« Odpowiedź #32 dnia: 06 Lutego 2011, 09:16:58 »
Często też wygasza się semafor, jak spod niego startuje elektryk z ciężkim bruttem :D
Luzem też jest to możliwe i nawet nie trzeba za mocno kręcić kołem ;). Odnośnie urządzeń SRK to Mysłowice mają je w fatalnym stanie. Nic dziwnego, że są na I miejscu stacji na Śląsku pod względem przejechań sygnału Stój (niezależnie czy CARGO, prywaciarz, IC czy PR). Sam byłem kilka razy świadkiem jak jechaliśmy od strony Oświęciemia i tarcza była na wolną, podjeżdżaliśmy bliżej i na wysokości ostatniego wskaźnika W11 tracza wygasała. Następnie semafor był znów podawany. Gdy byliśmy jakieś 100m przed nim (na szczęście luzem) semafor znów wygasł… Tłumaczenia dyżurnych były wręcz idiotyczne a oni sami bagatelizowali zupełnie ten problem.
btw Jakiś czas temu w Dąbrowie górniczej manewry robiliśmy elektrykiem. Przy ruszaniu (obustronnie) poszedł piękny ogień z łączników szynowych, które były na przeciwko dysponującej. Zwróciliśmy na to uwagę a dyżurny odparł "nic nie będziemy zgłaszać bo jeszcze ten tor na którym jesteście nam zamkną…" -only na PLK ;).
« Ostatnia zmiana: 06 Lutego 2011, 09:43:22 wysłana przez mechatronik »
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76