Autor Wątek:  Help is needed ;)  (Przeczytany 53896 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Help is needed ;)
« Odpowiedź #60 dnia: 11 Czerwca 2010, 14:33:48 »
Have You changed entries from dds to tga? I've forgotten, that it is needed to make vertical flip for each texture also (but it causes just wrong display, not being all white). I hope that
I rewrote it EU07.ini in a file .tga
is just writing error (there should be no dot in this entry).
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Tade(HUN)

  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Help is needed ;)
« Odpowiedź #61 dnia: 30 Czerwca 2010, 23:03:49 »
Hello

I will be ready with the transliteration of the whole game soon (dds to tga), and all of the structures accross he is converted already. The game functions properly, a couple of structures are missing already because.

Offline Tade(HUN)

  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Help is needed ;)
« Odpowiedź #62 dnia: 10 Lipca 2011, 14:59:37 »
Hello

I would like to ask a link, ahonnal I can download it SPT Edytor, if he is so.
Thank you!

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Help is needed ;)
« Odpowiedź #63 dnia: 10 Lipca 2011, 15:23:51 »
SPT Editor is not released yet. For now we use this one:

http://rainsted.com/

Offline Tade(HUN)

  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Help is needed ;)
« Odpowiedź #64 dnia: 10 Lipca 2011, 16:09:58 »
I 3ds max I am useful, but SPT building up an orbit would be much better!
I asked it because of that, because I thought that there is an orbit that SPT Edytor is prepares!

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Help is needed ;)
« Odpowiedź #65 dnia: 10 Lipca 2011, 17:28:55 »
I thought you were looking for the scenery editor. For now to make locomotives, cabs and cars models we use 3D Studio Max. And its not gonna change in the near future, coz this programs satisfy our needs. There are other more important things to do.

Offline Tade(HUN)

  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Help is needed ;)
« Odpowiedź #66 dnia: 10 Lipca 2011, 17:47:07 »
I looked for it! I scenery 3ds max I prepare it.

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Help is needed ;)
« Odpowiedź #67 dnia: 11 Lipca 2011, 00:37:56 »
Hello

I will be ready with the transliteration of the whole game soon (dds to tga), and all of the structures accross he is converted already. The game functions properly, a couple of structures are missing already because.
This is a little bit difficult to understand properly. So just for clear: there are two packages numbered by year 2010 - with tga and dds graphics. They are equal (small difference in exe file version, the dds package contains newer exe file for the dds support on ATi and Intel cards). Any conversion is unneeded. Package 2009 is outdated.

PS. Can You write here texts also in Hungarian? Maybe direct translation Hungarian - Polish will be useful to understand some phrases correctly.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Tade(HUN)

  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Help is needed ;)
« Odpowiedź #68 dnia: 11 Lipca 2011, 14:27:03 »
Persze, tudok írni magyarul is.
Azt még akkor írtam, amikor nem volt kész nálatok az új verzió. Most már lényegtelen az egész...