Autor Wątek:  Manometry w 6dg  (Przeczytany 25867 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline selsyn

  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #30 dnia: 22 Kwietnia 2012, 00:27:16 »
No teraz to już wogóle nie wiem o co w tym chodzi. Mam te wagony, odnalazłem je w dziale posiadanych pojazdów, a symulator twierdzi że ich nie ma. (to niebieskożłóte piętrusy) Przeinstalowałem misję, bez efektu.
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2012, 00:28:43 wysłana przez selsyn »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 744
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #31 dnia: 22 Kwietnia 2012, 00:30:35 »
Jesteś pewien, że pobrałeś wszystkie wymagane dodatki?
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline selsyn

  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #32 dnia: 22 Kwietnia 2012, 00:35:22 »
No jest właśnie taki problem że klikam pobierz brakujące pliki z serwera i nic się nie pobiera. Wpisałem w wyszukiwarkę nazwę wagonu żeby go pobrać całego od nowa i przeinstalować i nic się nie wyszukało o tej nazwie.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 744
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #33 dnia: 22 Kwietnia 2012, 00:41:33 »
Pisałem skąd masz pobierać dodatki. Powtórzę z działu Publikacje.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline selsyn

  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #34 dnia: 22 Kwietnia 2012, 00:59:33 »
Dzięki za podpowiedź i wyrozumiałość, gubię się jeszcze w tym wszystkim jak to "nowy". Wagon pobrałem, przeinstalowałem i jest już ok. Co do manometrów to sobie odpuszczę bo nie jestem w stanie tego zmodyfikować. Jeszcze jedna sprawa zostaje. Brak kół przy loku, nie pomogło pobranie od nowa instalki i przeinstalowanie. Symulator nie wykrywa braku plików ani żadnej niezgodności, przynajmniej nie mam takich komunikatów.
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2012, 01:06:03 wysłana przez selsyn »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 744
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #35 dnia: 22 Kwietnia 2012, 01:07:48 »
Spoko rozumiem. Większość z nas zaczynała pewnie podobnie. Po jakimś czasie się połapiesz co i jak zobaczysz. Kwestia czasu. Pokaż Twoje pliki 6dg.t3d, 6dg_1]kabina_a.t3d i 6dg_1]kabina_b.t3d.
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2012, 01:12:34 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline selsyn

  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #36 dnia: 22 Kwietnia 2012, 01:32:32 »
Oto te pliki skompresowane zip7. Pierwsze dwa to e3d, binarne, jeśli będą potrzebne.
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2012, 01:41:29 wysłana przez selsyn »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 744
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #37 dnia: 22 Kwietnia 2012, 09:28:49 »
Dzięki zapomniałeś jeszcze o pliku 6dg.t3d.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline selsyn

  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #38 dnia: 22 Kwietnia 2012, 09:59:39 »
Sory... już dodaję. Jako pierwszy jest 6dg.t3d jako drugi jest plik binarny co się odnawia przy każdym uruchomieniu 6dg.e3d, może też się przyda. Coś tu się poknociło podczas wysyłania. Jest 2x ten sam plik, dodaję jeszcze raz.
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2012, 10:32:55 wysłana przez selsyn »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 744
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #39 dnia: 22 Kwietnia 2012, 10:03:16 »
Raczej nie bardzo, bo z tego co ja widzę oba są E3D. Dodaj jako załącznik 6dg.t3d.
EDIT:
Twój plik 6dg.t3d jest w porządku, bo w maxie białych wózków brak. Zobaczę jeszcze ten z Publikacji. Się zakręciłem fest przy tym sprawdzaniu, bo przecież Twój plik to ten sam co ten z Publikacji i faktycznie wyświetlają się w maxie białe wózki.
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2012, 11:20:05 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline selsyn

  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #40 dnia: 22 Kwietnia 2012, 11:26:29 »
Dokładnie tak jest. Sam teraz jeszcze raz sprawdziłem i mam to samo co przedtem, znaczy białe wózki. Miałem załączyć screena ale chyba już nie potrzeba.
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2012, 11:31:47 wysłana przez selsyn »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 744
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #41 dnia: 22 Kwietnia 2012, 11:35:54 »
Szczerze już spory czas nie testowałem wersji DDS. zaraz sam zobaczę u siebie na świeżutkiej PC 2010 DDS jak będzie. Której wersji exe przeważnie używasz?
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline selsyn

  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #42 dnia: 22 Kwietnia 2012, 11:42:02 »
Używam exe 231 bo z 291 są jakieś bliżej nieokreślone kłopoty, a mianowicie zacina się swobodne poruszanie się po scenerii.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 744
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #43 dnia: 22 Kwietnia 2012, 11:47:56 »
W porządku ja dla pewności sprawdzę wszystkie 4 wersje czyli 162, 212, 231 i ostatnio wydaną 291.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline dejotzbych

  • Wiadomości: 136
  • Kolejofil
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #44 dnia: 22 Kwietnia 2012, 11:59:14 »
@selsyn: a zarzuć log.txt, może brakuje Ci jakiejś tekstury (w 6dg wózki mapowane są z oddzielnego pliku)

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 744
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #45 dnia: 22 Kwietnia 2012, 12:02:19 »
@selsyn sprawdziłem i powiem krótko nie potwierdzam. Co do Twojej tej wcześniejszej wypowiedzi:
bo z 291 są jakieś bliżej nieokreślone kłopoty, a mianowicie zacina się swobodne poruszanie się po scenerii.
Jest na sposób. Sam kiedyś się z tym borykałem pomógł mi @surgeon. Zastosuj jego poradę http://eu07.pl/forum/index.php/topic,18203.msg257401.html#msg257401 i po kłopocie :). @dejotzbych przyznam się szczerze, że nie wiedziałem, dzięki za info przyda się na przyszłość.
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2012, 12:15:21 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline selsyn

  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #46 dnia: 22 Kwietnia 2012, 12:18:38 »
Cytuj
@selsyn: a zarzuć log.txt, może brakuje Ci jakiejś tekstury (w 6dg wózki mapowane są z oddzielnego pliku)

Oto log.txt jak by był potrzebny

Cytuj
Jest na sposób. Sam kiedyś się z tym borykałem pomógł mi @surgeon. Zastosuj jego poradę
Dzięki Sawi, zapoznam się z tym linkiem.

Coś tu jest namieszane z tym log.txt odpalę symka jeszcze raz niech zrobi nowy i podmienię, proszę o chwilkę cierpliwości.
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2012, 12:22:56 wysłana przez selsyn »

Offline szogun

  • Wiadomości: 5630
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 562
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #47 dnia: 22 Kwietnia 2012, 12:19:50 »
Masz zrąbany E3D/braki tekstur. Wczytuje Ci się tylko replacableskin, a do tego powinny być tabor/kolosprychy.dds, tabor/#sprzeg.dds i jeszcze coś.
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2012, 12:21:43 wysłana przez szogun »
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline selsyn

  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #48 dnia: 22 Kwietnia 2012, 12:32:06 »
Jeszcze raz ten log.txt

Skoro są braki to jak te pliki uzupełnić? Przeinstalowałem pliki loka pobrane ze strony i teoretycznie nie powinno niczego brakować, chyba że te pliki są do pobrania z czego innego. Jak byście mogli to napiszcie co dalej z tym począć.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 744
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #49 dnia: 22 Kwietnia 2012, 12:34:42 »
Wywal tamte E3D. Dzięki temu stworzy nowe i wtedy sprawdź ponownie. Jak to nie pomoże załączę Tobie swoje z świeżej PC 2010 DDS :). A i taka mała porada nie musisz pakować loga. Wystarczy jak go dodasz jako załącznik.
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2012, 12:39:09 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline selsyn

  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #50 dnia: 22 Kwietnia 2012, 12:53:42 »
Usunąłem wszystkie binarne e3d. Uruchomiłem symka i jest jak na samym początku przed modyfikacjami dotyczącymi tych nieszczęsnych manometrów, czyli są kółka. Wielkie dzięki za pomoc.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 744
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #51 dnia: 22 Kwietnia 2012, 13:05:51 »
I o to chodzi, a jak u Ciebie jest z tymi manometrami sprawdzałeś? Powinno być też ok.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline selsyn

  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #52 dnia: 22 Kwietnia 2012, 13:17:40 »
No niestety, manometry dalej nie działają. Zaciągnąłem hamulec do końca i jak widać nie reaguje żaden. Na samym początku próbowaliśmy tego numeru z usunięciem plików e3d, bez rezultatu. Potem zmiany we wpisach i znikły kółka. Tak że chyba narazie zostawimy to tak jak jest. Oto obrazek - pulpit "B"

Uzupełnię jeszcze wypowiedź, mianowicie usunąłem jeszcze raz wszystko i zainstalowałem loka na nowo, doinstalowałem plik który miał uzdrowić sytuację z manometrami. Odpaliłem symulator, obie kabiny zastałem bez kolorów. Wyłączyłem i usunąłem wszystkie e3d. Ponownie odpaliłem i kabina A jest ok, natomiast kabina B jak widać na screenie 2. Tak że znów chyba przeistaluję wszystko, tym razem bez tego pliku naprawczego.
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2012, 13:53:11 wysłana przez selsyn »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 744
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #53 dnia: 22 Kwietnia 2012, 13:56:45 »
Będzie ok oczywiście pod warunkiem, że zamieściłeś na te manometry poprawki od @szoguna, usunąłeś poprzednie wygenerowane pliki E3D i zamieniłeś nazwę rozszerzeń jawnych w tych plikach z .tga na puste pole, czyli w ten sposób pozbywamy się jawnych rozszerzeń z tych plików. Zrobiłem sobie taką ala symulacje w etapach jak to u Ciebie mogło wyglądać. Otóż pierwszy i drugi screen przedstawia model zmodernizowanej stonki po wgraniu poprawek na mano i model. Mam identycznie jak Ty na początku. Powód to iż w PC 2010 DDS domyślny format wczytywania tekstur to (screen3) ,a  poprawki w plikach t3d na mano zawierają jawne rozszerzenia .tga. Oczywiście mogę w "Domyślne tekstury" zamienić  na TGA jednak nie bardzo ma to sens skoro paczka jest w DDSach. Więc robię to o czym wspomniał wcześniej @szogun zamieniam w plikach 6dg.t3d, 6dg_1]kabina_a.t3d i 6dg_1]kabina_b.t3d jawne rozszerzenia .tga na puste pole (screen4). Dzięki temu się ich pozbywamy z tych plików. Możesz dla upewnienia się kliknąć na "Znajdź następny" w tym okienku. Ja tak przeważnie robię i dajesz zapisz. Następnie kasujesz wcześniej wygenerowane pliki E3D gdyż dokonałeś modyfikacji w plikach t3d dodając poprawki na mano i usuwając w nich jawne rozszerzenia. Po wszystkim wczytujesz ponownie. Dzięki temu wszystko hula jak trzeba (screen 5 i 6). Specjalnie dla Ciebie screen 7 ukazujący mano po zamieszczonych poprawkach w kabinie B.
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2012, 14:23:43 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline selsyn

  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #54 dnia: 22 Kwietnia 2012, 14:22:41 »
Dzięki Sawi -  już wiem gdzie robiłem błąd wcześniej i czemu nie wychodziło. Sory że musieliście się męczyć aż tyle ze mną. Twój zamieszczony przewodnik naprowadził mnie na tenże błąd. Teraz już wszystko jest ok i działa. Mam nadzieję że mój przypadek przyda się innym i naprowadzi ich na prawidłowy tryb działania. Miłego popołudnia dla wszystkich...
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2012, 14:24:27 wysłana przez selsyn »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 744
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #55 dnia: 22 Kwietnia 2012, 14:33:07 »
Grunt, że działa jak trzeba. Co do tego Twojego błędu domyślam się w czym tkwiła przyczyna. Pewnie zapomniałeś usunąć jawne rozszerzenia z pliku 6dg_1]kabina_b.t3d. Tak wnioskuje po tym screenie:
http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=18545.0;attach=46832 a co do podziękowań należą się one wszystkim osobom, które starały się Tobie pomóc. Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2012, 14:45:58 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline selsyn

  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #56 dnia: 22 Kwietnia 2012, 14:36:55 »
Oczywiście dziękuję wszystkim, ale szczególnie Tobie. Masz rację, coś nie wyszło z tym usunięciem rozszerzeń tga za pierwszym razem. Wiem, to moja wina ale cóż mogę więcej powiedzieć, człowiek uczy się na błędach. Tak bywa że często na swoich niestety.
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2012, 14:38:19 wysłana przez selsyn »

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 337
Odp: Manometry w 6dg
« Odpowiedź #57 dnia: 22 Kwietnia 2012, 14:40:34 »
Tylko dodam, że nowsze wersje EXE same usuwają jawne rozszerzenia przed zapisaniem E3D.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni