu? Bo narzekasz. Chcesz znać prawdę o rozwoju symka? Proszę bardzo. Prawda jest taka, że gdyby nie zapał, jego cierpliwość i mnóstwo czasu, który poświęcił na prace przy exe, to podejrzewam do dziś byśmy stali w miejscu, dalej z problemami dręczącymi  karty ATI, Intele i cyrki z jazdą AI. On to poprawił i wiele innych bolączek, które dręczyło exe, więc zamiast psioczyć po prostu to doceń. A jak Tobie to nie odpowiada, to nie widzę problemu, zrób lepsze exe takie realne jakie tam sobie chcesz.
« Ostatnia zmiana: 30 Listopada 2011, 22:17:05 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Dodatki taborowe - pliki t3d.
« Odpowiedź #9 dnia: 30 Listopada 2011, 22:20:47 »
ST44-003 zachowujesz się jakbyś był pępkiem maszyny, dla którego wszyscy powinni się podporządkować bo „dla Ciebie tak jest lepiej”. Nie będę przypominał dla kogo ważniejsze od załatania dziury na czole w ET41 (która de facto dalej tam jest) było  to, żeby pantografy opuszczać na jednym grzybku. I kto tu się zajmuje pierdołami?
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.