...
Poziom 1 utrzymania pojazdu kolejowego (przegląd kontrolny) – Czynności określone dokumentacją, wykonywane cyklicznie i mające na celu utrzymanie pojazdu trakcyjnego we właściwym stanie technicznym gwarantującym bezpieczeństwo ruchu oraz niezawodność pracy;
Poziom 2 utrzymania pojazdu kolejowego (przegląd okresowy) – Czynności określone dokumentacją, o zakresie szerszym od zakresu przeglądu 1, wykonywane cyklicznie i mające na celu utrzymanie pojazdu trakcyjnego we właściwym stanie technicznym gwarantującym bezpieczeństwo ruchu oraz niezawodność pracy;
Poziom 3 utrzymania pojazdu kolejowego (przegląd poszerzony) – Czynności określone dokumentacją, wykonywany w połowie okresu międzynaprawczego, wykonywane cyklicznie
i mające na celu utrzymanie pojazdu trakcyjnego we właściwym stanie technicznym gwarantującym bezpieczeństwo ruchu oraz niezawodność pracy;
Poziom 4 utrzymania pojazdu kolejowego (naprawa rewizyjna) – Naprawa okresowa o zakresie prac obejmującym przegląd podzespołów i zespołów połączonych z częściowym ich demontażem z pojazdu trakcyjnego oraz naprawę lub wymianę elementów zużytych bądź uszkodzonych;
Poziom 5 utrzymania pojazdu kolejowego (naprawa główna) – Naprawa okresowa o zakresie prac obejmującym pełny demontaż podzespołów i zespołów z pojazdu trakcyjnego w celu ich szczegółowego sprawdzenia oraz naprawę lub wymianę elementów zużytych bądź uszkodzonych;
Informacja zaczerpnięta z
http://skm.bip.um.warszawa.pl/NR/rdonlyres/9B47ADB1-7FD7-41AA-A814-9DFCDE9DB0DC/775417/Zanr1doSpectechDSU19WE1.pdfUsunąłem wieloliniowość.
Quark-t