0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Player train init :)Dolnośląski "impuls" na Wrocław-Muchobór.
Rozpoczęły się testy nowego pojazdu z FPS "Natura" (Fabryka Pojazdów Szynowych "Natura"). Proponowane oznaczenie: SA70-001, a nazwa handlowa to Horse. Branża producentów taboru jak i przewoźnicy nie widzą niestety tutaj przyszłości z powodu rażąco niskiej mocy (1 koń niemechaniczny) oraz zbyt częstego serwisowania pojazdu (co najmniej 2 razy dziennie). Ponadto Urząd Transportu Kolejowego zwraca uwagę, że pojazd ten już na etapie projektowym ma istotne braki w zakresie bezpieczeństwa ruchu kolejowego. Rzecznik UTK mówi tutaj przede wszystkim o braku możliwości zainstalowania urządzeń SHP, odpowiedniego rodzaju sprzęgów czy też nawet zainstalowania sygnałów końca pociągu (SKP).
Branża producentów taboru jak i przewoźnicy nie widzą niestety tutaj przyszłości z powodu rażąco niskiej mocy (1 koń niemechaniczny)
Cytat: macius5991 w 19 Stycznia 2015, 17:37:11 Branża producentów taboru jak i przewoźnicy nie widzą niestety tutaj przyszłości z powodu rażąco niskiej mocy (1 koń niemechaniczny) Gdy trzeba, to żywy koń rozwija znacznie wyższe moce. 10KM nie jest niczym nadzwyczajnym dla takiego zwierzaka :)
Gdy trzeba, to żywy koń rozwija znacznie wyższe moce.
An early Tuesday morning train collision in the Missoula rail yard resulted in the derailment of 30 empty tank cars but no injuries or spills.Montana Rail Link officials said the accident occurred about 4 a.m. when a rail car loaded with company scrap metal made low-speed contact with a stationary empty tank car coupled to 29 others.MRL spokesman Jim Lewis said the cars were rigged with double shelf couplers designed to prevent individual cars from detaching and potentially causing punctures.