Autor Wątek:  Kolejowy Rotfl  (Przeczytany 734192 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline jageer

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1410
  • Jak Sz to tylko na Tm....
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 48
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #750 dnia: 12 Lipca 2013, 13:48:28 »
Będziesz koksem jak nie wypandiesz po 2 metrach z szyny :D.

Trzeba "pożyczyć" wózek od jakiegoś loka i zrobić quada ;)
Musi to robić delikatnie, bo jak nie umie to semafor opadnie...

Offline amadeoen57

  • Wiadomości: 46
  • Wybierz Przewozy Regionalne!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #751 dnia: 18 Lipca 2013, 08:03:40 »
Całkiem nowe te tarcze jak na zamknięty post. :)

Te tarcze postawili już po rozbiórce toru, zdjęcie robione z kierunku dworca Wschodniego - Modła (teraz Wizów), tory leżą od stacji Bolesławiec aż do nieczynnych zakładów Wizów, co więcej dalej na linii postawili nowy semafor wjazdowy, linia jest kompletnie zarośnięta.

Tarczami steruje LCS Bolesławiec.

Offline PanMechanik

  • Wiadomości: 838
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #752 dnia: 19 Lipca 2013, 09:57:54 »
Ten artykuł najbardziej pasuje do tego działu, ot Polska właśnie! Śmiech na sali. :)
Cytuj
Niemiecka prasa: połączenia z Polską to katastrofa
„Deutsche Welle” donosi o krytyce, jaka spadła na Polskę ze strony niemieckiej prasy. Dotyczy ona stanu połączeń kolejowych między naszymi państwami, które "są dziś w gorszym stanie niż za czasów Zimnej Wojny".

http://www.rynek-kolejowy.pl/46724/niemiecka_prasa_polaczenia_z_polska_to_katastrofa.htm
Żródło: www.rynek-kolejowy.pl
« Ostatnia zmiana: 19 Lipca 2013, 10:12:00 wysłana przez PanMechanik »

Offline Eisenmann

  • Wiadomości: 218
  • Eisenbahn und Maschinen Fan
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #753 dnia: 19 Lipca 2013, 11:08:22 »
Nie wiem czemu Niemcy tak narzekają na połączenia kolejowe z Polską, skoro jeżdżą do Polski samochodami, a do Tallina jest samolot chyba<>(pewnie wychodzi nawet taniej i rzecz jasna szybciej). A jak ktoś się boi latać, to statkiem do Estonii, też chyba szybciej dopłynie niż pociąg.

Pisz staranniej.
Rozi
« Ostatnia zmiana: 19 Lipca 2013, 12:38:44 wysłana przez Rozi »
.

Offline jageer

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1410
  • Jak Sz to tylko na Tm....
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 48
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #754 dnia: 19 Lipca 2013, 12:33:17 »
http://img4.demotywatoryfb.pl//uploads/201307/1374152410_yc1kcb_600.jpg

To też się nadaje tutaj... ;) Ciekawe jakby bycie związkowcem było jako "charytatywna misja dla ludzi", czy by dalej siedzieli.
Musi to robić delikatnie, bo jak nie umie to semafor opadnie...

Offline Eisenmann

  • Wiadomości: 218
  • Eisenbahn und Maschinen Fan
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #755 dnia: 20 Lipca 2013, 12:48:32 »
@jageer,

Co tu dużo pisać. Wszystkie związki na Powązki.
.

Offline selsyn

  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #756 dnia: 20 Lipca 2013, 21:27:36 »
Zechciejcie też zauważyć zarobki pseudomanagerów, którzy swoimi decyzjami poważnie zaszkodzili kolei. Kasę wzięli, biorą i brać będą, 3 razy taką jak powyżej. Ich też na Powązki...

Offline darek71wrc

  • Wiadomości: 1364
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #757 dnia: 21 Lipca 2013, 12:36:39 »
Tu macie przykład, jakie pieniądze dostają związkowcy w PKP CARGO.

"Gruba kreska": Ile zarabia pewien związkowiec w PKP Cargo - Józef Wilk? Jest on pod "grubą kreską", bo jako starszy maszynista otrzymywał miesięcznie ponad 30 tys. zł.
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/gruba-kreska-maszynista-zarabia-wiecej-niz-komorow,1,5564193,wiadomosc.html

Offline jageer

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1410
  • Jak Sz to tylko na Tm....
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 48
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #758 dnia: 21 Lipca 2013, 14:29:12 »
Zechciejcie też zauważyć zarobki pseudomanagerów, którzy swoimi decyzjami poważnie zaszkodzili kolei. Kasę wzięli, biorą i brać będą, 3 razy taką jak powyżej. Ich też na Powązki...

Na kolei jak i w innych firmach obecnie liczą się "słupki". Taki manager nie zna realiów działania podstaw firmy, funkcjonowania i to, że można zainwestować w coś i się szybko zwróci itp. Ma być tyle, ile założą i już. A odbywa się to kosztami cięć etatów, zmniejszaniem ilości obsad na posterunkach itp...
Musi to robić delikatnie, bo jak nie umie to semafor opadnie...

Offline PanKolejarz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 41
  • Tekst osobisty
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 8
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #759 dnia: 11 Sierpnia 2013, 17:42:39 »
Witam!
Szukałem w necie i patrzcie co znalazłem O_o

Reg. zakazy 10, obowiązki 6.
Wstaw kropkę na końcu zdania. Posty umieszczaj w odpowiednich działach. Daruj sobie te niedojrzałe emotki w poście.
Przenoszę do odpowiedniego tematu.
Benek

Przesłałem Ci wiadomość z linkiem do tego postu. Nie poprawiłeś. Ostrzeżenie.
Benek

« Ostatnia zmiana: 11 Sierpnia 2013, 20:47:31 wysłana przez Benek »

Offline piotr996

  • Wiadomości: 45
  • Odjazd.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #760 dnia: 11 Sierpnia 2013, 20:23:58 »
Pociągi też potrafią zabłądzić!
Cytuj
Wydaje się, ze jazda pociągiem do celu to nic prostszego. Skład jedzie po szynach i raczej trudno jest się zgubić. Jak podaje agencja IAR pewien ukraiński maszynista udowodnił, że również jadąc pociągiem można zabłądzić.

Źródło http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/15392/Na-Ukrainie-zabladzil-pociag.html

Offline Artur PKP

  • Wiadomości: 153
  • Uwielbiam pojazdy szynowe. :D
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #761 dnia: 12 Sierpnia 2013, 16:31:00 »
Jak można nie zwrócić uwagi, że jedzie się w złą stronę (albo jak można ustawić źle rozjazdy)? Może dlatego, że noc była i miał "trochę" bardziej opóźniony czas reakcji. :D Gdyby to był dzień prawdopodobnie nie mógłby go wysłać na zły tor, ponieważ jest duży ruch.
Pozdrawiam, Artur.

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #762 dnia: 31 Sierpnia 2013, 12:29:17 »
Olkusz oficjalnym powiatem Miłośników Kolei :)
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Ahmedo

  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #763 dnia: 31 Sierpnia 2013, 14:11:58 »
Olkusz oficjalnym powiatem Miłośników Kolei :)

Oficjalnym to może nie, ale ostatnio wielu mechów jest bardzo zadowolonych ze zdjęć które im robie, odwdzięczając się uśmiechem i ładnym Rp1 ;)

Reg. zakazy 10.
Wstaw przecinki, czyli więcej niż jeden przecinek.
Benek
« Ostatnia zmiana: 31 Sierpnia 2013, 14:39:42 wysłana przez Ahmedo »
MaSzyna od 2005

Offline selsyn

  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #764 dnia: 07 Września 2013, 14:14:52 »
Czas Kolejowy

Witam. Przeglądając prasę internetową natrafiłem na ciekawy i zarazem śmieszny artykuł o Tarnowie, a konkretnie o jego bodajże nowo odrestaurowanym dworcu. Bardziej konkretnie o czasomierzach, jakie się w nim znajdują. Jak wszystkim wiadomo, w Polsce obowiązują dwa czasy: letni i zimowy. Nic z tego. Do tego dochodzi jeszcze czas kolejowy. Może się różnić od pozostałych. Na dworcu PKP w Tarnowie zegary odmierzają różny czas. Różnice są spore, nawet 10-minutowe. Okazuje się, że przyczyna różnic w „kolejowej strefie czasu” jest banalna. Według gazety, część zegarów „nakręcają” pracownicy spółki PKP SA, a drugą część kadra ze spółki PKP PLK SA. Jedni opiekują się zegarami znajdującymi się na dworcu, drudzy tymi, które umieszczone są na peronach. "Widać każda spółka kolejowa ma swój zegar i swój czas. Mało tego, każda spółka tak mocno wierzy, że to jej wskazania są najbardziej wiarygodne, że długo nie może dojść do porozumienia między nimi. Stąd te wielominutowe różnice. A pasażerowie wciąż tylko się modlą, by wielu tym spółkom i spółeczkom wybiła wreszcie ostatnia godzina."

Offline Paczkuś

  • Wiadomości: 433
  • Mój nick się odmienia przez przypadki.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #765 dnia: 07 Września 2013, 15:20:39 »
Szczerze? Przez to, że dworzec jest "nowo" odrestaurowany (już 3 lata) to problem był z głównym zegarem na froncie budynku, który wiecznie jest zepsuty, ale łatwo się domyśleć, że skoro jest południe a na zegarze 8:30 to znaczy, że coś jest nie tak. Największym problemem z nim jest to, że jest on nowy i wyższa władza decyduje o jego naprawie :D (To jest rotfl)

Te w środku owszem mogą pokazywać niewielkie różnice, ale bardziej doczepiłbym się do kiepskich wyświetlaczy peronowych. Trzeba też zauważyć, że nie jest tak, że w budynku dworca są same zegary PKP S.A. Tablica odjazdów jest zsynchronizowana z peronem i PLK, a to właśnie na nią większość osób patrzy. Zapowiedzi są zrozumiałe, a są jeszcze telewizory z podawanym aktualnie czasem i odjazdami. I one też raczej są sterowane przez PLK.

Podsumowując: problem mają tylko Ci, którzy chcą sobie ustawić własny zegarek na dworcu. Podróżni nie mają problemu.
Solo oración!

Offline jageer

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1410
  • Jak Sz to tylko na Tm....
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 48
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #766 dnia: 07 Września 2013, 18:17:35 »
Marudzą. Każdy ma komórkę i zegarek i/lub zegarek na ręce. W Krakowie kilka razy już słyszałem komunikat z megafonów: "Uwaga podróżni zegary na peronach wskazują złą godzinę."
Musi to robić delikatnie, bo jak nie umie to semafor opadnie...

Offline Anrej

  • Wiadomości: 825
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #767 dnia: 07 Września 2013, 23:31:08 »
Pierwsze czytam, aby ktoś na kolei zegary nakręcał. Jest system czasu. W którym jest tzw. zegar matka i on steruje wszystkimi zegarami. Zegary napędzane są silnikami krokowymi.

Offline selsyn

  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #768 dnia: 08 Września 2013, 02:46:59 »
Dlatego właśnie słowo nakręcają, wzięte jest w cudzysłów. Wiadomo, że nikt nie chodzi z kluczem od zegara do zegara. Sprawa ma na celu ukazanie, w jaki sposób współpracują ze sobą spółki kolejowe, widać nienajlepiej, skoro w tak banalnej sprawie nie potrafią dojść do jakiegoś rzeczowego konsensusu. W sumie, pewnie mało kto to zauważa, ale podróżny, jeśli zaufa któremuś z tych zegarów, może się niemile rozczarować i odjazd pociągu spędzić np. w toalecie, bo wedle wskazań miał jeszcze 10 min. wolnego czasu.

Offline 201E-003

  • Wiadomości: 252
  • Dyżurny Ruchu
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #769 dnia: 08 Września 2013, 09:11:51 »
Stąd inni "zarządcy zegarów" powinni dostosować się do czasu PLK bo to według tego czasu odbywa się rzeczywisty ruch, na całej sieci mamy ten sam czas (z tolerancją do kilkudziesięciu sekund).

Offline Anrej

  • Wiadomości: 825
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #770 dnia: 08 Września 2013, 21:01:44 »
Żeby dostosować się do czasu PLK, trzeba by korzystać z wzorca czasu PLK. Tylko jakby to miało wyglądać? Dworzec ma zarządcę, ale sieć czasu na dworcu należy do PLK. Przecież nie jest tak, że wszystkie zegary na PLK sterowane są z jednego wzorca czasu. W całej Polsce mamy ten sam. Teoretycznie każdy zegar powinien wskazywać ten sam czas.

Może ktoś napisze, jak wygląda system czasu, sieć czasu na kolei.
« Ostatnia zmiana: 08 Września 2013, 21:06:21 wysłana przez Anrej »

Offline fuji8

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1157
    • Zobacz profil
    • smk Jaworzyna Śląska
  • Otrzymane polubienia: 767
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #771 dnia: 10 Września 2013, 22:06:22 »
Jeszcze tylko zrobić bok i wysyłamy do testu...:)

Reg. Obowiązki: 2
Proszę poprawić.
Rozi

Wciąż jest źle. Umieść zdjęcie jako załącznik do wiadomości.
adsim


Poprawione.
« Ostatnia zmiana: 12 Września 2013, 09:51:16 wysłana przez fuji8 »
"Rzeczy niemożliwe wykonujemy natychmiast, cuda zajmują nam nieco więcej czasu"

Offline SMemek

  • Wiadomości: 127
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #772 dnia: 11 Września 2013, 15:17:59 »
...
To jest fotomontaż czy tak było na prawdę?

Nie musisz cytować wiadomości, która jest bezpośrednio przed Twoją.
adsim
« Ostatnia zmiana: 11 Września 2013, 21:37:09 wysłana przez adsim »

Offline Szycha441

  • Wiadomości: 159
  • Ruszyła Maszyna, której nie można zatrzymać...!!:)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #773 dnia: 11 Września 2013, 15:43:08 »
Na prawdę. To zdjęcie pochodzi z 2004 roku.
Ruszyła Maszyna, której nie można zatrzymać...!!:)

Offline SMemek

  • Wiadomości: 127
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #774 dnia: 11 Września 2013, 15:56:17 »
Tylko czemu czoło ma pomarańczowe a bok zółto-niebieski?

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #775 dnia: 11 Września 2013, 15:59:30 »
Był hipsterem zanim stało się to modne.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline RoboBatman

  • Wiadomości: 1634
    • Zobacz profil
    • Wykaz Taboru Kolejowego na Tekstury
  • Otrzymane polubienia: 545
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #776 dnia: 11 Września 2013, 15:59:37 »
Tylko czemu czoło ma pomarańczowe a bok zółto-niebieski?
Wygląda mi to na to, jakby człon Rb miał doczepiony z innego egzemplarza EN57. Zwróć uwagę, że człon rozrządczy "Ra" i człon silnikowy "Sa" mają identyczne kolory.
« Ostatnia zmiana: 11 Września 2013, 16:16:14 wysłana przez RoboBatman »

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1315
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #777 dnia: 11 Września 2013, 16:11:01 »
Człon rb ma ryfle, człon silnikowy s jaki i ra, już nie mają.

Offline Paczkuś

  • Wiadomości: 433
  • Mój nick się odmienia przez przypadki.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #778 dnia: 11 Września 2013, 18:05:41 »
http://kolejowaklatka.org/001/index.php?nr=4628 Człon rb z 1555 to człon pochodzący od skasowanego 859
Solo oración!

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #779 dnia: 07 Grudnia 2013, 19:33:49 »
Wynalazek jednego z kierowników :)
« Ostatnia zmiana: 07 Grudnia 2013, 19:35:34 wysłana przez mechatronik »
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76