Autor Wątek:  Logika PKP IC  (Przeczytany 2635 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jageer

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1410
  • Jak Sz to tylko na Tm....
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 48
Logika PKP IC
« dnia: 27 Czerwca 2011, 20:20:29 »
Może nie ten dział, najwyżej pójdzie na bocznice.

Wczoraj wracałem "Przemyślaninem" ze Szczecina. Ze Świnoujścia przyjechał piękny skład 4x 2 klasa, sypialny i 1 klasa. W Szczecinie odczepili pierwszą klasę i doczepili 2 kuszetki i sypialny. Tak było zawsze, tylko pytanie, czy 1 klasa była podsyłem, czy jechali nią ludzie, którzy do kuszetek przesiedli się dopiero w Szczecinie :|
Musi to robić delikatnie, bo jak nie umie to semafor opadnie...

Offline BLAcKboY

  • Wiadomości: 440
  • Trydencki monarchista
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Logika PKP IC
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Czerwca 2011, 22:42:15 »
Burżujscy plażowicze przyjechali na nocleg do Szczecina :)
My personal favourites: 2TE10, 240 and 750
Fan mjuzjk 1
Fan mjuzjk 2

Offline jageer

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1410
  • Jak Sz to tylko na Tm....
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 48
Odp: Logika PKP IC
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Czerwca 2011, 15:58:26 »
Burżujscy plażowicze przyjechali na nocleg do Szczecina :)

Chyba tak, podobnie dziwne łączenia pociągów były Świnoujście->Kraków/Terespol i Szczecin->Kraków/Lublin. Wyjeżdżał jeden za drugim w odstępie 15 minut z SG, a "przerabiali" je w Krzyżu, a przez pewien czas w Poznaniu :D
Musi to robić delikatnie, bo jak nie umie to semafor opadnie...

Offline pioko17

  • Wiadomości: 329
  • Szczecin
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Logika PKP IC
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Lipca 2011, 16:40:09 »
Chyba tak, podobnie dziwne łączenia pociągów były Świnoujście->Kraków/Terespol i Szczecin->Kraków/Lublin. Wyjeżdżał jeden za drugim w odstępie 15 minut z SG, a "przerabiali" je w Krzyżu, a przez pewien czas w Poznaniu :D
Pomieszałeś. "Terespol" nigdy nie kursował do Świnoujścia. W poprzednim RJ były pociągi Szczecin - Terespol/Kraków i Świnoujście - Kraków/Lublin. Oba składy przetasowywano między sobą w Poznaniu, ale do korekty czerwcowej, a po niej do grudnia manewry te odbywały się w Szczecinie.

Jeśli chodzi o Przemka, to musiał być jakiś podsył, gdyż normalnie:
- w składzie Przemka nie jeżdżą jedynki (chyba że zdeklasowane)
- frekwencja za szczecinem zawsze rośnie, a nie spada, więc normalnie odczepianie wagonów nie miałoby sensu.