Autor Wątek:  Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie  (Przeczytany 403937 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #570 dnia: 26 Czerwca 2013, 15:58:16 »
Eventy są w incu od tych rozjazdów krzyżowych. Widać, nie ponazywałeś torów w rozjazdach.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline _KAT_

  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #571 dnia: 26 Czerwca 2013, 16:18:10 »
Ok. A jeśli mam tor o 0 długości:
Bad geometry: Length <= 0 in TSegment::Init at -275.728 0.38 899.437

To powyższe współrzędne to nie są raczej maxowe XYZ, więc jak znaleźć to miejsce?

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #572 dnia: 26 Czerwca 2013, 16:56:14 »
Poszukaj tego toru np za pomocą Notepad'a2 po punktach.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline _KAT_

  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #573 dnia: 27 Czerwca 2013, 19:09:02 »
Ok. Kolejna sprawa - jeśli buduję obrotnicę, to jak zbudować wnękę pod? Zwykły cylinder o r=10.5?

Offline carmel4a

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 175
    • Zobacz profil
    • Moja stronka na Tumblrze z changelogiem ze STAREGO projektu.
  • Otrzymane polubienia: 36
Nieregularne łuki
« Odpowiedź #574 dnia: 30 Czerwca 2013, 11:31:25 »
Witam. Mam do zrobienia pewien odcinek toru który jest łukiem. Problem tkwi w tym, że nie da się ustalić określonego promienia - większość łuku ma promień ok. 650m a reszta ok. 300m. Zrobiłem ten łuk jako dwa osobne: w pierwszej części nie tworzyłem łuku przejściowego na końcu. Usunąłem stworzony automatycznie odcinek prosty. Zrobiłem analogicznie z łukiem o r=300 usuwając przejściową z początku. Następnie dopasowałem przechyłkę z połączenia tych łuków (śr. arytmetyczna przechyłki części pierwszej i drugiej). W symku wygląda to według mnie dobrze, ale chciałem się spytać czy zrobiłem to poprawnie.

Przenoszę do odpowiedniego wątku. Następnym razem poszukaj lepiej.
Rozi
« Ostatnia zmiana: 01 Lipca 2013, 09:59:03 wysłana przez Rozi »
Toruń robię.
Ma ktoś stare zdjęcia z Bydgoszczy Głównej?

Podczas tworzenia dodatków nie muszę uwzględniać (co nie oznacza, że nie mogę) uwag które nie dotyczą zagadnień w przyklejonych wątkach TD.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #575 dnia: 03 Stycznia 2014, 23:32:37 »
Witam,
z racji tego że ustawianie mapowania w 3DS to dla mnie czarna magia (nie zapisuje mapowania itp.), postanowiłem spróbować swoich sił w Google SketchUp. Zaczynam pracę nad nowym projektem szynowym (do innego symulatora) i uznałem że modelowanie w GSU jest łatwiejsze oraz bardziej intuicyjne. Po wyprodukowaniu modelu na szybko (przy użyciu tekstur z Google Street View pobieranych online) postanowiłem spróbować wyeksportować taki model do MaSzyny - jeśli do innych symulatorów się da, to dlaczego nie wykorzystać tego prostego narzędzia do MaSzyny?

Po ogarnięciu sposobu konwersji SketchUp -> 3DS Max (poprzez format .3ds - na razie chcę spróbować konwersji do 3DS Max 10, jeśli się nie uda przy importowaniu pliku, to będę sukcesywnie 'powiększał' wersję 3DS'a (które już czytają format .skp), z obawy o braku kompatybilności nowych wersji z maszynowymi skryptami) nadszedł czas na próbę eksportu. Render jest w porządku (przy użyciu mental.ray), natomiast przy eksporcie zaczynają się schody. Na dzień dobry błąd w linijce:

Format ("Ambient: % % %\n") meshObj.material.ambient.r meshObj.material.ambient.g meshObj.material.ambient.b to:ostream
Nie ustawiałem w ogóle okna Material Editor, podejrzewam że tam tkwi problem. Próbowałem ustawić teksturę na pierwszą kulkę, ale to nie pomogło.

W załączniku podrzucam zrzut ekranu przy wywaleniu błędu. Proszę się nie sugerować 'ekonomicznym' wyglądem modelu i tekstury - to wszystko testy aby przetrzeć szlak. :)

EDIT:
Powyższy problem został rozwiązany - zapomniałem o oteksturowaniu wszystkich ścian. Nałożyłem teksturę, obróciłem normalsy - zaczynam dalszą walkę.

EDIT2:
No cóż, wyeksportowany model ustawiłem w scenerii. Troszki za duży wyszedł...
« Ostatnia zmiana: 03 Stycznia 2014, 23:57:52 wysłana przez Cesky Kretek »

Offline matfre96

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 594
  • m-sta
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #576 dnia: 03 Stycznia 2014, 23:47:57 »
Mam problem z 3DSem. Kiedyś wyświetlał mi kąt obrotu obiektu względem całej sceny, teraz wyświetla kąt obrotu względem obiektu od którego został stworzony. Czy ktoś wie jak przywrócić tą wartość?
Autoryzacja: EU07, EP07, EP08, EP09, EU160, ED160, ED161, ED250, SM42, 18D, 6Dh-1, 15D, E6ACTd, E6ACTadb, T448p, 6Dg

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 438
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #577 dnia: 04 Stycznia 2014, 00:03:43 »
Kliknij zaznaczoną ikonkę.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #578 dnia: 04 Stycznia 2014, 00:05:28 »
Mam problem z 3DSem. Kiedyś wyświetlał mi kąt obrotu obiektu względem całej sceny, teraz wyświetla kąt obrotu względem obiektu od którego został stworzony. Czy ktoś wie jak przywrócić tą wartość?

U góry tam, gdzie masz Box do wyboru co jest obok przycisku skalowania, co jest wybrana opcja "View", tam zmieniasz względem czego ma się przesuwać, bądź obracać obiekt.

Offline matfre96

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 594
  • m-sta
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #579 dnia: 04 Stycznia 2014, 14:15:02 »
Niestety, dalej nie działa. Cały czas są zera.
Autoryzacja: EU07, EP07, EP08, EP09, EU160, ED160, ED161, ED250, SM42, 18D, 6Dh-1, 15D, E6ACTd, E6ACTadb, T448p, 6Dg

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #580 dnia: 04 Stycznia 2014, 15:54:55 »
Tworzyłeś ten tor klikając na koniec zwrotnicy, czy najpierw go umieściłeś, a później obracałeś i dosunąłeś do rozjazdu?

Offline matfre96

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 594
  • m-sta
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #581 dnia: 04 Stycznia 2014, 16:17:00 »
Stworzyłem ten tor klikając na koniec rozjazdu.
Autoryzacja: EU07, EP07, EP08, EP09, EU160, ED160, ED161, ED250, SM42, 18D, 6Dh-1, 15D, E6ACTd, E6ACTadb, T448p, 6Dg

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #582 dnia: 04 Stycznia 2014, 16:32:26 »
Coś mi się wydaje, że skrypty automatycznie resetują obrót w trakcie wstawiania, ale nie dam sobie ręki uciąć. Będę mógł dopiero później to sprawdzić.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #583 dnia: 04 Stycznia 2014, 21:23:31 »
Udało mi się stworzyć model w Google SketchUp, oteksturować go, następnie wyeksportować do 3DS Maxa i przy użyciu skryptów stworzyć t3d. Mógłbym napisać drobny poradnik jak przekonwertować .skp -> .t3d, ale w zasadzie zbyt wielkiej filozofii nie ma. Z racji tego że dopiero uczę się modelowania, całość zajęła mi około 2h wraz z metodami prób i błędów przy eksportach i przenoszeniach tekstur. Model stworzony od zera - jeśli laik potrafi szybko ogarnąć SketchUp'a, to podejrzewam że dużo osób nieogarniających 3DSMaxa może spróbować swoich sił w darmowym SketchUpie.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #584 dnia: 04 Stycznia 2014, 21:27:22 »
A co mu się stało w ściany?
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #585 dnia: 04 Stycznia 2014, 21:35:11 »
Jeśli masz na myśli to na dole, to wzorowałem się na budynku który istnieje w rzeczywistości i ma takie podpory. Może niepotrzebnie wrzuciłem dodatkowo podłoże.

A jeśli chodzi Ci o ściany, to na szybko zgrałem teksturę z images.google i ustawiłem jako-tako mapowanie.

Offline Kozisoft1

  • Wiadomości: 31
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #586 dnia: 11 Lutego 2014, 18:18:00 »
Ja mam takie pytanko, odnośnie pochylenia toru. Czytałem wcześniejsze posty, robię zgodnie z instrukcją, ale po załadowaniu scenerii, dalej szyny są od siebie odsunięte pionowo. Ja robię to to w taki sposób: tor1 (roll1 1.0, roll2 0.0), tor 2 (roll1 2.0 roll2 1.0), tak dalej, tak dalej. Bardzo proszę o podanie przykładu, dajmy na to 3 fragmentów łuku, razem połączonych ze sobą. Dzięki.

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #587 dnia: 11 Lutego 2014, 19:58:58 »
Pokaż jak to wygląda na screenie i w pliku scn. Przypuszczam, że w jednym miejscu masz połączone ze sobą Point1 i Point1 torów.

[EDIT]
Dołączam jeszcze screena potwierdzającego moją wypowiedź kilka postów wyżej. Tor "1" został wstawiony jako pierwszy i obrócony zwykłym maxowym Rotate; tor "2" został wstawiony klikając końcowy punkt toru "1". Po zaznaczeniu toru "1" w okienku na dole zostanie wyświetlony rzeczywisty obrót względem scenerii (około 50°), dla toru "2" zostanie wyświetlone zero.
« Ostatnia zmiana: 11 Lutego 2014, 20:22:48 wysłana przez eu07-001 »

Offline Kozisoft1

  • Wiadomości: 31
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #588 dnia: 11 Lutego 2014, 20:41:49 »
Z tego co przeczytałem, to czarna magia dla mnie. Ja ogólnie wstawiam tory, nic nie obracam, tylko nadaję dane takie jak roll.

node -1 0 t1 track normal 50.1 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 rail_screw_rused2 4 tpb-old 0.2 0.5 1.1
18.6508 0.2 1842.03  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
18.6508 0.2 1892.13  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 none track normal 50.1 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 rail_screw_rused2 4 tpb-old 0.2 0.5 1.1
18.6508 0.2 1892.13  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
18.6508 0.2 1942.23  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 none track normal 50.1 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 rail_screw_rused2 4 tpb-old 0.2 0.5 1.1
11.6627 0.2 1887.13  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
11.6627 0.2 1937.23  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 none track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 rail_screw_rused2 4 tpb-old 0.2 0.5 1.1
18.6508 0.2 2042.23  0.0  //point 1
0.0 0.0 33.3333  //control vector 1
0.0 0.0 -33.3333  //control vector 2
18.6508 0.2 2142.23  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 none track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 rail_screw_rused2 4 tpb-old 0.2 0.5 1.1
18.6508 0.2 1942.23  0.0  //point 1
0.0 0.0 33.3334  //control vector 1
0.0 0.0 -33.3334  //control vector 2
18.6508 0.2 2042.23  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 none track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 rail_screw_rused2 4 tpb-old 0.2 0.5 1.1
11.6627 0.2 2037.23  0.0  //point 1
-6.67572e-006 0.0 33.3333  //control vector 1
6.67572e-006 0.0 -33.3333  //control vector 2
11.6627 0.2 2137.23  0.0  //point 2
0
endtrack

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #589 dnia: 11 Lutego 2014, 20:46:48 »
Nie, nie, to po EDIT to się tyczyło kilka postów wyżej. Pokaż wpisy i screeny tych torów, które mają nadane roll, te nie mają (0.0 przed "//point1" i "point2")

Offline Kozisoft1

  • Wiadomości: 31
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #590 dnia: 14 Lutego 2014, 17:48:04 »
Czy przy wstawianiu semaforów w 3d max, jest różnica jeśli je tylko wstawiamy, czy też kopiujemy przesuwając shiftem? event piszę tak jak zawsze, jednak na trasie osmkdp, nie działa mi :(, w kodzie chyba wszystko jest dobrze.A właśnie, semafory wstawiałem, a dopiero później nadawałem im nazwy w 3d max.

node -1 0 tor1s track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 rail_screw_rused2 4 tpb-old 0.2 0.5 1.1
6.12168 0.2 503.594  0.0  //point 1
0.0 0.0 33.3333  //control vector 1
0.0 0.0 -33.3333  //control vector 2
6.12168 0.2 603.594  0.0  //point 2
0
event1 start
velocity 20
endtrack
oraz
event start multiple 10.0 none tor1s s1_A_s10 zwr24- zwr31- endevent

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #591 dnia: 16 Lutego 2014, 22:20:26 »
event start multiple 10.0 none tor1s s1_A_s10 zwr24- zwr31- endevent
Po co w evencie odnosisz się do nazwy toru? Semafor u Ciebie nazywa się s1_A?
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Kozisoft1

  • Wiadomości: 31
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #592 dnia: 17 Lutego 2014, 12:35:08 »
Semafor tak się nazywa, a co do toru, to sprawdzę jak będzie po usunięciu tej nazwy.

  Dodano: 17 Lutego 2014, 15:53:28
No i "lipa z miodem", dalej nie działa, nie wiem od czego to zależy, że te same eventy wcześniej działały, a teraz nie. Szkoda że mam teraz mało czasu, bo dzieckiem się zajmuję i zamiast mieć frajdę z tworzenia, to od paru dni męczę się z eventami.

  Dodano: 17 Lutego 2014, 16:12:15
Dziwne zjawisko, tor o nazwie "tor1s" pod niego jest podpisany event no i semafory, jeśli dam inny semafor niż należący do tego toru, to wszystko działa, ale gdy dopiszę semafor należący do toru "tor1s" wszystko przestaje działać z eventów. Wie ktoś dla czego tak się dzieje?

Już wiem, jak daję inny sygnał to nic nie działa, musi być podany S2, S1, Ms1, Ms2, a inne sygnały nie działają na semaforach, przynajmniej u mnie. Tarcze powtarzające, jak dam Sp4, sygnał, to też nie działa.
« Ostatnia zmiana: 17 Lutego 2014, 17:17:40 wysłana przez Kozisoft1 »

Offline SKP

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1692
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
    • Śledź na bieżąco odjazdy z Twojego ulubionego przystanku - Gdańsk
  • Otrzymane polubienia: 32
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #593 dnia: 17 Lutego 2014, 17:19:40 »
Co to znaczy, że "event no i semafory" są podpisane pod tor? Co to znaczy, że semafor należy do toru?
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #594 dnia: 17 Lutego 2014, 18:32:07 »
Takie pomaganie nie ma sensu. Nie znamy wpisów, nie wiemy co zmieniasz. "Działało i nie działa" znaczy ni mniej, ni więcej, że coś robisz źle. Nie musisz ujawniać całej scenerii, wystarczy wpis toru, do którego podpięty jest event, event i wpisy np. semaforów przezeń aktywowanych. A tak, to zostaje zgadywanie.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1228
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #595 dnia: 25 Lutego 2014, 23:59:20 »
Słupki hektometrowe - wersja 2 mi nie działa (co mam zmienić, żeby się słupki pojawiły?), a wersja 1 jest dla mnie niezrozumiała w działaniu. Ktoś mógłby wyjaśnić?

  Dodano: 01 Marca 2014, 19:23:54
Ktoś? Coś?
« Ostatnia zmiana: 01 Marca 2014, 19:23:54 wysłana przez macius5991 »
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #596 dnia: 01 Marca 2014, 20:16:50 »
Wersja 1: Dajesz "wstaw" i ciągle klikasz wzdłuż toru na scenę, gdy w polu "Metry" wartość zmieni się o około (bo liczy w linii prostej) 100.

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1228
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #597 dnia: 01 Marca 2014, 21:18:53 »
Działa, świetnie. Dzięki za pomoc. Świetnie, że samo wylicza odległości. A jak sprawa ma się na łukach? Trzeba oszukiwać?
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline matfre96

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 594
  • m-sta
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #598 dnia: 25 Marca 2014, 18:29:52 »
Od kilku dni zajmuję się tworzeniem modelu samochodu do symulatora, skończyłem bryłę dachu, mam teraz problem z odwzorowaniem boku. Czy ktoś potrafi podpowiedzieć jak bok stworzyć z zaznaczonej na czerwono krawędzi?
Autoryzacja: EU07, EP07, EP08, EP09, EU160, ED160, ED161, ED250, SM42, 18D, 6Dh-1, 15D, E6ACTd, E6ACTadb, T448p, 6Dg

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« Odpowiedź #599 dnia: 25 Marca 2014, 18:40:09 »
Gdybyś miał krawędź po przeciwnej stronie wybierasz Convert To Editable Poly i Edge. Potem Bridge i powinno się zmostkować.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".