Autor Wątek:  Event do latarni peronowej.  (Przeczytany 2393 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Darth Luk

  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Event do latarni peronowej.
« dnia: 30 Września 2011, 09:08:27 »
Witam, czy moze ktos mi odpowiedziec na pytanie czy da sie napisac event do wlaczenia/wylaczenia latarni ulicznych, peronowych np. pod ktorys z klawiszy (np. Shift + M), skoro wlaczona i wylaczona latarnia to dwa rozne obiekty t3d?
Zapraszam na Mgławicę Mocy http://mglawicamocy.pl

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Event do latarni peronowej.
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Września 2011, 09:51:46 »
Nie, wymaga to modyfikacji modelu (w jednym modelu opcja on/off) i wtedy można to zrobić tak, jak zapalanie oświetlenia semaforów w całkowie.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 337
Odp: Event do latarni peronowej.
« Odpowiedź #2 dnia: 30 Września 2011, 12:19:26 »
Jeśli latarnie mają opcję zapalania, można też zrobić automatyczne zapalanie i gaszenie poprzez ustawienie w modelu lights 3. Nawiązując do pliku readme.html:
Cytuj
W Scenerii Linia 053 mamy możliwość wyłączenia lamp. W tym celu w odpowiednim pliku scenery/l053-sluzba-*.scn należy zmienić (można to zrobić za pomocą Notatnika lub innego edytora tekstu) linijkę:
include linia053/lampy_L053-sluzba-*.scm 1 endna
include linia053/lampy_L053-sluzba-*.scm 0 end

automatyczne zapalanie latarń wyglądało by tak:
include linia053/lampy_L053-sluzba-*.scm 3 end
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni