Autor Wątek:  Pytanko ;-)  (Przeczytany 5764 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sierakowiczanin

  • Wiadomości: 148
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Pytanko ;-)
« dnia: 13 Listopada 2004, 18:18:50 »
To mój pierwszy post tutaj.Niektórzy mnie wyśmieją;-)Czy to normalne,że jadąc w Maszynie EN57 nie działa bocznikowanie / * ?Uprzedzam,że jestem zielony.

Offline ET22_RULZ

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 592
  • User #13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 24
Re: Pytanko ;-)
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Listopada 2004, 18:25:16 »
Cytat: "Sierakowiczanin"
To mój pierwszy post tutaj.Niektórzy mnie wyśmieją;-)Czy to normalne,że jadąc w Maszynie EN57 nie działa bocznikowanie / * ?Uprzedzam,że jestem zielony.

Tak. To jest normalne. W EN57 boczniki sa na nastawniku.
"Nudzą Jacka takie sprawy, ciągła praca, brak zabawy"
Pozdrawiam,
Bartosz "ET22_RULZ" Wojciechowski

Offline Maciek-34120

  • Wiadomości: 147
    • Zobacz profil
    • http://www.transportszynowy.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Pytanko ;-)
« Odpowiedź #2 dnia: 13 Listopada 2004, 20:30:38 »
W EN57 masz PSR (Przekaznik Samoczynnego Rozruchu), ktory sam wrzuca pocznikowanie na pozycjach bezoporowych (szeregowej i rownoleglej). Wpisz sobie najlepiej PSR w Szujace i poczytaj a duzo sie doweisz na ten temat

Pozdrawiam
TRANSPORT SZYNOWY
Niezależna strona informacyjna
www.transportszynowy.prv.pl

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Pytanko ;-)
« Odpowiedź #3 dnia: 13 Listopada 2004, 20:46:16 »
Cytat: "Maciek-34120"
W EN57 masz PSR (Przekaznik Samoczynnego Rozruchu), ktory sam wrzuca pocznikowanie na pozycjach bezoporowych


Taak? To od czego są pozycje Bocznik1, Bocznik2 oraz Bocznik3??

Offline Maciek-34120

  • Wiadomości: 147
    • Zobacz profil
    • http://www.transportszynowy.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Pytanko ;-)
« Odpowiedź #4 dnia: 13 Listopada 2004, 21:22:50 »