Racja, trochę to przerzedź i będzie fajnie, tak wygląda troszkę zapuszczone;)
Powtarzam: ja ten kawałek scenerii wymodelowałem na szybko, w celu pokazania jak te pola wyglądają na trawie, przy torze i paroma drzewkami.
Dodane później:
Zrobiłem kilka nowych tekstur, a więc obecnie jest 9. Na chwilę obecną nie widzę potrzeby wykonywania większej liczby. W drodze testów uznałem, że najlepiej będzie stosować wysokość 1,5 metra, z maksymalnymi odchyleniami 0,5 metra. Wszystkie tekstury nadają się do mapowania dowolnej powierzchni (tylko przy dwóch przyda się korekta). Jedyną rzeczą, z której można być niezadowolonym, są boki- tekstura jest rozciągnięta; ze względów technicznych nie będzie to naprawiane.
1.Z lewej: tekstura pole8, rozmiar boxa 46x20 metry, czyli dostosowany do tekstury. Pośrodku: box o wymiarach 230x100 metrów, tekstura oryginalna, 46x20, czyli rozciągnięta (choć warto zauważyć że i tak jest o niebo lepsza od dotychczasowych...). Z prawej: Box o wymiarach 230x100 metrów, tekstura powtarza się 5 razy, a więc jest idealnie dostosowana. Przejść pomiędzy kawałkami tekstur w zasadzie nie widać.
I to na tyle w kwestii pól. Należałoby wykonać jeszcze drogi i lasy. Mile więc widziane takie zdjęcia na tekstury, proszę też pamiętać o budynkach i jakichś wymiarach (
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19560.msg228177.html#new).
Pozdrawiam, szczawik.