Autor Wątek:  Problem po formacie  (Przeczytany 3051 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kolejarz14

  • Wiadomości: 24
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Problem po formacie
« dnia: 15 Kwietnia 2011, 14:09:42 »
Witam, mam problem z Paczką 2009 otóż, robiłem wczoraj format kompa, przed formatem owa paczka działała bez zarzutów. Jednak wczoraj doznałem porażki iż ściągnąłem PC2009 z SP1 i wszystkimi  poprawkami, exe 120, grafike mam ATI Radeon X1250 a jak wcześniej wyczytałem że w EXE.113 i 120 błąd w tych kartach został wyeliminowany. No więc uruchamiam scenerię o nazwie TD i... MaSzyna się sypie zawsze w tym samym momencie. Podaję fragment loga:

glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv (GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight) ;
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
textures\rail_screw_used1.dds

zawsze na tym pliku pojawia się błąd i program się wyłącza. Wersja moich sterowników to 8.12.

Proszę o pomoc.

Umieszczamy cały plik log.txt w załączniku.
libertyn89
« Ostatnia zmiana: 15 Kwietnia 2011, 16:43:02 wysłana przez libertyn89 »
LOL nawet pomylic sie nie wolno!

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Problem po formacie
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Kwietnia 2011, 14:15:19 »
Spróbuj z innymi sterownikami, pobierz PC2010.
I na przyszłość, wystawiaj cały log, na początku zawarte są ważne dla nas wiadomości.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Problem po formacie
« Odpowiedź #2 dnia: 15 Kwietnia 2011, 14:17:00 »
Nie bardzo rozumiem po jakiego chcesz odpalać PC 2009, skoro jest już udostępniona aktualna paczka PC 2010. Dobra rada, pobierz lepiej i zainstaluj PC 2010 i powinno być po kłopocie :)
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline surgeon

  • Wiadomości: 659
  • Zmierzły, opryskliwy, czepialski i mądrala :D
    • Zobacz profil
    • SCN
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem po formacie
« Odpowiedź #3 dnia: 15 Kwietnia 2011, 14:18:55 »
Sterowniki 8.12... A w necie z lutego 2010 sterowniki 10.2. Powodzenia.
Ra: Ostatnio dochodzę do wniosku, że cybernetycznie to kura ma podobne skomplikowanie, co obecne komputery. A jest tańsza, zdrowsza, a jak się zepsuje, to wywalić na kompost można.

Offline kolejarz14

  • Wiadomości: 24
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem po formacie
« Odpowiedź #4 dnia: 15 Kwietnia 2011, 14:23:46 »
u mnie PC2010 strasznie muli bo tekstury są w .tga a mój sprzęcik bardzo ciężko sobie z nimi radzi.

Compilation 2011-02-20, release 1.3.81.120.
Online documentation and additional files on http://eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
GDI Generic
Vendor:
Microsoft Corporation
OpenGL Version:
1.1.0
Supported Extensions:
GL_WIN_swap_hint GL_EXT_bgra GL_EXT_paletted_texture
Ra: VBO nie znalezione.
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.5);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glDisable(GL_BLEND);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);   
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv (GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight) ;
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
textures\rail_screw_used1.dds

cały log

moje parametry sprzętowe wyglądają następująco:

proc-AMD Anthlon X2 – 2,20 Ghz

RAM-1 GB

Grafika ATI Radeon X1250 256 MB

Da się jakoś zrobić żeby w PC 2010 były tekstury w dds?

z góry dzięki za odpowiedź.


"Proszę zapoznać się z plikiem readme.html umieszczonym w głównym katalogu symulatora (jest to szczególnie ważne dla użytkowników początkujących, albowiem ów plik zawiera wiele istotnych dla nich informacji)."

Nie zapoznałeś się – Bocznica.
libertyn89


« Ostatnia zmiana: 15 Kwietnia 2011, 16:44:22 wysłana przez libertyn89 »
LOL nawet pomylic sie nie wolno!

Online szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Problem po formacie
« Odpowiedź #5 dnia: 15 Kwietnia 2011, 14:24:45 »
Wujek dobra rada mówi – zainstaluj sterowniki do karty graficznej.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Problem po formacie
« Odpowiedź #6 dnia: 15 Kwietnia 2011, 14:32:30 »
Przy OpenGL w wersji 1.1.0 to z niczym sobie nie poradzi. Tak w ogóle, czy czytałeś readme dołączone do PC2010? Są tam informacje, jak spróbować zwiększyć FPS. Ponadto dodam, że exe ma możliwość skalowania dużych tekstur. Jeśli komuś nie zależy za bardzo na jakości może otworzyć plik eu07.ini i tam zmienić wpis maxtexturesize powiedzmy na 1024, lub 512 (ma być to potęga liczby 2). Powinno to podnieść nieco FPS.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Problem po formacie
« Odpowiedź #7 dnia: 15 Kwietnia 2011, 15:20:51 »
Da się jakoś zrobić żeby w PC 2010 były tekstury w dds?
Paczka dds jest w testach.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t