Drugi powinien być naprawiony w 1.0.98.8133. W paru miejscach miałem sprawdzanie na okoliczność "NONE" oraz "NONE.BMP", prawdopodobnie tworzyło się też "NONE.TGA". Teraz zrobiłem tak, żeby ewentualne rozszerzenie było ignorowane.
Zasadniczo miniaturka jest dobierana na podstawie opisu tekstury. Można by to zrobić tak, że w nazwie miniaturki umieszczało by się gwiazdkę i w to miejsce byłaby wstawiana nazwa ładunku. Przykładowo zamiast!=S,Sgs,Slps
MAERSK.BMP=412Z,Sgs=413Z,Sgs
trzeba by napisać !=S,Sgs,Slps
MAERSK.BMP=412Z,Sgs*=413Z,Sgs*
co w przypadku ustawionego ładunku tworzyło by nazwę miniaturki np. Sgs&container30foot.BMP… Musiałbym jeszcze sprawdzić, czy nie będzie problemów z przechowywaniem tych obrazków w pamięci.