Autor Wątek:  Problem z exe212  (Przeczytany 21470 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #30 dnia: 30 Sierpnia 2011, 18:12:31 »
U mnie po wykonaniu wpisu w eu07.ini wpisu convertmodels1 i wybraniu lokomotywy ET21V2 czyli 3E30, wszystkie tekstury kabiny są białe. Przy innych lokomotywach nie ma takiego problemu. W załączeniu screen i log.
T.N

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #31 dnia: 30 Sierpnia 2011, 21:58:04 »
A dlaczego używasz exe 210 a nie 212? Zanim uruchomisz na 212 wejdź do katalogu dynamic/pkp/et21_v2 i skasuj wszystkie pliki E3D będące w tym katalogu.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #32 dnia: 30 Sierpnia 2011, 22:45:22 »
Usunąłem 2 pliki e3d dotyczące modelu i kabiny, ale to nic nie pomogło. Tekstura kabiny tego loka dalej jest biała. Ale po logu widzę już, że próbuje mi ładować tekstury tga mimo, że domyślne mam jako dds ustawione w starterze.

PC2010 Dds, exe 212.
T.N

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #33 dnia: 30 Sierpnia 2011, 22:47:02 »
Masz lipne T3D/lipne wpisy dotyczące domyślnych tekstur.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #34 dnia: 30 Sierpnia 2011, 23:04:34 »
Pomogła zmiana w plikach t3d z tga na dds, w sumie problem nie dotyczył exe 212, więc proszę moje posty na bocznicę.
T.N

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #35 dnia: 31 Sierpnia 2011, 19:36:18 »
Natomiast mój problem dotyczy przy uruchomieniu symulatora na TD. Lokomotywa/EZT (w moim przypadku EU20) jest już uruchomiona i gotowa do jazdy. Zamieszczam log.

Drugi problem to problem z mgłą i światłem na scenerii. Po ustawieniu ciemnoty i mgły na scenerii, i po załadowaniu się symulatora, jest tak jasno, nie ma mgły, a niebo jest takie jakie ustawiłem.
Wpis: sky cgskj_night001.t3d endsky atmo 0.318 0.318 0.157 1000 2000 0.314 0.314 0.153 endatmo light -1000 1500 -2000 0.059 0.059 0.059 0.38 0.318 0.247 0.404 0.522 0.588 endlight

Offline Makrov

  • Wiadomości: 110
  • ET41-105
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #36 dnia: 31 Sierpnia 2011, 19:41:20 »
Drugi problem wałkowany już był kilka razy. Ustaw w eu07.ini doubleambient no.
Pesymista widzi ciemny tunel. Optymista widzi światełko w tunelu. Realista widzi światła pociągu. Maszynista widzi trzech debili na torach.

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #37 dnia: 31 Sierpnia 2011, 20:14:17 »
@Makrov, wpis ten był ustawiony na "no" (ang. Nie), nie wiem co się z tym dzieje. Zamieszczam dodatkowo spakowane EU07.ini może ktoś powie coś nie tak mam w pliku i się problemik rozwiąże.

Offline Damo

  • Wiadomości: 194
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #38 dnia: 31 Sierpnia 2011, 20:24:31 »
Co ciekawe u mnie wogóle nie ma wpisu doubleambient no a wszystko jest w porządku.

Offline surgeon

  • Wiadomości: 659
  • Zmierzły, opryskliwy, czepialski i mądrala :D
    • Zobacz profil
    • SCN
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #39 dnia: 31 Sierpnia 2011, 20:30:04 »
Defaultowo jest no yes, gdy brak takiego wpisu.
« Ostatnia zmiana: 31 Sierpnia 2011, 20:37:46 wysłana przez surgeon »
Ra: Ostatnio dochodzę do wniosku, że cybernetycznie to kura ma podobne skomplikowanie, co obecne komputery. A jest tańsza, zdrowsza, a jak się zepsuje, to wywalić na kompost można.

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #40 dnia: 31 Sierpnia 2011, 20:34:10 »
To dlaczego nie działa?

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 982
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 232
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #41 dnia: 31 Sierpnia 2011, 22:26:08 »
Wykomentuj wpis movelight w eu07.ini, ewentualnie do scenerii dodaj wpis time z godziną wskazującą na porę nocną.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #42 dnia: 02 Września 2011, 22:11:39 »
Na Błatyku problemy może powodować brak przypisania semafora eventem do toru. Trzeba otworzyć plik scenery/baltyk/baltyk.scm i w torze zaczynającym się od linii 141774 dopisać odczyt semafora:
Cytuj
node 1000 0 ep08-start2_null track normal 0.0 1.435 0.25 25.0 20 0 flat vis
 rail_screw_used1.tga 4 tpbps-new2.tga 0.2 0.5 1.1
-109.55 0.2 2147.67  0.0  //point 1
0.0 0.0 -29.1667  //control vector 1
0.0 0.0 29.1667  //control vector 2
-109.55 0.2 2060.17  0.0  //point 2
0
event0 start
event2 baltyk_c_sem_info
endtrack


Jest to częściowe rozwiązanie problemu, gdyż lokomotywa pojedzie tylko 40km/h. Powodem jest brak wskaźników W5 przypisanych do torów pomiędzy tarczami manewrowymi a semaforami wjazdowymi. W efekcie AI nie wie, kiedy może może przyspieszyć po wyjechaniu ze zwrotnic.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #43 dnia: 25 Września 2011, 13:49:58 »
Zarówno w exe_212 jak i exe_231 stwierdziłem niewłaściwe działanie hamulca zasadniczego, ze względu na zbyt małą skuteczność hamowania.
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #44 dnia: 25 Września 2011, 14:14:22 »
To już raczej kwestia chk i tego co mamy na haku. Bykiem i trzema bohunami hamując w momencie zobaczenia peronów musiałem nabić jakieś 0.5 kPa w cylindry bo inaczej bym się nie wyrobił, a takie Bhp przy tym ciśnieniu to miały by ładnie podkute zestawy.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Niebugoclaw

  • Wiadomości: 1222
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #45 dnia: 25 Września 2011, 14:59:05 »
Chciałeś powiedzieć 0,5 MPa?

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #46 dnia: 25 Września 2011, 15:01:08 »
Tak, poplątało mi się.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #47 dnia: 26 Września 2011, 11:11:57 »
Wydaje mi się, że to sprawa exe. Ciśnienia nastawiłem prawidłowo, między innymi poprzez obniżenie ciśnienia w PG na I-szym stopniu hamowania do 0,46 MPa. Na exe_212 i _231 pociąg słabo hamuje nawet przy obniżeniu do 0,43MPa..
« Ostatnia zmiana: 26 Września 2011, 19:17:51 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline Alexej

  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #48 dnia: 29 Września 2011, 13:57:19 »
Ja mam problem z odpaleniem symulatora na exe 212 i 231. Po załadowaniu przez chwilę wyświetla się obraz, a następnie robi się czarny,po czym Windows oświadcza ,że wystąpił problem z aplikacją i zosatnie ona zamknięta.Na podstawowym exe z PC2010 wszystko chodzi idealnie.Dane techniczne sprzętu:
Laptop ASUS
Intel Core I3
Geforce GT520MX 1GB
4GB RAM
Windows 7 Home premium 64 bit

Załączam log.

EDIT:Proszę o przeniesienie na bocznicę. Problem został rozwiązany poprzez wymuszenie na działaniu tylko procesora graficznego NVIDIA  (laptop posiada oprócz karty GF również układ zintegrowany Intela)

Wiadomość zostaje, może się komuś takie rozwiązanie przyda.
Quark-t
« Ostatnia zmiana: 29 Września 2011, 15:31:36 wysłana przez Quark-t »
maszynista-stażysta

Offline kacp3r

  • Wiadomości: 185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #49 dnia: 29 Września 2011, 19:35:16 »
Ja mam problem z odpaleniem symulatora na exe 212 i 231. Po załadowaniu przez chwilę wyświetla się obraz, a następnie robi się czarny,po czym Windows oświadcza ,że wystąpił problem z aplikacją i zosatnie ona zamknięta.Na podstawowym exe z PC2010 wszystko chodzi idealnie.Dane techniczne sprzętu:
Laptop ASUS
Intel Core I3
Geforce GT520MX 1GB
4GB RAM
Windows 7 Home premium 64 bit

Załączam log.

EDIT:Proszę o przeniesienie na bocznicę. Problem został rozwiązany poprzez wymuszenie na działaniu tylko procesora graficznego NVIDIA  (laptop posiada oprócz karty GF również układ zintegrowany Intela)

Wiadomość zostaje, może się komuś takie rozwiązanie przyda.
Quark-t


Chciałbym także dodać, że obecny system AMD, gdzie jest automatyczne przełączanie, także nie uruchamia Maszyny na dedykowanej karcie i jedynie  ręczne przełączanie może rozwiązać ten problem.
Jestem wektorem kreacji anihilacji...