Autor Wątek:  Wymarzony scenariusz  (Przeczytany 127458 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Wymarzony scenariusz
« dnia: 03 Lipca 2011, 18:26:19 »
Proszę opisać swój wymarzony scenariusz. Pozwoli mi to w przyszłości pisać "pod Was". Można napisać o kilku misjach, które Wam się marzą. Opiszcie czym chcecie jechać, jak taki scenariusz miałbym przebiegać. Można pisać bardzo ogólnie oraz szczegółowo. Oczywiście wszystkiego nie zrealizuję, ale może uda mi się wstrzelić w gusta większej ilości osób niż dotychczas.

Offline Damo

  • Wiadomości: 194
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Lipca 2011, 18:31:55 »
Ja osobiście lubię najbardziej misję z pociągami osobowymi, oraz takimi gdzie jest dużo postoi, ograniczeń. Lubię też gdy podczas misji jest sytuacja która nie zdarza się zbyt często, taka jak "sygnał zastępczy", "wypadek na szlaku". Chciałbym aby podczas misji trzeba było wykonywać różnego typu manewry np. ściąganie zdefekowanego pociągu z szlaku, przetaczanie wagonów itp.
« Ostatnia zmiana: 03 Lipca 2011, 18:42:14 wysłana przez Damo »

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Lipca 2011, 18:43:58 »
Mój wymarzony scenariusz to taki który jest napisany pod tabor, który rzadko w misjach występuje, teraz np. powracają ET42, więc przydałby się jakiś scenariusz pod ruska który odwzorowywałby ciężkiego towara na węglówce (ciężki skład, usypy itp. musiałaby w tym temacie wypowiedzieć się jakaś osoba ze śląska).
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #3 dnia: 03 Lipca 2011, 18:45:19 »
Usyp to nie taka łatwa sprawa. Wraz z usypem pojawia się problem z otwarciem drzwi, czasem otwarciem kurka w ostatnim wagonie. Wtedy trzeba się osobiście przespacerować i zamknąć drzwi/kurek.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #4 dnia: 03 Lipca 2011, 18:47:47 »
Wtedy trzeba się osobiście przespacerować i zamknąć drzwi/kurek.
A nie można tak zrobić że zrobiłby za nas to jakiś pracownik który akurat byłby w pobliżu składu? Jeśli coś takiego wchodziłoby w grę to byłaby kwestia odpowiednich "gatek" na radiu.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #5 dnia: 03 Lipca 2011, 18:48:31 »
Podaj przykład kto to może być.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #6 dnia: 03 Lipca 2011, 18:50:15 »
Mój wymarzony scenariusz to taki który jest napisany pod tabor, który rzadko w misjach występuje...
Trafiłeś w to co zdążyłem wybadać już jakiś czas temu. Wymyśliłem już scenariusz na nową SM42, Skodę i ET41. Tylko dajcie jeszcze czas :)
To jedna z takich "zasad scenarzystów". Jest jeszcze kilka, trzeba by w końcu to gdzieś spisać...

Offline Wilk

  • Wiadomości: 17
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #7 dnia: 03 Lipca 2011, 18:51:33 »
A mnie osobiście marzy się nocna misja ratunkowa stonką podczas burzy kiedy to wykonywalibyśmy jakieś manewry na jakiejś stacji(pozostawiam wybór jakiej i na jakiej scenerii autorowi) i dostali wezwanie do ściągnięcia składu ze szlaku, czy coś w tym guście.

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #8 dnia: 03 Lipca 2011, 18:51:55 »
Moim wymarzonym scenariuszem byłaby misja spalinowa. Jedziemy luzem gagarinem około 10 km na stację. Tam zapinamy się na 40 wagonowy skład węglarek z węglem i jedziemy do elektrowni (jazda około 30 minut) po dojeździe na elektrownię, dostajemy polecenie, aby zapiąć się na próżny skład węglarek. I wracamy na stację, z której zabieraliśmy pełne. I tak około 3 składy pełne na elektrownię i 3 próżne z elektrowni oraz do tego jakieś dłuższe postoje (wjazdowy na stój do elektrowni, oczekiwanie, aż skład pełny wagonów przyjedzie) Chciałbym taki scenariusz, gdyż w życiu realnym często mam szansę takie coś złapać, dlatego podobałoby mi się, gdyby było w MaSzynie.
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #9 dnia: 03 Lipca 2011, 18:52:42 »
Podaj przykład kto to może być.
Powiedzmy że usyp miałby miejsce podczas postoju a "pod ręką" mielibyśmy manewrowego* albo jakiegoś mecha po służbie.

*Nie wiem jak wygląda sprawa na śląsku, ale obserwując manewrowych w Gnieźnie wnioskuję że taka sytuacja że miałby możliwość zamknięcia tych drzwi mogłaby mieć miejsce.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #10 dnia: 03 Lipca 2011, 18:54:16 »
Zapytaj Marcela kto mu zamykał drzwi jak go usypali :) To nie tak łatwo, sam mechanik lub pomocnik musi drałować, nikt inny nie chce zamykać. Kiedyś zamykali dyżurni ruchu, potem SOKiści, a teraz zamykają sami mechanicy.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Damo

  • Wiadomości: 194
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #11 dnia: 03 Lipca 2011, 18:55:17 »
Podaj przykład kto to może być.
Ja myślę że mógłby to być jakiś pomocnik maszynisty. Wiem że teraz jest mało pomocników, można by jednak powiedzieć że akurat jechał z nami jakiś pomocnik.
EDIT Patrykos mnie uprzedził.

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #12 dnia: 03 Lipca 2011, 18:57:14 »
To może najcięższy dopuszczalny skład i trakcja podwójna, wtedy mógłby się przejść mechu z drugiego loka :D
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #13 dnia: 03 Lipca 2011, 19:04:30 »
@Szogun, czyli wyobrażasz sobie usyp w taki sposób, że otwierają Ci wagon, idziesz po mechanika (jak jest podwójna trakcja) zamykacie wagon i jedziecie dalej? Bo w realu, to masz już 2-3h postoju. :)
« Ostatnia zmiana: 03 Lipca 2011, 19:34:46 wysłana przez Woku »
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline maacius

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 595
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #14 dnia: 03 Lipca 2011, 19:05:18 »
Ja z kolei chciałbym scenariusz typowy dla poc. osobowych w aglomeracjach. Np. kilka rund Katowice-Tychy Miasto-Katowice. Albo dla Drawinowa, jazda TLKą vmax 130km/h, dojazd do stacji, postój około 30 minutowy na jakimś żeberku, zapięcie się do Expresu i z vmax 160km/h wracamy. Wykorzystując w scenariuszu tylko najnowszy maszynowy tabor (chodzi mi przede wszystkim o tekstury wagonów).

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #15 dnia: 03 Lipca 2011, 19:05:32 »
Lepiej pomyśleć nad jakimś scenariuszem, gdzie będziemy musieli pomóc wtargać się jakiemuś składowi (jakieś 3200t.) do stacji ;) Często teraz bywa, że wystarczy mała prędkość (10-20km/h), trochę wychlapów i pociąg staje w miejscu (przez deszcz).
« Ostatnia zmiana: 03 Lipca 2011, 20:30:48 wysłana przez Patrykos »
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #16 dnia: 03 Lipca 2011, 19:07:06 »
Maaciuś, co Ty byś przez te 30 minut robił?

Offline Damo

  • Wiadomości: 194
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #17 dnia: 03 Lipca 2011, 19:08:40 »
Maaciuś, co Ty byś przez te 30 minut robił?
Większość w tym czasie pewnie wyłączy symka.

Ja dodam jeszcze że spodobała mi się misja moczniki-popych i chętnie ujrzałbym jakieś scenerie w tym stylu :)

Offline maacius

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 595
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #18 dnia: 03 Lipca 2011, 19:11:19 »
Benek, nie chce się czekać, to shift+1 i jazda ;)

Offline Alexej

  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #19 dnia: 03 Lipca 2011, 19:12:22 »
Mi osobiście marzy się misja napisana pod małe lokomotywki pokroju SM03/SM04.
Może nawet taką, która pracowałaby w pobliżu szopy, wypychając i wpychając lokomotywy na obrotnicę i do garażów, a w wolnych chwilach przetaczała jakieś wagony niedaleko terenu szopy. Małe tonaże, dużo jeżdżenia i przestawiania.
« Ostatnia zmiana: 03 Lipca 2011, 20:52:19 wysłana przez Alexej »
maszynista-stażysta

Offline Lorem

  • Wiadomości: 138
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #20 dnia: 03 Lipca 2011, 19:14:25 »
Mi by się marzyła taka długaśna służba na pośpiechu/pośpiechach. Czyli coś jak maacius opisywał z TeeLKą (może ten półgodzinny postój sobie podarujmy :D), z tym że długa misja. Ot tak z 6 godzin, jak brutto-posp na przykład :)
« Ostatnia zmiana: 03 Lipca 2011, 20:27:12 wysłana przez Lorem »
A może by tak własny pulpit...

Offline Husarz

  • Wiadomości: 285
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #21 dnia: 03 Lipca 2011, 19:21:16 »
Mi się marzy trasa Olsztyn-Kraków i TLK "Warmia" prowadzona przez EP09-046 :)

Offline Damo

  • Wiadomości: 194
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #22 dnia: 03 Lipca 2011, 19:22:12 »
To najpierw zrób tę trasę, to dopiero w tedy będzie można myśleć nad scenariuszem. Mnie się marzy trasa Żywiec-Katowice i Żywiec-Sucha Beskidzka. I niestety muszę się obejść ze smakiem...
« Ostatnia zmiana: 03 Lipca 2011, 20:54:55 wysłana przez Damo »

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #23 dnia: 03 Lipca 2011, 19:28:01 »
Panowie, chodzi o scenariusze na dostępnych trasach. Wiedza, że ktoś by chciał pojeździć po CMK nie bardzo mi się przyda.

Offline tom_21_pl

  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #24 dnia: 03 Lipca 2011, 19:29:03 »
Ja chciałbym widzieć w symku taką trasę która nie będzie monotonna i na której za każdym razem będzie się coś innego działo (np. ktoś się nam pod koła rzuci albo będzie radiostop). Mi się marzy linia Leszno-Wolsztyn.

Offline niemiec

  • Wiadomości: 160
  • Główny nierob
    • Zobacz profil
    • Moje zdjęcia
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #25 dnia: 03 Lipca 2011, 19:37:26 »
Mnie się marzy trasa Żywiec-Katowice (...)
Oj tak, 139-tka. Ale to już od razu podciągnąć do Zwardonia ;)

Ja najbardziej lubię prowadzić TLK Siódemką. Fajnie, gdyby w scenariuszu zdarzały się rzeczy nie często spotykane i ogólne pogmatwanie z poplątaniem. Np.: wyprzedzanie osobówki lewym torem, wszelakie zamknięcia torów, czekanie na mijanki, spadek napięcia w sieci i AI przeciągałoby nas jakieś kawałek, jedziesz 120km/h, a tu nagle semafory gasną, przez burzę czekasz w nocy na jakimś zadupiu aż prąd wróci...

Czym się różni scenariusz napisany pod daną lokomotywę od innych? Ktoś nie lubi ET42, to zmieni na coś innego i heja.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #26 dnia: 03 Lipca 2011, 19:38:41 »
Mój wymarzony scenariusz ma kilka cech: jest wielowątkowy, elastyczny i nieograniczony.
Wielowątkowy — na jednej i tej samej scenerii jednocześnie można odbyć służbę na kilku różnych pociągach jednocześnie. Zakładając, że sceneria ma dwa końce, to można odbyć służbę albo pośpiechem w jedną, albo jednostką w drugą, albo towarowym. Wszystkie te pociągi poruszają się w tym samym czasie po jednej scenerii. Oczywiście mogą się spotkać przy wyprzedzaniu, krzyżowaniu, mogą się po prostu minąć.
Elastyczny — to można rozumieć na kilka sposobów. Pierwszy z nich to taki, że symulacja się nie sypie przy drobnych wpadkach. Jeśli jedziemy za wolno towarowym, to przy najbliższej okazji jesteśmy wyrzucani na bok. Jeśli dogonimy jakiś pociąg, to i tak czekamy na swoją kolej. Jeśli AI stanie w połowie dochodzącego szlaku, to i tak możemy dostać wjazd na stację, mimo że ono miało być tam pierwsze. Po drugie, możliwość usuwania bądź dodawania składów. Wtedy można grać np. w sobotę/niedzielę, gdy ruch pociągów towarowych jest niższy, jak i w dzień roboczy, gdy brutta szaleją jedno za drugim.
Nieograniczony — przede wszystkim dotyczy to działania AI, które jeździ cały czas. Raz z większym natężeniem, raz z mniejszym, ale jednak ciągle. W szerszym zakresie dotyczy to także służby, kiedy wyjeżdżamy z torów postojowych jednostką o godzinie 8, jeździmy np. do 20, odstawiamy się na postojowe i po kolejnych 12 godzinach znowu wyjeżdżamy (niekoniecznie na tę samą relację).
To wszystko składa się na to, że sceneriusz jest samodziejący się — bez ingerencji człowieka wszystko jest w stanie się odbywać w miarę płynnie i bez końca. Oczywiście można te definicje jeszcze bardziej rozszerzać. Należy jednak wziąć pod uwagę, że nie można sobie wtedy pozwolić na większe awarie. Jeśli AI stanie na podjeździe, to nie będzie wtedy możliwości popchnięcia go i odblokowania toru. Oczywiście przydałoby się do tego kilka zmian w exe, aczkolwiek można to zrobić i bez nich.
Jeśli chodzi o tzw. klimat, to chciałbym coś pomiędzy słabo utrzymaną magistralą a linią pierwszorzędną. Wysoka szlakowa na jednym odcinku, a na innym obniżona z dużą ilością zwolnień. Kwestia układu jest tutaj dowolna. Może być gwiazda z jednym centrum, może być linia z jakąś odnogą i dwoma w miarę dużymi ośrodkami na końcach.
« Ostatnia zmiana: 03 Lipca 2011, 21:00:13 wysłana przez youBy »
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #27 dnia: 03 Lipca 2011, 19:40:33 »
/OT
Powiedzmy że usyp miałby miejsce podczas postoju a "pod ręką" mielibyśmy manewrowego* albo jakiegoś mecha po służbie.
*Nie wiem jak wygląda sprawa na śląsku, ale obserwując manewrowych w Gnieźnie wnioskuję że taka sytuacja że miałby możliwość zamknięcia tych drzwi mogłaby mieć miejsce.
Manewrowy z jakiej racji ma zamykać wagon? No chyba, że usyp się zrobi w trakcie manewrów z winy drużyny manewrowej. Co do maszynisty po służbie… Chyba chcesz nas tu do łez rozbawić. Wiadomo, jak jedzie z Tobą kolega to Ci może pomoże. Zazwyczaj nikt się do tego nie bierze bo to nie jest ot tak. Gdy Cię usypią to zgłaszane jest to dyżurnemu ruchu, SOK, linowemu i "100" innym osobom. Do tego piszą protokół. Co ciekawe prócz danych (gdzie, ile, który wagon i co usypali) sprawdzają też ile godzin miał maszynista i kto zamykał wagon. Nazwisko i stanowisko zamykającego bywa ważne bo w razie jak by źle zabezpieczył drzwi to może się uszkodzić kilka słupów ;). A tak winny będzie i PLK łatwiej ściągnie $. Dlatego właśnie kolega nie będzie chętny żeby to zamykać… Od tego jest np.  maszynista pociągu, rewident, pomocnik. Na radiu raz słyszałem taką rozmowę (usypali pociąg PKP CARGO) ok 42 wagonów, zima, noc:
D- Mechanik masz otwarty 3 od końca wagon po mojej stronie
M- Panie dyżurny miałbym prośbę. Zatrzymałbym na wysokości nastawni a Pan by mi zamknął te drzwi bo straszny kawał mam a tak to bedzie szybciej i szlaku nie będę blokował
D- Zgłupiałeś mechanik?!? Ja 30 lat na kolei pracuję i jeszcze nigdy drzwi nie zamykałem!!!
Pozostawię to bez komentarza.
« Ostatnia zmiana: 04 Lipca 2011, 05:46:30 wysłana przez mechatronik »
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #28 dnia: 03 Lipca 2011, 19:47:02 »
D- Mechanik masz otwarty 3 od końca wagon po mojej stronie
M- Panie dyżurny miałbym prośbę. Zatrzymałbym na wysokości nastawni a Pan by mi zamknął te drzwi bo straszny kawał mam a tak to bedzie szybciej i szlaku nie będę blokował
D- Zgłupiałeś mechanik?!? Ja 30 lat na kolei pracuję i jeszcze nigdy drzwi nie zamykałem!!!
Pozostawię to bez komentarza.
Hahaha. :D Dyżurny N. posterunek MksB :D Chyba razem to słyszeliśmy na radiu. ;) EOT
Często bywa przy usypach, że zasypie skład i muszą przyjechać drogowcy odkopać skład. Sam pomysł usypu w misji jest może nie trafiony, ale wymodelowanie paru kupek węgla to już coś lepszego ;)
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Wymarzony scenariusz
« Odpowiedź #29 dnia: 03 Lipca 2011, 19:55:33 »
Czym się różni scenariusz napisany pod daną lokomotywę od innych? Ktoś nie lubi ET42, to zmieni na coś innego i heja.
Różni się. Pojazdy wieloczłonowe trzeba zabezpieczać komórką. Słynne "gotów do odjazdu" stosuje się dla kibli, itd.


youBy, wiem co masz na myśli. Ciężkie, ale do zrobienia. Kiedyś też myślałem o tym, by np. przy przedwczesnym dojeździe do stacji mieć odjazd wg rozkładu. Eventlauncher się kłania i sprawdzanie warunku czy dojechaliśmy na czas, czy już dawno po odjeździe. Tylko kto takie małe pierdółki zobaczy? Pewnie nikt nie zauważył, że brakuje SHP w misjach na L053, a mnie w oczy kole, że rezonatory nie są 200 +/- 5 metrów od tarcz, jeśli już się trafi, że są...