Zmiany były i konstrukcyjne ( Fabryczne ) i podczas napraw.
Po pierwsze to nie ma dwuch identycznych siódemek, kazda sie czyms różni np. kosmetycznie ( umieszczenie czuwaka w kabinie czy śwateł czy tez syren).
Fabryczne zmiany to : sterowanie szybkiego, cos jeszce jest z wielokrotnym, na lokomotywach ( tych powyzej 300 nr) jest napisane " Jazda wielokrotna tylko powyżej nr chyba 303 nie pamietam dokładnie) , jeszcze zuczajace sie zmiany to kosmetyka zewnetrzna loka > porównaj siódemke do 300(pierwsza seria) do drugiej to zobaczysz brak satki w kabinie WN, czy na czole nad hakiem jest półka która jakby podkresla moc tego loka ( mnie sie podobaja właśnie 07 z drugiej srerii) ta półka ma inne zastosowanie o której sie raczej nie mówi !!!
A tak na marginesie to polacy jeszce nie uregulowali licencji na produkcje 07 i jej pochodnych a naprodukowali jej ok 840 sztuk. Są jeszcze jeszcze jakies drobiazgi ale w jeździe czy tą czy tą nie ma róznicy !!! Wiec jak chcesz byc taki dokładny to odsyłam to literatury ( tej z przełomu produkcji ) .
.
[%sig%]