Autor Wątek:  Passenger Pack No.3  (Przeczytany 170132 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline InterCity

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #30 dnia: 06 Grudnia 2011, 10:49:52 »
Jak dla mnie, malowanie kibla żółto-niebieskie jest nieśmiertelne. I zawsze zostanie dla mnie jako te jedyne, dające wiele wspomnień.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #31 dnia: 06 Grudnia 2011, 12:10:11 »
EDIT: Jak dla mnie jakość nie jest katastrofalna, da się oglądać :)
Roftl! Jakość jest świetna biorąc pod uwagę jak okropnie na dzisiejsze czasy wygląda ten stary kibel, szczerze to podziwiam @Cesky'ego że podejmuje się takich renowacji.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #32 dnia: 06 Grudnia 2011, 12:46:57 »
Cytuj
ale będą one w bardzo niskiej jakości z powodu rozciągnięcia.
Z ciekawości przed chwilą sam sprawdziłem rozmiar starych tekstur w stosunku do nowych i różnica jest, ale że tak to wygląda to się właśnie nie spodziewałem.

EDIT: Oczywiście jestem za przerabianiem tekstur na nowe mapowanie. :)
« Ostatnia zmiana: 06 Grudnia 2011, 12:54:44 wysłana przez Tyrystor »

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #33 dnia: 06 Grudnia 2011, 13:20:39 »
Aha, cuda się nie zdarzają. To co przedstawił Cesky, to tekstura 001 z nowego kibla ze zmienionym numerem.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline KormaK

  • Wiadomości: 152
  • pizzapizzapizza
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #34 dnia: 06 Grudnia 2011, 13:33:02 »
"Challenge accepted" rzekłeś - i jak najbardziej "passed". ;) Nie wygląda to tragicznie, ba, jest dobrze, rzekłbym bardzo dobrze. Takim sposobem można wzbogacić maszynowy zbiór tekstur o historyczne malowania - zawsze mogą się takie przydać. W każdym razie - jestem za przerabianiem tekstur pod historyczne malowania. :)
everybody lies

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #35 dnia: 06 Grudnia 2011, 14:25:47 »
Aha, cuda się nie zdarzają. To co przedstawił Cesky, to tekstura 001 z nowego kibla ze zmienionym numerem.
To prawda, ale czy to ma znaczenie? Większość tekstur na starym mapowaniu było przerabianych z 57-800.
Wydaje mi się, że liczy się efekt końcowy - bez znaczenia w jaki sposób się go uzyskało. Uznałem, że ten rodzaj przeróbki będzie lepszy jakościowo, no i jest mniej pracy z wycinaniem, powiększaniem itp. starych tekstur.

Cytuj
Jak dla mnie, malowanie kibla żółto-niebieskie jest nieśmiertelne. I zawsze zostanie dla mnie jako te jedyne, dające wiele wspomnień.
Nawet nie wiesz jak bliska jest mi Twoja filozofia. :D

Cytuj
Jak dla mnie jakość nie jest katastrofalna, da się oglądać :)
Bierz pod uwagę kompresję JPG screena.

Cytuj
szczerze to podziwiam @Cesky'ego że podejmuje się takich renowacji.
Z 800 poszło łatwo i szybko, zobaczymy jak będzie z resztą kibelków. Pewnie część będę musiał 'malować' od nowa, tak jak to było przy błękitnej kuszetce Bc...

Offline kacp3r

  • Wiadomości: 185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #36 dnia: 06 Grudnia 2011, 14:35:33 »
Na chomikach jest pełno starych tekstur do kibla. (Od SKM Trójmiasto po Koleje Mazowieckie)
Jestem wektorem kreacji anihilacji...

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2950
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 311
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #37 dnia: 06 Grudnia 2011, 14:43:36 »
@Ceski, jeśli zechcesz, mam (niestety tylko) poglądowo dwa zdjęcia EN57-1050, z różnych perspektyw. Może coś z tego się wyciągnie. A warto bo kibello jest bardzo ładny :)

EDIT: Zdjęcia wiszą już na forum.
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7953.msg238845.html#msg238845
Może Ci się do czegoś przydadzą przy reanimowaniu tekstur ;)
« Ostatnia zmiana: 06 Grudnia 2011, 15:09:34 wysłana przez ST44-003 »

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #38 dnia: 06 Grudnia 2011, 14:48:18 »
Na chomikach jest pełno starych tekstur do kibla. (Od SKM Trójmiasto po Koleje Mazowieckie)
Stare czy nowe mapowanie? Jeśli nowe, to chętnie bym zobaczył, aby nie dublować czyjejś pracy. Jeśli stare, to może coś się uda wyciągnąć. Tak czy siak - podaj link. :)

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #39 dnia: 06 Grudnia 2011, 14:49:58 »
Stare. Są osoby które nie wiadomo po co wrzucają tekstury na stare mapowanie w bezużytecznej formie.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline ET22_RULZ

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 592
  • User #13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 24
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #40 dnia: 06 Grudnia 2011, 16:13:55 »
Wszystko super. Jest tylko jedno ale - EN57-800 w rzeczywistosci nie ma "poziomej" czolownicy jak niskie numery EN57. Czyli krotko mowiac - nie ten model. Zwracajcie na to uwage, bo to nie pierwsza tekstura w ktorej taki blad sie pojawil.
« Ostatnia zmiana: 06 Grudnia 2011, 16:20:07 wysłana przez ET22_RULZ »
"Nudzą Jacka takie sprawy, ciągła praca, brak zabawy"
Pozdrawiam,
Bartosz "ET22_RULZ" Wojciechowski

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #41 dnia: 06 Grudnia 2011, 16:23:24 »
Nie, po prostu w sroczu nie zostało to uwzględnione. @Cesky może potraktuj tego 800 delikatnie selektywnym rozmyciem gaussa i popraw kolory żeby był bardziej "świeży".

W sumie to nie wiem o co może chodzić z tą czołownicą, tu jest normalnie http://members.multimania.co.uk/st40s/screeny/EN57-1542.jpg choć całkiem możliwe że to jakaś stara wersja modelu.
« Ostatnia zmiana: 06 Grudnia 2011, 16:35:16 wysłana przez szogun »
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline ET22_RULZ

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 592
  • User #13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 24
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #42 dnia: 06 Grudnia 2011, 16:39:06 »
Nie, po prostu w sroczu nie zostało to uwzględnione.
Jak nie zostalo jak zostalo?
"Nudzą Jacka takie sprawy, ciągła praca, brak zabawy"
Pozdrawiam,
Bartosz "ET22_RULZ" Wojciechowski

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #43 dnia: 06 Grudnia 2011, 16:41:31 »
Właśnie próbuję to naprawić, tylko nie wiem w jaki sposób. Kanał alpha na teksturze? W którym miejscu?

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #44 dnia: 06 Grudnia 2011, 16:42:48 »
Jak nie zostalo jak zostalo?
PC2009 rulz :D

Kanał alpha na teksturze? W którym miejscu?
Nic z tym nie zrobisz, model w PC10 nie zawiera tego elementu.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline ET22_RULZ

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 592
  • User #13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 24
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #45 dnia: 06 Grudnia 2011, 16:45:25 »
Jak nie zostalo jak zostalo?
PC2009 rulz :D
eu07-160110, model 6baII itd.
Jezeli tak to czyja decyzja zostalo to usuniete z PC10?
« Ostatnia zmiana: 06 Grudnia 2011, 16:53:13 wysłana przez ET22_RULZ »
"Nudzą Jacka takie sprawy, ciągła praca, brak zabawy"
Pozdrawiam,
Bartosz "ET22_RULZ" Wojciechowski

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #46 dnia: 06 Grudnia 2011, 17:06:21 »
A bo ja wiem... Jeszcze moja chora wizja odnośnie tego kibla.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #47 dnia: 06 Grudnia 2011, 17:18:16 »
Bardzo fajna i kolorystyka super. Moja 800 to taka 'kultowa' symkowa tekstura kibelka, dlatego chciałem odwzorować takie same barwy jak na starym EN57. Zmień Twojej nr na inny - odpowiadający malowaniu i będzie fajnie. :)

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #48 dnia: 13 Stycznia 2012, 00:57:36 »
Dobry wieczór,
dzisiaj przysiadłem trochę nad photoshopem i oto efekty - A9mnopuz.

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1315
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #49 dnia: 13 Stycznia 2012, 10:01:08 »
A te wagony będą miały hamulec tarczowy + magnetyczny szynowy? Bo jak tak to przydały by się nowe dźwięki hamowania do tych wagonów.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #50 dnia: 13 Stycznia 2012, 10:04:47 »
ROFTL, a 152A nie mają tarczówek i szynowych?
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1315
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #51 dnia: 13 Stycznia 2012, 10:10:26 »
No mają ale dźwięk hamowania jest taki sam jak przy 1xxa.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #52 dnia: 13 Stycznia 2012, 10:11:05 »
Bo innego nie było... Zresztą szykuje nam się dźwiękowa "rewolucja" tak czy tak.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline pborowiak

  • Wiadomości: 87
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #53 dnia: 13 Stycznia 2012, 12:38:23 »
Wygląda świetnie ;) A można prosić fotki czoła wagonu?

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #54 dnia: 13 Stycznia 2012, 12:43:03 »
Bo innego nie było... Zresztą szykuje nam się dźwiękowa "rewolucja" tak czy tak.
Coś więcej o tej rewolucji?

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #56 dnia: 16 Stycznia 2012, 21:57:30 »
Bry wieczór,
jak to Q określił: "que buenissima carozza". WLAB10nouz.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #57 dnia: 16 Stycznia 2012, 22:02:23 »
Pobierz wagon w Publikacji, na tą betę nie da się patrzeć <wózki> ;)
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #58 dnia: 16 Stycznia 2012, 22:05:33 »
Eeee tam. Póki dobrze mapuje teksturę to nie potrzebuję. :)

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #59 dnia: 16 Stycznia 2012, 22:33:03 »
Jaka seria tego wagonu? Drzwi powinny być po jednej stronie (przód albo tył wagonu).
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.