Autor Wątek:  Passenger Pack No.3  (Przeczytany 170288 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #120 dnia: 15 Maja 2012, 18:23:49 »
Co Ty masz za model? Na tym z PC10 poprawiałem mapowanie dachu: http://eu07.pl/userfiles/3160/priv-1.jpg
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #121 dnia: 15 Maja 2012, 18:27:18 »
Mam czystą PC10 i na niej wszystko odpalam. Teksturę nałożyłem na model g77/bautzen.t3d.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5630
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 561
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #122 dnia: 15 Maja 2012, 18:29:34 »
Model jest ok, tylko tekstura dachu tragiczna.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #123 dnia: 15 Maja 2012, 18:53:18 »
Wiem, dlatego napisałem, że poprawka tego poczeka aż do nowego modelu, nie chce mi się tego poprawiać specjalnie pod stary model.

Offline TheArejon

  • Wiadomości: 170
  • I like horn ST44!
    • Zobacz profil
    • Youtube
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #124 dnia: 22 Lipca 2012, 19:22:11 »
Nagrałem materiał na dźwięki rozruchu Spota SKM trójmiasto. Oba filmy nagrywane w wagonie silnikowym EN57-768, 1116.


« Ostatnia zmiana: 23 Lipca 2012, 19:59:46 wysłana przez TheArejon »
Kolejowa Galeria TheArejon'a thearejon.cba.pl

Offline PanMechanik

  • Wiadomości: 838
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #125 dnia: 23 Lipca 2012, 20:02:56 »
Nagrałem materiał na dźwięki rozruchu Spota SKM trójmiasto. Oba filmy nagrywane w wagonie silnikowym EN57-768, 1116.




Dlaczego w wagonie silnikowym? Dźwięk powinien być nagrywany możliwie jak najbliżej kabiny maszynisty lub z członu rozrządczego. Czy w kabinie maszynisty w EZTach słychać silniki? Mógł by się ktoś w tym temacie wypowiedzieć?

Offline szogun

  • Wiadomości: 5630
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 561
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #126 dnia: 23 Lipca 2012, 20:47:44 »
Choćby dlatego że w symku te dźwięki są odtwarzane wyłącznie z silnikowego.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline 14cinek07

  • Wiadomości: 14
  • ﻚﺒﺣﺃ ﺎﻧﺃ ﻝﺎﺣ ﻱﺃ ﻰﻠﻋ
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #127 dnia: 23 Lipca 2012, 21:05:04 »
Nagrałem materiał na dźwięki rozruchu Spota SKM trójmiasto. Oba filmy nagrywane w wagonie silnikowym EN57-768, 1116.


Rozruch impulsowy, więc chyba przydadzą się w przyszłości....
Drogi Odbiorco!
Jestem albańskim wirusem komputerowym, ale z uwagi na słabe zaawansowanie informatyczne mojego kraju nie mogę Ci nic zrobić.
Proszę, skasuj sobie jakiś plik (np. rundll32.exe) i prześlij mnie dalej.

Offline Hadomik

  • Wiadomości: 61
  • SM42-1236
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #128 dnia: 24 Lipca 2012, 00:00:33 »
Czy w kabinie maszynisty w EZTach słychać silniki? Mógł by się ktoś w tym temacie wypowiedzieć?
W EN57/71, ED72 i podobnych (także SPOTach z rozruchem oporowym) w kabinie wogóle nie słychać silników, niezależnie od prędkości. Jechałem wiele razy i słyszałem. I to właśnie razi mnie w naszym symkowym kiblu/spocie (silniki słychać wyraźnie, zwłaszcza przy wyższych prędkościach).
« Ostatnia zmiana: 24 Lipca 2012, 00:04:04 wysłana przez Hadomik »

Offline PanMechanik

  • Wiadomości: 838
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #129 dnia: 24 Lipca 2012, 00:25:16 »
Cytuj
W EN57/71, ED72 i podobnych (także SPOTach z rozruchem oporowym) w kabinie wogóle nie słychać silników, niezależnie od prędkości. Jechałem wiele razy i słyszałem. I to właśnie razi mnie w naszym symkowym kiblu/spocie (silniki słychać wyraźnie, zwłaszcza przy wyższych prędkościach).

No właśnie, więc odnośnie słów @szoguna ...

Cytuj
Choćby dlatego że w symku te dźwięki są odtwarzane wyłącznie z silnikowego.

Skoro dźwięki przypisane są dla członu silnikowego, to dlaczego słychać je w rozrządczym?

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4095
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1231
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #130 dnia: 24 Lipca 2012, 00:39:32 »
Cytuj
Skoro dźwięki przypisane są dla członu silnikowego, to dlaczego słychać je w rozrządczym?
Cytuj
Choćby dlatego że w symku te dźwięki są odtwarzane wyłącznie z silnikowego.
"Dla" a "z" to różnica :)
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #131 dnia: 24 Lipca 2012, 09:56:14 »
Gdyż symek nie przewiduje tłumienia dźwięku przez przeszkody pomiędzy kamerą a obiektem je wydającym.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline lukasz92

  • Wiadomości: 231
  • Nowy Sącz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #132 dnia: 24 Lipca 2012, 10:46:31 »
Jeżeli to komuś bardzo przeszkadza, to nic nie stoi na przeszkodzie aby sobie te dźwięki odpowiednio wyciszyć w mmd.

Offline TheArejon

  • Wiadomości: 170
  • I like horn ST44!
    • Zobacz profil
    • Youtube
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #133 dnia: 13 Sierpnia 2012, 19:41:54 »
Jeżeli to komuś bardzo przeszkadza, to nic nie stoi na przeszkodzie aby sobie te dźwięki odpowiednio wyciszyć w mmd.

Można wiedzieć w jaki sposób?
Kolejowa Galeria TheArejon'a thearejon.cba.pl

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4095
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1231
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #134 dnia: 13 Sierpnia 2012, 19:45:02 »
Edytując w dowolnym programie do edycji audio można też tego dokonać.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline TheArejon

  • Wiadomości: 170
  • I like horn ST44!
    • Zobacz profil
    • Youtube
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #135 dnia: 13 Sierpnia 2012, 19:46:59 »
Wiem, wiem, ale jak napisałeś, że jest sposób poprzesz zmiany w mmd.
Kolejowa Galeria TheArejon'a thearejon.cba.pl

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #136 dnia: 01 Stycznia 2014, 19:08:19 »
Po spotkaniu MaSzynowców trochę zatęskniłem za pracą nad PassPackiem. Na horyzoncie nowych modeli raczej nie widać (a jeśli są to jeszcze niedokończone) zastanawiam się nad zebraniem gotowych już tekstur i wydaniem jakiejś paczki na obecnie istniejące modele - przede wszystkim Z1.

Próbowałem przenieść dziś jedną z tekstur na beta wersję modelu @FLOYDa - efekty pracy na szybko. Jest wiele niedociągnięć, gdyż pierwszy raz miałem do czynienia z mapowaniem tego modelu.

W najbliższym czasie będę miał trochę luzu i możliwe że skompletuje wszystko i przejrzę to co mam już ukończone.
Stay tuned.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6093
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2069
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #137 dnia: 01 Stycznia 2014, 19:37:00 »
Ładny wagon. Proponuję "zamalować" pobranym kawałkiem tekstury napisy PKP, Bcdu. Moim zdaniem będzie naturalniej wyglądać.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #138 dnia: 01 Stycznia 2014, 20:09:33 »
Ale to nie ma być złom.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6093
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2069
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #139 dnia: 01 Stycznia 2014, 20:14:50 »
A to napisy były śnieżnobiałe?
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline kamil1306

  • Wiadomości: 527
  • ER75 taki jak mój TATA
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #140 dnia: 01 Stycznia 2014, 20:18:19 »
Tak.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6093
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2069
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #141 dnia: 01 Stycznia 2014, 20:23:42 »
To w takim razie nie było uwagi.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #142 dnia: 30 Listopada 2014, 22:33:01 »
Dzięki @patrykos, @matek123, @hanys, @Sawi że coś się ruszyło - w końcu coraz bliżej święta ;)
« Ostatnia zmiana: 01 Grudnia 2014, 22:51:19 wysłana przez Cesky Kretek »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 743
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #143 dnia: 01 Grudnia 2014, 17:13:56 »
Zapomniałeś jeszcze Mateuszu :). Szczególne podziękowania dla autora modelu Patrykos'a, za jego przekazanie. Bez tego, nic by nie ruszyło. Powodzenia w pracach.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline R4TCH3T

  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #144 dnia: 01 Grudnia 2014, 20:30:55 »
A ja mam takie pytanie. Jakieś pół roku temu tworzyłem   paczkę tekstur dla @adsim'a. Też na nowy model 1xx. Czy te dwa projekty mają jakiś związek ze sobą?

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #145 dnia: 01 Grudnia 2014, 22:03:14 »
Zależy o czym mówisz. Ja mam jakieś 20 tekstur oczekujących na ostateczne mapowanie/nowe modele. Na horyzoncie pojawił się YB, więc postanowiłem wrócić do paczki. Co do nowego modelu 1XXa, to nie jestem pewien czy to jest ostateczne mapowanie - @adsim wspominał coś o poprawie detali itp..

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2475
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1091
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #146 dnia: 02 Grudnia 2014, 09:45:03 »
Chyba jednak będę musiał zrobić wnętrze sypialnego. ;)

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #147 dnia: 02 Grudnia 2014, 16:01:27 »
Wystarczy uproszczone i odwzorowanie kilku przedziałów - od strony korytarza nie ma przeszklonych drzwi więc wystarczy sama ściana z teksturą drzwi (powielona razy 10 przedziałów), a od strony okien część przedziałów może mieć opuszczoną roletę zasłaniając wnętrze - brak potrzeby wrzucania tam trójkątów. Kilka losowych przedziałów może być wymodelowanych i będzie spoko. :)
Służę zdjęciami.

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2475
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1091
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #148 dnia: 02 Grudnia 2014, 18:03:18 »
To akurayt nie bedzie problem. Kwestia dodania boxow jako łóżka w przedziałach. Bo wnętrze jest na alphie.
Sawi
« Ostatnia zmiana: 02 Grudnia 2014, 18:10:44 wysłana przez Sawi »

Offline Irek_Wd

  • Wiadomości: 550
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #149 dnia: 02 Grudnia 2014, 19:18:16 »
Mnie ciekawi tylko kwestia dodania kilku "śpiochów" do rzeczonego sypialnego. Jak to zrobicie?