0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Naprawy główne z modernizacją lokomotyw serii EU07 w PKP CARGO TABOR – OSTRÓW WIELKOPOLSKI Sp. z o.o.Odnośnie przyszłych EU07-1525, 1526 i 1527:"W miesiącu listopadzie 2011r spółka rozpoczęła realizację dla PKP CARGO S. A. napraw głównych z modernizacją trzech lokomotyw serii EU07 ( 4E ). Do naprawy skierowane zostały lokomotywy o numerach 10, 105, 213. Lokomotywy zostaną zmodernizowane w zakresie realizowanym wcześniej przez ZNLE Gliwice S.A. w wersji oznaczonej 303 Eb. Przebudowie poddana zostanie głównie kabina maszynisty, gdzie zamontowane zostaną nowe i ergonomiczne pulpity maszynisty, układ klimatyzacji, nawiewna nagrzewnica. Modernizacji podlegają silniki trakcyjne poprzez przezwojenie w klasie izolacji H, zmianę układu szczotkowego oraz zastosowanie teflonowego stożka izolacyjnego. Zamontowane będą halogenowe reflektory oraz elektryczne wycieraczki szyb.W wyniku modernizacji lokomotywy otrzyma się poprawę własności trakcyjnych lokomotywy, poprawę pracy maszynisty, zwiększy niezawodność pracy i poprawę bezpieczeństwa ruchu."galeria i info: http://www.cargowlkp.pl/index.php?option=com_k2&view=item&id=39:naprawy-g%C5%82%C3%B3wne-z-modernizacj%C4%85-lokomotyw-serii-eu07&Itemid=2Dodam, że w wyniku zużycia odsunięto od naprawy w Gliwicach EU07-225 i skreślono z ilostanu.
Zresztą ZNLE chyba coś chce w tym kierunku zrobić, bo krążą u nas ankiety z Gliwic, ale tylko dotyczące numerów 1521, 1522, 1523. Maszynista za pomocą ankiety ma ocenić jakość modernizacji z perspektywy prowadzącego pojazd.
Cytat: EU07-457 w 26 Stycznia 2012, 08:55:52Zresztą ZNLE chyba coś chce w tym kierunku zrobić, bo krążą u nas ankiety z Gliwic, ale tylko dotyczące numerów 1521, 1522, 1523. Maszynista za pomocą ankiety ma ocenić jakość modernizacji z perspektywy prowadzącego pojazd.Z Gliwic czy z CT Wielkopolskiego ??
Ale kozacka siódemka. Świetnie wygląda z tymi patykami. Widzę, że muszą zdawać egzamin, bo kible KW też takie mają. To są patyki polskiej konstrukcji, te które jedna z EP09 testowała tak? ;) mam nadzieje że ją dorwe nie długo na trasie do Lubonia ;)
EU07-1523 złapana dzisiaj na Rybnickim szlaku.
Skoro, 303E mogą być łączone tylko z innymi maszynami serii 303E w wyniku pewnych zmian, natomiast 4E można łączyć tylko z elektrowozami serii 4E. To 303EB nie może być moim zdaniem łączona z inną serią niż 303EB
Można łączyć, ponieważ od strony elektrycznej te lokomotywy nie były modernizowane.
Panowie, głupie pytanie ale co się stanie, jeżeli ukrotnimy siódemkę (303Eb) i dajmy na to 4E, dojdzie do jakiegoś "spięcia" między nimi, czy dalej będzie okej, tzn czy nic się nie będzie działo?
Cargo myśli o łączeniu 303Eb bo zaczyna brakować im ET41 do prowadzenia ciężkich pociągów
lokomotywy muszą być spięte kabinami B