Autor Wątek:  Problem z exe212  (Przeczytany 21469 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MasterYoda

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 839
  • Mistrz ściemy, Pan Andrzej.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 71
Problem z exe212
« dnia: 07 Sierpnia 2011, 23:09:23 »
Zacznę nowy wątek ponieważ mam problem z exe 212 i pewnie nie jednej osobie się to zdażRZy.
Otóż po ściągnięciu exe 212 skopiowalem pliki do odpowiednich folderów oraz samo exe odpalam ra RAINSTED, wybieram scenerię, skład uruchom, znów uruchom... i nic. O co chodzi?

Reszty nie mam czasu poprawiać, proszę zamienić ilość w jakość.

REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 08 Sierpnia 2011, 09:49:55 wysłana przez REWIZOR »
Panie Darku, my też możemy prosić?

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Sierpnia 2011, 23:18:44 »
A, że się tak zapytam gdzie istotna reszta co?
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline MasterYoda

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 839
  • Mistrz ściemy, Pan Andrzej.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 71
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Sierpnia 2011, 23:37:12 »
Istotna reszta? Z każdego folderu wrzuciłem do jego odpowiednika w folderach maszyny. Ale już doszedłem co jest^^
Panie Darku, my też możemy prosić?

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #3 dnia: 07 Sierpnia 2011, 23:44:05 »
Tak istotna reszta. Nie wiesz co to jest? Już mi zmierzło przypominanie o tym, bo i tak robicie co chcecie, ale ok proszę, o to mi chodzi:
Prosimy pamiętać o:
  • dokładnym opisie problemu (jaką lokomotywę uruchamiasz, na jakiej scenerii, co się dzieje);
  • informacji o konfiguracji sprzętowej (procesor, pamięć karta graficzna i wersja sterowników do niej – szczególnie ta informacja jest cenna);
  • pliku log.txt, umieszczonym jako załącznik do wiadomości; znajduje się on w katalogu głównym symulatora; UWAGA! Należy sprawdzić, czy w starterze Rainsted zaznaczona jest opcja Zapisywanie przebiegu symulacji w "log.txt"; znajdziesz ją w zakładce "Ustawienia"; log musi być z uruchomienia, w którym wystąpił błąd (nie generuj pliku log na innej, działającej scenerii, i w przypadku korzystania z innego taboru, tylko po to, żeby był);
  • pliku $.scn, umieszczonym jako załącznik do wiadomości; znajduje się on w folderze scenery;
  • ewentualnie screenie obrazującym problem (przypominamy o regulaminowym umieszczaniu screenów).
Skoro rozwiązałeś swój problem, to warto się podzielić jego rozwiązaniem. Może ktoś będzie miał podobny. Zajrzy tu i zastosuje to rozwiązanie.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Niebugoclaw

  • Wiadomości: 1222
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #4 dnia: 07 Sierpnia 2011, 23:46:23 »
No i co wam po logu jak on nawet się nie zaczyna ładować :P

Offline MasterYoda

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 839
  • Mistrz ściemy, Pan Andrzej.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 71
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #5 dnia: 07 Sierpnia 2011, 23:52:39 »
Przypomniało mi się że w jakimś tam config'u jest odniesienie do "eu07.exe" a nowe 212 po rozpakowaniu jest pod nazwą "EU07_212". Po wklejeniu do folderu maszyny wystarczy podmienic nazwe na oryginalną i normalnie zadziała.
Panie Darku, my też możemy prosić?

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #6 dnia: 07 Sierpnia 2011, 23:58:55 »
No i co wam po logu jak on nawet się nie zaczyna ładować :P
A czy tam jest tylko wspomniane o logu? Polecam ponownie przeczytanie tych wytycznych. Jeśli to nie pomoże, to zostaje już chyba tylko okulista.
Przypomniało mi się że w jakimś tam config'u jest odniesienie do "eu07.exe" a nowe 212 po rozpakowaniu jest pod nazwą "EU07_212". Po wklejeniu do folderu maszyny wystarczy podmienic nazwe na oryginalną i normalnie zadziała.
To raczej nie ma znaczenia, bo exe można również wybrać w okienku "Wybierz EXE"
« Ostatnia zmiana: 08 Sierpnia 2011, 00:05:03 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Paczkuś

  • Wiadomości: 433
  • Mój nick się odmienia przez przypadki.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #7 dnia: 08 Sierpnia 2011, 00:52:26 »
To raczej nie ma znaczenia, bo exe można również wybrać w okienku "Wybierz EXE"
@Sawi, usuń na chwilę z folderu MaSzyny plik eu07.exe i automatycznie(nic nie zmieniasz tylko klikasz scenerie->skład->uruchom) spróbuj odpalić scenerię. Bez ekseka sceneria 'nie bangla'. :D
Solo oración!

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #8 dnia: 08 Sierpnia 2011, 12:26:53 »
@Paczkuś zgadza się,, ale wystarczy jak klikniesz na to exe (EU07_212.exe) w okienku "Wybierz exe" i hula jak trza :).
« Ostatnia zmiana: 08 Sierpnia 2011, 12:38:26 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Paczkuś

  • Wiadomości: 433
  • Mój nick się odmienia przez przypadki.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #9 dnia: 08 Sierpnia 2011, 12:45:04 »
@Paczkuś zgadza się,, ale wystarczy jak klikniesz na to exe (EU07_212.exe) w okienku "Wybierz exe" i hula jak trza :).
Młode pokolenie MaSzynowców. Dawniej to się człowiek natrudził: start.exe, dynamic.dat, samodzielne wpisy do scenerii, a żeby coś poprawić to trzeba było kilkanaście razy przeczytać scenery.doc. A i tak człowiek nie miał pewności, że w innym miejscu symulator się nie wysypie.
Ra zrobił wspaniałe narzędzie, a niektórzy nie potrafią skorzystać z najprostszych funkcji. W dziale "Pomoc doraźna", przed wysłaniem wiadomości, powinien być licznik jak na rapidshare tylko, że na 30 minut i niżej podpis: "W tym czasie samodzielnie poszukaj rozwiązania" :D
Solo oración!

Offline maacius

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 595
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #10 dnia: 08 Sierpnia 2011, 13:40:48 »
@Sawi, ale okienko wyboru exe jest pokazane dopiero od normalnego trybu pracy, a kolega z pewnością pracuje na prostym.
@MasterYoda, nic nie trzeba podmieniać, zmień w Rainsted tryb pracy na "normalny" i przy wyborze scenerii po prawej stronie będziesz miał możliwość wyboru wersji "exe".

Offline MasterYoda

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 839
  • Mistrz ściemy, Pan Andrzej.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 71
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #11 dnia: 10 Sierpnia 2011, 16:05:10 »
Pracuje od zawsze na normalnym. Po prostu nie pomyslalem o tym żeby wybrać exe.
Panie Darku, my też możemy prosić?

Offline oko

  • Wiadomości: 283
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #12 dnia: 12 Sierpnia 2011, 20:44:24 »
Mój problem dotyczy podświetlenia prędkościomierzy. Po włączeniu podświetlenia, manometry są normalnie podświetlone, za to hasler zaczyna migotać. Jest jakiś problem z teksturą podświetlenia. Posiadam paczuszke dds.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #13 dnia: 12 Sierpnia 2011, 22:49:42 »
Mój problem dotyczy podświetlenia prędkościomierzy. Po włączeniu podświetlenia, manometry są normalnie podświetlone, za to hasler zaczyna migotać. Jest jakiś problem z teksturą podświetlenia. Posiadam paczuszke dds.

Cytat: Ra
Obecne EXE wprowadza nowe funckcjonalności i nie jest w pełni zgodne wstecz. Mogą wystąpić poniższe błędy:
(...)
- migotanie płaszczyzn (podświetlenia) oraz braki niektórych elementów w kabinach, np. czuwak w EP09 - są to niedoskonałości konkretnych modeli, częściowo można je wyeliminować wyżej wymienioną metodą

Offline oko

  • Wiadomości: 283
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #14 dnia: 12 Sierpnia 2011, 23:45:19 »
A no tak w pliku txt.. jest metoda. Ale nie biorę się za nią nie bardzo rozumiem o co chodzi do końca...

Offline Tomaszek_Łódź

  • Wiadomości: 852
    • Zobacz profil
    • http://www.youtube.com/user/Tomaszek1980lodzlodz?feature=guide
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #15 dnia: 12 Sierpnia 2011, 23:47:35 »
Poprostu, twórca najnowszego  .exe wymienia wszystkie błędy mogące występować, i prawdopodobnie w przyszłości zostną one wyeliminowane.

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #16 dnia: 12 Sierpnia 2011, 23:51:36 »
prawdopodobnie w przyszłości zostaną one wyeliminowane.
... jak będą materiały na nowe modele/poprawki do starych. I niekoniecznie fotograficzne:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,6840.msg222554.html#msg222554
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Tomaszek_Łódź

  • Wiadomości: 852
    • Zobacz profil
    • http://www.youtube.com/user/Tomaszek1980lodzlodz?feature=guide
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #17 dnia: 12 Sierpnia 2011, 23:55:24 »
Dlatego napisałem: "Prawdopodobnie".

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #18 dnia: 13 Sierpnia 2011, 00:02:12 »
Tyle, że prawdopodobieństwo może przyjmować wartości rzeczywiste w przedziale <0; 1>. I nie trzeba się znać:
A no tak w pliku txt.. jest metoda. Ale nie biorę się za nią nie bardzo rozumiem o co chodzi do końca...
ale można pomóc tym co się znają i potem dostać gotowe (satysfakcja z pomocy w pakiecie gratis).
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #19 dnia: 13 Sierpnia 2011, 00:11:29 »
Mam nadzieję, że szybsze wczytywanie zmotywuje kogoś do poprzesuwania pewnych rzeczy w modelach, żeby podświetlenia wyświetlały się dobrze.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline zbych

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #20 dnia: 14 Sierpnia 2011, 22:20:37 »
Mój wysłużony sprzęcik jak do tej pory dawał sobie swobodnie radę z PC2010_DDS. Po zainstalowanie Exe 212 wczytywanie scn. faktycznie zaczęło być rewelacyjne ,te które wczytywały się nawet ponad 15 min.teraz to 4-5min. Ale to u mnie koniec radości?
W żadnej ze sprawdzonych dotychczas scn. nie działa AI! A dotychczas próbowałem:
wszystkie Zwierzyniec, Całkowo, Linia 53 wszystkie służby i Bałtyk. oraz ostatnio Moczniki_cargo, z niego  załączam log. Scenariusze nie realizują się w ogóle albo tylko do momentu gdzie ma zacząć AI.Np. w mocznikach Cargo do momentu gdzie czeka EN57-1051 który ani drgnie.W innych podobnie.Ponadto we wszystkich scn. noc, model Skystars,wyświetla niebo na zielono ewentualnie  jasno niebiesko.O podświetleniu nie wspomnę u mnie wszystkie amperomierze.
Dziwi wiec mnie wypowiedzi  kolegów  w innych postach ,ze u nich wszystko hula bez zarzutu bez żadnych zmian w plikach? To na razie na tyle o tym exe.
Do miłego.
MS Windows XP Prof.Service p.3
AMD Athlon 2000+ 1,5GB RAM,NVIDIA GeForce 4Ti 4200with AGP8X
« Ostatnia zmiana: 14 Sierpnia 2011, 22:52:32 wysłana przez zbych »
Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat, ale... w piekle tylu znajomych...
Do Miłego..ZBYCH.

Offline Tomaszek_Łódź

  • Wiadomości: 852
    • Zobacz profil
    • http://www.youtube.com/user/Tomaszek1980lodzlodz?feature=guide
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #21 dnia: 16 Sierpnia 2011, 18:30:18 »
U mnie na exe_212 w scenerii Zwierzyniec TOWOS stojąc przy wyjazdowym ze stacji Psiary Zagroda, kibel, który powinien ruszyć z peronu stoi mimo podanego S2, natomiast od strony Psiar Południe powinien wjechać ST45 z Eaosami i mimo podanego sygnału S13 AI nie raczy ruszyć.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #22 dnia: 16 Sierpnia 2011, 19:27:53 »
Poprzestawiajcie problematyczny tabor do przodu/do tyłu. Problem jest w tym że w nowym exe chyba było zmienione przesuwanie taboru, i w niektórych sceneriach trzeba go przesunąć gdyż nie widzi torów z chociażby sem_info.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #23 dnia: 16 Sierpnia 2011, 20:25:13 »
Problem jest w tym że w nowym exe chyba było zmienione przesuwanie taboru
Cytat: Ra w pliku info do exe 212
28. Naprawione przesunięcie w trainset
Dotychczasowe rozwiązania w tym zakresie się nie sprawdziły, składy z ujemnym przesunięciem miały problemy ze sprzęgami. Obecnie zostało to naprawione. Dodatkowo, czoło składu jest ustawiane na podanej pozycji i nie zależy to od długości pierwszego pojazdu. Dotychczas pozycja przesunięcia określała położenie środka pierwszego pojazdu.

@Ra ;]
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #24 dnia: 16 Sierpnia 2011, 20:32:06 »
I w tym przypadku często lokomotywa znajduje się poza torem z sem_info, przesunięcie tak aby znalazł się na torze z sem_info pomagało w Bałtyku i Całkowie :)
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #25 dnia: 16 Sierpnia 2011, 22:17:19 »
To tak nie działa. AI skanuje tory wprzód w poszukiwaniu toru z eventem odczytu komórki pamięci (zwykle *_sem_info, ale nazwa eventu i tej komórki nie ma znaczenia, istotna jest komenda SetVelocity albo ShuntVelocity w tej komórce). Problem może być w tym, że skład stoi zbyt daleko semafora, który ma go uruchomić. W wersji 212 AI szuka semafora w odległości do 500m. Wcześniej szukał nieco dalej, ale załapywały się też tarcze. Teraz tarcze są całkowicie pomijane.

AI wstawione z prędkością 0.1 można ruszyć z miejsca tylko semaforem albo poprzez wysłanie komendy eventem. Jednym z możliwych rozwiązań jest podanie większej prędkości, dzięki czemu AI podjedzie sobie pod najbliższy semafor.

Nie ma to raczej związku z przesunięciem w trainset. Był z tym problem taki, że skład z przesunięciem 0 nie wykonywał event0 na torze, na którym był wstawiony. Zostało to rozwiązane w taki sposób, że event0 jest dodawany do kolejki eventów w trakcie wczytywania taboru, zamiast po uruchomieniu scenerii.
« Ostatnia zmiana: 16 Sierpnia 2011, 22:22:34 wysłana przez Ra »
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline zbych

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #26 dnia: 17 Sierpnia 2011, 21:08:50 »

Cytuj
Obecne EXE wprowadza nowe funckcjonalności i nie jest w pełni zgodne wstecz
Według mnie nie jest zgodne w żadnej większej scn z PC2010_DDS nowej czy starej.
Zmiany miejsca w trainset u mnie pomogło tylko w scn. Całkowo.''trainset rozklad start1 0 0.1
//$o -
node 800 0 su46-048 dynamic ''.....
W Zwierzyńcu_towos nie pomogło, natomiast po zmianie; ''trainset rozklad st45 0 20.0 ''wszystko jest OK.
zaś w Zwierzyniec_osob. tylko częściowo bo scn  działa do momentu gdy SU ma wypiąc się od skladu .
Jeszcze inaczej jest w scn. 53-słuzba- brutto_posp. tutaj dopiero w połowie misji do  momentu gdzie stoi EU07-217'' Psie pole''.i zmiany przesunięcia w trainset lub prędkości nic nie pomagają.
I to na razie na tyle...
Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat, ale... w piekle tylu znajomych...
Do Miłego..ZBYCH.

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #27 dnia: 19 Sierpnia 2011, 09:40:11 »
Ja mam z tym exe takie dwa problemy i występują one na większości scenerii i dotyczy to składów AI i tych prowadzonych przez gracza.
1. Pomimo że w starterze mam posprzęgane wagony po włączeniu mapy okazuje się że są sprzęgnięte np 3 wagony za lokomotywą a reszta stoi luźno albo jest sprzęgnięta co któryś tam wagon.
2. Podczas przejazdu przez niektóre zwrotnice oraz na początkach i końcach łuków skład gwałtownie staje jak by się zacinał w torze potem trzeba przejeżdżać pomału przez takie miejsce a skład zacina się przy przejeździ każdą osią.

intel i3 330M , geforce gt320M ,windows7

Offline TheArejon

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 170
  • I like horn ST44!
    • Zobacz profil
    • Youtube
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #28 dnia: 30 Sierpnia 2011, 16:22:43 »
U mnie problem polega na podświetleniu haslera/manometrów tylko w exe wersji 212, problem występuje w lokomotywach typu EU,EP07, 08, w exe dołączonym do PC2011 jest wszystko dobrze, ale chciałbym używać 212 ze względu na naniesione poprawki.
Kolejowa Galeria TheArejon'a thearejon.cba.pl

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Problem z exe212
« Odpowiedź #29 dnia: 30 Sierpnia 2011, 16:39:27 »
Było już o tym. Błędy w podświetleniu ujawniają się po wykonaniu automatycznej optymalizacji macierzy (transformów) w submodelach. Trzeba w T3D, w submodele od podświetlenia wpisać Anim: true, usunąć E3D i nowo wygenerowane E3D powinny działać lepiej. Alternatywną metodą jest umieszczenie w eu07.ini wpisu convertmodels 1, wtedy optymalizacja nie będzie wcale wykonywana.

Świadomie pozostawiłem włączoną optymalizację wiedząc, że powoduje ona błędy. Inaczej nikt by jej nie włączył, za to było by w dalszym ciągu narzekanie na słaby FPS. Jeśli chcemy mieć większy FPS (ewentualnie uruchomić dodatkowe możliwości), to muszą być wykonane odpowiednie optymalizacje na modelach i sceneriach, co czasem wymaga pewnych ręcznych poprawek.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni