Autor Wątek:  Uszkodzenie trakcji elektrycznej we Wrocławiu  (Przeczytany 3346 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline minimini

  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Uszkodzenie trakcji elektrycznej we Wrocławiu
« dnia: 23 Listopada 2011, 23:24:39 »
Witam kolegów!
Dzisiaj, tuż po moim przyjeździe z Wrocławia do Leszna, by dalej udać się do Krotoszyna padł komunikat, iż ruch na trasie Leszno-Wrocław został wstrzymany. Z tego co podsłuchałam w szynobusie, dyspozytor mówił, że "we Wrocławiu spadła sieć". Czy ktoś wie na ten temat coś więcej? TLK56100 dostał ST43 i został pociągnięty do Głogowa. Rozwiązanie chyba dziwne.

Offline 333Wojtas333

  • Wiadomości: 191
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Uszkodzenie trakcji elektrycznej we Wrocławiu
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Listopada 2011, 23:27:57 »
TLK56100 dostał ST43 i został pociągnięty do Głogowa. Rozwiązanie chyba dziwne.

Niby dlaczego? Pociąg miał stać tak długo aż naprawią sieć? Przysłali spalinówkę i pociąg mógł śmiało jechać dalej.

Offline minimini

  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Uszkodzenie trakcji elektrycznej we Wrocławiu
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Listopada 2011, 23:43:38 »
Logiczne to jest gdy ma się odpowiednią wiedzę, a tej widzę, że koledze zabrakło. Odsyłam do tego:
http://www.rynek-kolejowy.pl/28895/Glogow__Leszno_tylko_w_jedna_strone.htm
I logiki tego działania jeśli Wrocław już jest zapchany w związku z remontem.


Czy wie ktoś (ktokolwiek), gdzie nastąpiło uszkodzenie.
@up, to że studiuje geodezję nie znaczy, że jestem głupia. Jestem niska, ale nie głupia.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Uszkodzenie trakcji elektrycznej we Wrocławiu
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Listopada 2011, 22:32:27 »
Logiczne, to poprzeć swoją wypowiedź argumentem. Co takiego dziwnego jest  że ST43 ciągnie TLK do Głogowa, gdzie nie ma sieci? Skład pojechał objazdem. Odesłanie kolegi do przeczytania artykułu, jest niecelowe.
« Ostatnia zmiana: 24 Listopada 2011, 22:44:41 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline minimini

  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Uszkodzenie trakcji elektrycznej we Wrocławiu
« Odpowiedź #4 dnia: 24 Listopada 2011, 23:46:14 »
Logiczne, to poprzeć swoją wypowiedź argumentem. Co takiego dziwnego jest  że ST43 ciągnie TLK do Głogowa, gdzie nie ma sieci? Skład pojechał objazdem. Odesłanie kolegi do przeczytania artykułu, jest niecelowe.

Puszczenie takiego skaładu, trasą gdzie szlakowa nie przekracza 40km/h do Głogowa nie ma sensu ekonomicznego. Plus, minus 8 pudełek+EU07+ST43, pomijam gospodarowanie czasem bo trudno mi powiedzieć ile trwa przygotowanie do dalszej jazdy pociągu w Głogowie, ale sam przejazd do Głogowa wraz z przetoczeniem i próbą hamulca(?) to 90 minut. A gdzie dojazd do Wrocławia? Już nawet nie piszę o tym, że następny pośpiech po prostu został z ludźmi w peronach.

Offline kamils

  • Wiadomości: 137
  • Wydział SPT
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Uszkodzenie trakcji elektrycznej we Wrocławiu
« Odpowiedź #5 dnia: 25 Listopada 2011, 11:43:23 »
Logika tego działania zależy od wielu nieznanych nam czynników. Jeśli chodzi o czas jazdy Leszno-Wrocław, to sądząc po rozkładzie wydłużyłby się z niecałych 2 godzin, do około trzech i pół --- niby sporo --- ale patrząc od Gdyni, to wydłużenie z 9 do 10 godzin nie wygląda już tak strasznie.

Offline minimini

  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Uszkodzenie trakcji elektrycznej we Wrocławiu
« Odpowiedź #6 dnia: 27 Listopada 2011, 13:32:01 »
Niby sytuacja się wyklarowała: http://www.rynek-kolejowy.pl/29005/Poznan__Wroclaw_Utrudnienia_w_ruchu_problemy_ze_skomunikowaniem_polaczen.htm

Ale w piątek byłam świadkiem jak TLK ze Szczecina do Wrocławia (i pewnie gdzieś dalej) było puszczane znowu(?) przez Głogów, mimo że pozostałe pociągi jeździły normalnie. Nie rozumiem o co tak naprawdę chodzi. Czy może ta godzina, która jest potrzebna na wysłanie pociągu do Głogowa jest tzw. lepszą opcją niż ciągłe zatrzymywanie pociągu ze względu na wahadło, do którego doprowadza remont na trasie Rawicz - Wrocław...

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Uszkodzenie trakcji elektrycznej we Wrocławiu
« Odpowiedź #7 dnia: 27 Listopada 2011, 15:54:37 »
Odnośnie puszczania pociągów objazdami, to tam gdzie jest taka możliwość wybierają trasy takie gdzie jest najmniejsze ryzyko opóźnienia planowych pociągów (przy dużym ruchu na linii). Dzięki temu pociąg mimo, że mógł jechać trasą szybszą został skierowany na linię o gorszych parametrach ruchowych. W kwestii sytuacji z 23.11 faktycznie doszło do uszkodzenia sieci trakcyjnej przez pociąg 6723 w torze nr 1 (bodajże ET22 połamał patyki). Za pociąg 1602 i 86100 przysłali autobusową komunikację zastępczą a 56100 pojechał przez Głogów. Trzeba też pamiętać, że w tamtym rejonie nie ma do dyspozycji dwóch torów (tor nr 2 w trakcie modernizacji) przez co jak maszyna połamała patyki i zerwała sieć to wszystko stanęło.
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76